XXL Nutrition

2e inject kuur test-e, tren-a, tren-e

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
yo mn onderarmen groeien maar niet. hoe kan ik die goed laten groeien?
 
nope ik hou het gewoon zoals het nu is. ga niet continue tijdens het rijden rijst zitten eten. zoals ik het nu doe merk ik al dat het begint te komen.
Of je bent een troll, of de domste mongool die ik hier in lange tijd heb gezien. En dat zegt wat.
 
Hadden jullie nou ook het idee dat toen je las dat hij vrachtwagenchauffeur was, wist welke kant het op zou gaan?
 
Hadden jullie nou ook het idee dat toen je las dat hij vrachtwagenchauffeur was, wist welke kant het op zou gaan?
Ja, komt omdat ze alleen maar broodjes bal eten.
 
Ach, hij typt toch al een beetje NL
 
yo mn onderarmen groeien maar niet. hoe kan ik die goed laten groeien?

Meer masturberen of kijk eens naar de film over the top hoe ze daar deden.

ik vond reverse curls met een ez baar wel goed voor mn onderarmen. En wristcurls.
 
Synthol. Moet je niet eens trainen. Gewoon een hele vail leegspuiten aan beide kanten

Als 1 onderarm gigantisch is door het masturberen moet je maar 1 kant doen.
 
yo mn onderarmen groeien maar niet. hoe kan ik die goed laten groeien?

Vraag aan je baas een vrachtwagen zonder stuurbekrachtiging.. Het sturen zal wel moeilijker gaan en je onderarmen zullen groeien als kolen
 
Pure troll, wel de woordjes gebruiken die je alleen weet als je je heb ingelezen (off gaan bijvoorbeeld) en dan precies zeggen waarvan je weet dat iedereen al op gaat happen :-)
Troll maak je maar bekend!
 
Pure troll, wel de woordjes gebruiken die je alleen weet als je je heb ingelezen (off gaan bijvoorbeeld) en dan precies zeggen waarvan je weet dat iedereen al op gaat happen :-)
Troll maak je maar bekend!

Haha de lol is er nu ook weer vanaf dus ik geef het toe, we zijn een troll. Maaaaaar dit topic is gebaseerd op een gast die wij kennen uit onze gym. Dit topic is precies vanuit zijn standpunt. Dus alles wat wij hierin hebben gezet, is waar. Sommige reacties zijn letterlijk zijn eigen woorden. Natuurlijk hebben wij ook gezegd dat ie als een idioot bezig is, maar hij is te koppig om dit te veranderen. Aan de andere kant vinden we het ook gewoon hilarisch wat ie aan het doen is, want het slaat gewoon helemaal nergens op, vandaar dit topic. We hebben gelachen, en bedankt voor de reacties!
 
Haha de lol is er nu ook weer vanaf dus ik geef het toe, we zijn een troll. Maaaaaar dit topic is gebaseerd op een gast die wij kennen uit onze gym. Dit topic is precies vanuit zijn standpunt. Dus alles wat wij hierin hebben gezet, is waar. Sommige reacties zijn letterlijk zijn eigen woorden. Natuurlijk hebben wij ook gezegd dat ie als een idioot bezig is, maar hij is te koppig om dit te veranderen. Aan de andere kant vinden we het ook gewoon hilarisch wat ie aan het doen is, want het slaat gewoon helemaal nergens op, vandaar dit topic. We hebben gelachen, en bedankt voor de reacties!
ja mag ik ff mn tijd terug die ik aan je verspild heb, flapdrol.
Dit is nou de reden dat de andere topics van nieuwelingen niet serieus genomen wordt. in exchange wil ik jullie serieus nemen. gvd.
 
ja mag ik ff mn tijd terug die ik aan je verspild heb, flapdrol.
Dit is nou de reden dat de andere topics van nieuwelingen niet serieus genomen wordt. in exchange wil ik jullie serieus nemen. gvd.

Dit was geen tijdverspilling. Dit topic is een goed voorbeeld van hoe het niet moet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven