Fitness Seller

2de Ronde interclub

Bezoekers in dit topic

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
6.329
Waardering
26
ik zal jullie maar op de hoogte houden hé

we zullen maar beginnen met de heer en meester, HUGO !

ingewogen op ongeveer 105kg.

hij heeft gesquat en gedeadlift zonder pak.
hij heeft gewoon meegedaan om toch te tonen dat hij het een en ander kan

SQ :
250kg : easy as shit
285kg : easy as shit
derde beurt overgeslagen

aangezien hij 300kg kan zonder pak was dit gewoon een gewone squat dag bijna

BE :
150kg : gemakkelijk
175kg : hugo bench... like a machine. (boven dus)
derde beurt overgeslagen

Dl :
250kg : alsof hij niets in zijn handen had
285kg : ging iets trager. was toch nog gemakkelijk boven
derde beurt overgeslagen


nu orhan :
hij had een iets slechtere dag, maar het was niet helemaal aan hem te wijten :

SQ :
300kg : gemakkelijk
300kg : fout van de laders, was NOG gemakkelijker dan de vorige. helaas een beurt kwijt.
350kg : gemakkelijk gemakkelijk

Orhan was van plan 370kg te squatten, en die zat er zeker in! spijtig van de fout van de laders, maar daardoor was hij dus een beurt kwijt en kon hij de 370 niet doen.

BE :
190kg : boven, no comment
221kg : links iets achter, 2 rood
221kg : idem

zijn record was 220, en wou die dus verbeteren met 1kg, maar is hem niet gelukt dus.

DL :
250kg : gemakkelijk
tweede en derde beurt overgeslagen.

volgende maand gaat hij er opnieuw voor!

er waren ook verschillende nieuwelingen bij van ons die allemaal zeer goed hebben gepresteerd, waaronder de grote nummer zijnde :

een 150kg bench, een 160kg deadlift, een 140kg squat. en dat allemaal voor de lichtgewichten....


en ik? ok dan.

Ik kom dus terug van een rugblessure, opgelopen net na nieuwjaar. aanvankelijk kon ik met moeite nog 100kg squatten, en deadliften ging zelfs niet.

SQ :
150kg : was verschikkelijk snel, alsof ik niet op men rug had. qua diepte was dit kantje boordje
180kg : deze keer full squat, en snel omhoog
210kg : opnieuw full squat, ging goed omhoog, maar verloor mij evenwicht bij't einde en miste de squat dus.

210kg zit er zeker in... volgende maand moet ik ze gewoon hebben

BE :
120kg : gemakkelijk, 3sec pause.
130kg : afgekeurd bende eikels... ik had ze nochtans gemakkelijk. ik zou ze lightjes hebben laten zakken in mijn borst voor ze opnieuw naar boven te pressen.
135kg : de fout... zwaarder gaan. ook afgekeurd. had mijn adem niet goed... gemist dus.

blijven trainen op een cleane pause op men bench. 140kg zit erin, ik moet ze gewoon derui halen.

DL :
160kg : ging wat moeizaam omhoog. maar komt omdat ik te lang ben blijven treuzelen beneden. heb ze toch gehad hoor.
180kg : heb me op voorhand geconcentreerd en ervoor al kakl op men handen gedaan. toen het mijn beurt was, gewoon op afgestapt, adem genomen, en ben ermee rechtgestaan. no bullshit.
200kg : 2cm van de grond....

Aanvankelijk wou ik na mijn 180kg stoppen, maar ik wou per se de fieren uithangen en 200kg proberen... is dus niet gelukt, en heb me toch een beetje bezeerd, niets erg hoor.
ik heb dit alles conventional gedaan. ik ga op training zo vaak mogelijk alle deadlifting sumo doen, en af en toe coventional.


uiteindelijk : 480kg totaal..


het is niet veel, maar ben er redelijk blij mee aangezien ik een goed maand geleden bijna niets kon doen..
ben vooral positief verrast met mijn squat en deadlift.
wat negatief verrast door men bench...

nou ja, volgende maand gaan we voor de 540kg !!
 
Vertel mij eens waarom je niet eens een wedstrijd kan doen met 27 witte lampen.

Je hebt geen controle over je lichaam en hebt nog geen idee waar je grenzen zijn.
Als het je toch niet uitmaakt dat je laag scored doe het dan eens met waardigheid zoals HUGO. weten wat je kan en gewoon alleen maar witte lampen halen.

Respect
 
hehehhe.. i know...

controle... wel 't is dat ik terugkom van een blessure en wist niet waar ik stond. nu wel, moest mijn grenzen wat bepalen. (ok die 200kg deadlift was echt niet nodig...)

volgende keer ga ik voor de 160/185/-?- voor squat, 120/130/-?- voor bench, en 160/185/-?- voor deadlift

die MOET ik gewoon hebben :D
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Champ
Vertel mij eens waarom je niet eens een wedstrijd kan doen met 27 witte lampen.

Je hebt geen controle over je lichaam en hebt nog geen idee waar je grenzen zijn.
Respect


je moet je grenzen verleggen.

en soms heb je dan wel al eens 1,2 of 3 rode lampen of een 0-beurt.
 
volgens de uitslag had hugo 157kg gebenchd en 280kg gedeadlift en gesquat. Is de uitslag dan verkeerd

o ja......... Heb maandag 240 kg gesquat op training, ik heb dan onmiddelijk een squatsuit besteld want die had ik nog nie. In Oostende moet dus 250 kg worden

ik zou graag 250 squattenn en deadliften.
de bench draait op een laag pitje wegens een aanhoudende schouderblessure. 160kg zal dus voldoende zijn


greetz and keep up the good work
 
denk jij dat Hugo en Orhan altijd witte lampen halen?
 
Nou Spike, volgende keer beter :thumbup:

Wou dat ik zo zwaar kon liften :D

:thumb:
 
tis toch genen geweunen die HUGO.........

De dag dat ik 300kg kan zonder pak..........is nog veraf
 
yeah wel... trainen hé, wat kan ik je nog zeggen :D
 
Back
Naar boven