MuscleMeat

2e inject kuur test-e, tren-a, tren-e

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ff een update
vandaag nog rug getraind. merk wel dat die tren echt troep is, maar het werkt wel.
verder vind ik het ook moeilijk om te slapen, wat kan ik hier tegen doen?
troep? je slaapt slecht dat is een van de side's van tren :roflol:

en over dat je maar 100kg squat omdat je godverdomme 14 uur op je bolle reet zit en vermoeid bent jezus wat een tering pussy ben jij
 
troep? je slaapt slecht dat is een van de side's van tren :roflol:

en over dat je maar 100kg squat omdat je godverdomme 14 uur op je bolle reet zit en vermoeid bent jezus wat een tering pussy ben jij

haha roidrageeee! <3
 
  • Like
Waarderingen: vntl
ja ik heb niet echt een vast dieet want dat lukt niet met mn werk. ik ben vrachtwagenchauffeur en eet daarom meestal iets van de tankstations. maar soms staan het aantal eiwitten niet op de verpakking. shakes vind ik ook lastig in te plannen.

Mealpreppen op zondag. Maak je alle maaltijden voor een hele periode en vries je het in. In je truck of in de stops staan er vast wel magnetrons waar je het kan ontdooien of opwarmen ;)
Desnoods stouw je je truck maar vol met eiwitrepen of Target kip uit blik, maaltijden van bij Muscle Meat of B&F shop. Je maakt het jezelf moeilijker dan het hoort te zijn.

Je kan jezelf zo vol duwen met gear als je maar wilt, maar zoals je het nu doet, gaat het nooit wat worden.
 
lengte: 183cm
gewicht: 85kg
vetpercentage: 16%

op goede dagen bench ik 100kg+ (in smith machine), en op mindere dagen 80kg+.
squatten doe ik 100kg, ook in smith machine.

Ben ik de enige die een glimlach op zijn gezicht krijgt bij dit te lezen?
 
Ben ik de enige die een glimlach op zijn gezicht krijgt bij dit te lezen?
Nee hoor, geeft mij ook een goed gevoel. :)

Maar wtf, als vrachtwagenchauffeur zou het juist HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLL makkelijk moeten zijn om je eten binnen te krijgen.
Je hoeft geen fuck te doen naast rijden en eten. Wat een kut excuus dan ook.
 
Mealpreppen op zondag. Maak je alle maaltijden voor een hele periode en vries je het in. In je truck of in de stops staan er vast wel magnetrons waar je het kan ontdooien of opwarmen ;)
Desnoods stouw je je truck maar vol met eiwitrepen of Target kip uit blik, maaltijden van bij Muscle Meat of B&F shop. Je maakt het jezelf moeilijker dan het hoort te zijn.

Je kan jezelf zo vol duwen met gear als je maar wilt, maar zoals je het nu doet, gaat het nooit wat worden.

Dit!!!
 
troep? je slaapt slecht dat is een van de side's van tren :roflol:

en over dat je maar 100kg squat omdat je godverdomme 14 uur op je bolle reet zit en vermoeid bent jezus wat een tering pussy ben jij

haha wist niet eens dat slecht slapen een side van tren was
 
Mealpreppen op zondag. Maak je alle maaltijden voor een hele periode en vries je het in. In je truck of in de stops staan er vast wel magnetrons waar je het kan ontdooien of opwarmen ;)
Desnoods stouw je je truck maar vol met eiwitrepen of Target kip uit blik, maaltijden van bij Muscle Meat of B&F shop. Je maakt het jezelf moeilijker dan het hoort te zijn.

Je kan jezelf zo vol duwen met gear als je maar wilt, maar zoals je het nu doet, gaat het nooit wat worden.

nope ik hou het gewoon zoals het nu is. ga niet continue tijdens het rijden rijst zitten eten. zoals ik het nu doe merk ik al dat het begint te komen.
 
nope ik hou het gewoon zoals het nu is. ga niet continue tijdens het rijden rijst zitten eten. zoals ik het nu doe merk ik al dat het begint te komen.
Dan ook niet janken dat je shit kuur niet aanslaat. Succes.
 
nope ik hou het gewoon zoals het nu is. ga niet continue tijdens het rijden rijst zitten eten. zoals ik het nu doe merk ik al dat het begint te komen.

Jeezes man. Je moet gewoon 3 keer per dag een grote maaltijd eten. Dat is in principe al voldoende.

Wat kom je hier eigenlijk doen? Een logje bijhouden van wat? Van welke gear je koopt? De rest is namelijk allemaal ruk. Zowel je stats, je voeding en waarschijnlijk je training ook. Als ik wil weten
wat gear met je doet als je leeft en uitziet als een kankerpatient, ga ik wel naar het ziekenhuis.

Out en voor mij part een :slotje:
 
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
alsjeblieft laat dit topic ontsporen dit heeft zoveel potentie


ot: ik raad je aan om lekker onder je vrachtwagen te gaan liggen want je verbruikt schaarse zuurstof
brb gram test en week rust lol but who was nakuur
 
Jeezes man. Je moet gewoon 3 keer per dag een grote maaltijd eten. Dat is in principe al voldoende.

Wat kom je hier eigenlijk doen? Een logje bijhouden van wat? Van welke gear je koopt? De rest is namelijk allemaal ruk. Zowel je stats, je voeding en waarschijnlijk je training ook. Als ik wil weten
wat gear met je doet als je leeft en uitziet als een kankerpatient, ga ik wel naar het ziekenhuis.

Out en voor mij part een :slotje:
Hahaha wow
 
Week off is wel een beetje te lang imo, raak je weer veel gains kwijt.
 
nope ik hou het gewoon zoals het nu is. ga niet continue tijdens het rijden rijst zitten eten. zoals ik het nu doe merk ik al dat het begint te komen.

Je doet het al jaren zo en het brengt je niets op aan je stats en krachtstats te zien. Mss het toch eens anders gaan doen,want hoe jij het doet werkt het niet.

Uw voeding trekt op niks,uw training ook niet en als gevolg uw stats ook niet.
 
nope ik hou het gewoon zoals het nu is. ga niet continue tijdens het rijden rijst zitten eten. zoals ik het nu doe merk ik al dat het begint te komen.
Waarom kuren als je niet volle 100% geeft ? ??????
 
Man man wat triest dit
 
Oké, zo kan ie weer.

thomas-the-beast , je opent dit topic en laat duidelijk zien geen kennis van zaken te hebben, zowel van AAS als basic voeding en waarschijnlijk dan ook training niet. Dan kan je deze reacties verwachten. Je betweterige houding maakt het ook niet echt beter. Als het allemaal al serieus is .. dus neem adviezen van anderen aan en je leert nog eens wat.

Voor de rest geldt echter dat het ook geen zin heeft om te lopen flamen, daar schiet hij niks mee op. Dus help hem liever gewoon.

Ik hoop nu dan een normale kuurlog, zo niet dan gooien we hem alsnog dicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven