AndroidHealthClinic

2e inject kuur test-e, tren-a, tren-e

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
18 jan 2017
Berichten
20
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
16%
beste leden, ik ben thomas en ik ben 21 jaar oud en ik wil graag een log bijhouden voor deze kuur. ik zit momenteel in week 2.
verder nog wat info over mezelf en mijn kuurverleden. ik train al 3 jaar en ik heb voorheen al een aantal kuren gedaan. 2 kuren dbol voor 6 weken op 40mg per dag. ik ben laatst begonnen aan een test-e 500mg ew kuur voor 12 weken met en dbol kickstart op 40mg voor 6 weken. ik heb deze kuur ingekort naar 10 weken omdat ik graag wou beginnen met tren, omdat deze test kuur niet aansloeg. maar daar maakte ik me niet druk om want de eerste kuur is over het algemeen toch k*t. daarom heb ik de laatste 2 weken 2 ampullen per keer gebruikt (4ml/1000mg per week).

na 1 hele week off ben ik begonnen aan de volgende kuur:
week 1-6 tren-a 250mg ew
week 1-10 test-e 400mg ew
week 4-12 tren-e 400mg ew
week 14-18 nolvadex 20mg ed

die tren-a gebruik ik voor het cutten want ik zit op ongeveer 16% vetpercentage, en de tren-e gebruik ik voor het bulken. het doel van deze kuur is gewoon goed groot worden.
 
Ik zou sowieso mijn test langer doorzetten dan tren, ipv andersom zoals je nu doet!
 
Damn 3jaar trainen en al bezig aan je 4de kuur. Heb je nog wat stats van jezelf? Lengre, gewicht, vet% ? Evrnyueek krachtstats. Zo hebben we wat een beeld je :)

Verder ken ik niet veel van kuren maar is 1week off na 1000mg test heel kort om aan een nieuwe kuur te beginnen?
 
Dus je bent 10 weken on geweest waarvan de laatste 2 weken 1gr test ew? Dan 1 week off en nu start je opnieuw op 400 test & 650 tren voor 12 weken? :scratch:
 
Damn 3jaar trainen en al bezig aan je 4de kuur. Heb je nog wat stats van jezelf? Lengre, gewicht, vet% ? Evrnyueek krachtstats. Zo hebben we wat een beeld je :)