XXL Nutrition

2e Kuur (1e cutkuur) advies gevraagd

Bezoekers in dit topic

Op hoeveel t3 zat je? 50 schijnt overigens al zn werk te doen maar soms wil mem toch meer.
ieder lichaam reageert er toch anders op.. maar in theorie zou het voldoende moeten zijn
 
Op hoeveel t3 zat je? 50 schijnt overigens al zn werk te doen maar soms wil mem toch meer.

Let wel op dat er wen verschil is tussen underground en Humand grade t3. UG moet je vaal 25 meer nemen dan HG
 
Eca is ook een mooi middel. Ik zou wel niet t3,eca en clen tegelijkertijd combinere.

Cut je nu nog steeds? Nu je toch goe bezig bent zou ik lager gaan dan 15%. Ga zo diep mogelijk best.
Ja ik ben ook nog niet klaar :) Ik doel op 7-8%. Vanaf maandag weer een clen t3 combo starten met 1500 kcal. Het gaat nu al hard ben benieuwd hoe het dan zal gaan met t3 op 100 en clen.
 
Ja ik ben ook nog niet klaar :) Ik doel op 7-8%. Vanaf maandag weer een clen t3 combo starten met 1500 kcal. Het gaat nu al hard ben benieuwd hoe het dan zal gaan met t3 op 100 en clen.

Daarnaast 250mg test toch?

Heb je wel een goede nachtrust met clen?
 
Op 1500kcal ook?
 
Daarnaast 250mg test toch?

Heb je wel een goede nachtrust met clen?
Ja klopt. Ook test 250mg. Geen idee hoelang ik er aan blijf hou ik niet echt bij. 250 is niet bepaald denderend ofzo. Puur onderhoud. Maar met clen nooit ergens last van gehad. Zelfs niet toen ik op 160mcg zat. Maar ga nu met een nieuw merk beginnen dus probeer ik het eerst weer even rustig uit.
 
Ja klopt. Ook test 250mg. Geen idee hoelang ik er aan blijf hou ik niet echt bij. 250 is niet bepaald denderend ofzo. Puur onderhoud. Maar met clen nooit ergens last van gehad. Zelfs niet toen ik op 160mcg zat. Maar ga nu met een nieuw merk beginnen dus probeer ik het eerst weer even rustig uit.

Welk merk clen had je dan?
 
Hoe en tot hoeveel mcg bouw je HG T3 het best op dan vraag ik me af? Ik begrijp dat de een meer kan hebben dan de ander, maar wat is het meest gangbare.
 
Hoe en tot hoeveel mcg bouw je HG T3 het best op dan vraag ik me af? Ik begrijp dat de een meer kan hebben dan de ander, maar wat is het meest gangbare.
Ik ga zelf beginnen met 25mcg pd voor 2-3 dagen en dan naar 50 en daar blijf ik hele kuur op. Misschien nog even 75 nemen maar niet heel lang iig
 
Hoe en tot hoeveel mcg bouw je HG T3 het best op dan vraag ik me af? Ik begrijp dat de een meer kan hebben dan de ander, maar wat is het meest gangbare.

Meest gangbare is tot 100 mcg.

Dus 4 dagen( of+) op 25
4 dagen (of +) op 50
4 dagen ( of +) op 75
Xx dagen op 100 (eigen keuze lengte)
Dan terug naar 75 voor paar dagen, 50 en 25.
 
Meest gangbare is tot 100 mcg.

Dus 4 dagen( of+) op 25
4 dagen (of +) op 50
4 dagen ( of +) op 75
Xx dagen op 100 (eigen keuze lengte)
Dan terug naar 75 voor paar dagen, 50 en 25.
afbouwen hoeft niet kan wel
 
Gewoon 50mcg voor cut kuur
 
afbouwen hoeft niet kan wel

Het afbouwen werd aangeraden door william mcewwel gozer of hoe noemt ie ook weer.

Welk bron hanteer jij daarvoor?
 
Dacht idd dat afbouwen achterhaald was?
Ik (zonder enige bron) zie het iig zo. Zolang je zelf t3 toevoegt zal je lichaam zelf niet het signaal hebben dat het weer t3 moet aanmaken.

Heb je Hg t3? Dan hoef je volgens mij echt niet tot 100
 
Laatst bewerkt:
Het afbouwen werd aangeraden door william mcewwel gozer of hoe noemt ie ook weer.

Welk bron hanteer jij daarvoor?
het bouwt zichzelf al af door de halfwaarde tijd .. je schildklier herstelt echt niet sneller als je afbouwt

+hierboven staat zolang je slikt ben je onderdrukt
 
Back
Naar boven