MuscleMeat

Contest Log 2e kans

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is vervelend inderdaad. Neem vandaag dan mss wat meer rust. Soms kan het immers voldoende zijn om één enkel dagje wat gas terug te nemen; om zo erger te voorkomen. Succes verder!
 
Dat is vervelend inderdaad. Neem vandaag dan mss wat meer rust. Soms kan het immers voldoende zijn om één enkel dagje wat gas terug te nemen; om zo erger te voorkomen. Succes verder!
Ik voel me tot nu toe nog prima, alleen de keelpijn is klote dus als het zo blijft ga ik gewoon ff sporten. Zit sinds vanochtend aan de strepfen dus hopen dat dat een beetje helpt. Dankje:)!
 
Gisteren gewoon getraind:
Chin up
4x 4x 4x

Lat Pulldown overhand grip
45x12 50x12 50x12 50x12

Seated cable row
64x12 64x12 64x12

Incline Dumbell Press
18x12 22x10 22x8 22x8

Face Pulls
23x15 27x15 27x15

Bayesian Lateral Raise
9x12 9x12 9x12

Hammer Curls
16x12 18x12 18x12 20x

en nog beetje bicep met touw aangepakt
Had gewoon normale pwo met dmaa pilletje gepakt, tering wat ging dat lekker haha.
Vanmiddag benen pakken, morgenochtend schouders en dan maandag de laatste week voor de foto's. Weet alleen niet hoe ik dat precies ga aanpakken. Ik denk gewoon maandag, dinsdag en woensdag de normale trainingen pakken en vervolgens op vrijdag gewoon full body beetje pompen en dan maar hopen op wat leuke foto's:p.
 
Nou qua kcal waren het geen top dagen. Zaterdag toch maar rustdag gepakt en lunch in de stad gehad en vervolgens ook uit eten geweest. Zondag schouders gepakt een aan het water gelegen dus tussendoor wat lekkers gepakt en vervolgens in de avond een shoarmaschotel op. Gisteren gewoon weer de normale voeding op en borst aangepakt en dan vandaag even kijken of ik het red om te gaan sporten. Planning blijft gewoon vrijdag de foto's schieten en dan maken we gewoon het beste ervan:banana:
 
Nou qua kcal waren het geen top dagen. Zaterdag toch maar rustdag gepakt en lunch in de stad gehad en vervolgens ook uit eten geweest. Zondag schouders gepakt een aan het water gelegen dus tussendoor wat lekkers gepakt en vervolgens in de avond een shoarmaschotel op. Gisteren gewoon weer de normale voeding op en borst aangepakt en dan vandaag even kijken of ik het red om te gaan sporten. Planning blijft gewoon vrijdag de foto's schieten en dan maken we gewoon het beste ervan:banana:
Succes, gewoon kijken hoe het loop inderdaad.
Ik heb vandaag foto’s laten trekken, het poseren is echt niet simpel :)
 
Gisteren in die warmte benen aangepakt maar was echt net een half uur bezig en alweer klaar. Ik was trouwens gisteravond net een vochtballon:o maar vanochtend was het eigenlijk alweer normaal. Vandaag rug trainen en dan morgen afdelingsuitje dus dan geen tijd om te trainen. Dan zoals eerder gezegd vrijdag na het werk een lekkere training houden met de focus om alles een beetje op te pompen zodat het nog iets lijkt:roflol:. Meteen daarna foto's maken en dan zit het er alweer op:).
 
Nog iemand wat tips wat het beste te doen op de dag van de foto's? juist veel water drinken of niet? veel carbs of niet? ik zit niet zo laag om te gaan laden etc dus dat gaat hem niet worden.
Ik zit zelf te denken om gewoon mijn normale ontbijt te pakken(kwark,noten,fruit) dan in de middag ei met boterhammen en dan voor het trainen glas wijn of een goed shotje wodka met xtreme pre workout(XXL) met wat zout en dan gewoon knallen
 
Even gauw een foto van hoe ik er nu bij sta

FF0AA72C-75FB-4B4B-9BEA-83DE8DC46EFF.jpeg
 
Nog iemand wat tips wat het beste te doen op de dag van de foto's? juist veel water drinken of niet? veel carbs of niet? ik zit niet zo laag om te gaan laden etc dus dat gaat hem niet worden.
Ik zit zelf te denken om gewoon mijn normale ontbijt te pakken(kwark,noten,fruit) dan in de middag ei met boterhammen en dan voor het trainen glas wijn of een goed shotje wodka met xtreme pre workout(XXL) met wat zout en dan gewoon knallen
Beide keren op nuchtere maag smorges fotos gemaakt.
 
Nog iemand wat tips wat het beste te doen op de dag van de foto's? juist veel water drinken of niet? veel carbs of niet? ik zit niet zo laag om te gaan laden etc dus dat gaat hem niet worden.
Ik zit zelf te denken om gewoon mijn normale ontbijt te pakken(kwark,noten,fruit) dan in de middag ei met boterhammen en dan voor het trainen glas wijn of een goed shotje wodka met xtreme pre workout(XXL) met wat zout en dan gewoon knallen
Als deze dingen gaan geen verschil maken op dit vetpercentage. Het beste maak je een foto op lege maag omdat je buik dan waarschijnlijk het platste is. Voor de foto nog even wat oppompen. Meer kun je niet doen/is overbodig.
 
Toen straks een lekkere pomptraining gehad, alles een beetje aangepakt en zojuist mijn collage ingestuurd, het poseren was idd zoals eerder gezegd erg lastig als je dat nog nooit hebt gedaan haha. Nu maar afwachten tot hij online komt. Ik vond deze foto wel mooi al zeg ik het zelf haha.
2A45E0D9-D2B7-4DB3-A4E8-ED089C516C1D.jpeg
 
Toen straks een lekkere pomptraining gehad, alles een beetje aangepakt en zojuist mijn collage ingestuurd, het poseren was idd zoals eerder gezegd erg lastig als je dat nog nooit hebt gedaan haha. Nu maar afwachten tot hij online komt. Ik vond deze foto wel mooi al zeg ik het zelf haha.
Bekijk bijlage 464798
Tricep pose kreeg ik ook niet fassoenlijk
 
Mooie collage hoor :bow::bow:
 
Ik ga het topic laten sluiten, het was een leuke ervaring en ik ben blij dat het volgend jaar qua planning beter valt, nog even een maandje mijn cut doorzetten en dan rustig aan gaan bulken:).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven