Fitness Seller

2e keer prohormonen

Bezoekers in dit topic

remco12

Novice
20 jaar lid
Waardering
0
heeft iemand op dit forum mischien al eens voor een tweede keer prohormonen gebruikt ik heb zelf namelijk in maart dit jaar een kuurtje gedaan maar wil nu nog wel een keer met een ander soort prohormoon een kuurtje beginnen heb alleen gehoord dat het voor de 2e keer echt een heel stuk minder met je doet vandaar mijn vraag

remco12 zei:
heeft iemand op dit forum mischien al eens voor een tweede keer prohormonen gebruikt ik heb zelf namelijk in maart dit jaar een kuurtje gedaan maar wil nu nog wel een keer met een ander soort prohormoon een kuurtje beginnen heb alleen gehoord dat het voor de 2e keer echt een heel stuk minder met je doet vandaar mijn vraag

Ik ga over 1 a 2 weken ook voor de tweede X beginnen dus kan je nu nog niet helpen...

ey remco, just asking, welke pro hormone heb je gebruikt en wat heb je ermee gewonnen ?

ik heb het vroeger gebruikt en mijn conclusie was: prohormonen doet niets en het kost veel.

Ehhh Skydirk, dat is een beetje makkelijk gezegd he? Dat het bij jou niet heeft gewerkt, betekent niet dat het bij andere mensen niet zou werken. Ok ze zijn duur, maar ik ken zat mensen die wel gains hebben gemaakt met ph's...Welke ph's heb je gebruikt?

ben ook benieuwd---

• Topic Starter Topic Starter
ik heb zelf een kuurtje 1-tu gestrekt over 6 weken gevolgd ( potjes ) en alleen ingenomen als ik ging slapen en heb er 4 kilo mee gewonnen na terugval

4 kilo in 6 weken is zekers niet slecht,
was je vetpercentage hetzelfde na gebruik ?
En was het makkelijk die 4 kilo te behouden ?

Ik heb ook iets van 4 kilo overgehouden na terugval maar dan door test-100 en equi max.
Maar kan ook wel wat vet bij gezeten hebbben.
Heb nu nog steeds potje test-100 en equi max thuis staan en wil daar over 2 weken aan beginnen.
Is het een goed idee om bijv eerst 3 weken die test-100 te nemen en dan die 1-tu er achteraan voor 3 weken???
1-tu schijnt beter te zijn maar dan heb ik dus toch nog wat aan mijn test-100 en kan daardoor beetje "opladen" ( want duurt een tijdje voordat je iets merkt )
En dan heb ik de dosis ook wat omhoog gegooid ( van 4 weken naar 6 weken en 25% meer per dag )

En heb ook nog tribulus thuis staan misschien idee om die daar weer achteraan te gooiden?? ( het bervordert immers op een "natuurlijke"manier de test productie toch dus minder terugval??? )
Of misschien ervoor, of helemaal weglaten omdat ik anders TE bezig ben??

Dit is trouwens zomaar een ideetje dus kan goed zijn dat het een slecht idee is maar daarom post ik het hier om te kijken wat jullie ervan vinden :)

heb een paar jaar geleden toen ik nog niet zo serieus trainde, at en groeide 19-nor androstendione gehad, elke dag 200 mg. Tijdens de trainen voelde ik me enorm groot, was flink opgeblazen. Ben uiteindelelijk geen kilo's aangekomen, maar heb helaas geen vet% gemeten toen, maar aan mijn buik te zien was ik wel degelijk droger geworden.

Mijn ervaring is wel dat 6-8 weken ph's gebruiken meer dan lang genoeg is, daarna voel je het minder goed.

een tweede keer ph zou net zo goed aan moeten slaan, als je er maar tijd genoeg tussen neemt!!!

Succes

Als je voor de 2e keer gaat probeer dan eens een transdermal dan zal je meer baat hebben als oraal omdat de opname stukken beter is

en transdermal betekend ?

Jay Impel zei:
4 kilo in 6 weken is zekers niet slecht,
was je vetpercentage hetzelfde na gebruik ?
En was het makkelijk die 4 kilo te behouden ?

mn vetpercentage was na die 6 weken 2% gestegen woog voor de kuur 71 ernaa 75 en nu op het moment 77 en mn vetpercentage is nog hetzelfde

toch wel zo'n 3 kilo pure massa erbij gekregen,
niet slecht voor pro hormonen ;)

En innemen met vet heb ik ook van verschillende kanten gehoord??
Met lijnzaadolie of zo dus???
Als ik het trouwens s`ochtends meteen na het opstaan pak en wacht 20 minten voordat ik mijn whey/crea shake pak zit er dan genoeg tijd tussen???

juriaan waar kan je die gel krijgen? en is het beter ook als je voor de 1x gaat met prohormoon ?

RobbieH zei:
En innemen met vet heb ik ook van verschillende kanten gehoord??
Met lijnzaadolie of zo dus???
Als ik het trouwens s`ochtends meteen na het opstaan pak en wacht 20 minten voordat ik mijn whey/crea shake pak zit er dan genoeg tijd tussen???
Niemand???

Terug
Naar boven