AndroidHealthClinic

2e kuur bulk

Bezoekers in dit topic

Anonymous

Novice
Lid geworden
1 aug 2018
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
70kg
Vetpercentage
5%
wil kickstart dbol 50mg p dag en 30mg oxy p dag en 500mg test e p week en 1000mg bold p week. Orale max 3- 4 weeks from week 1 inject week 1 to max 16 weeks

Is dit een goeie massa bulk kuur ?

Ik hoor het graag van jullie

Stats 1.80cm
72kg droog
 
Sanca Saxon Misschien even verplaatsen naar het anabolen gedeelte?
Lijkt me niet echt een voedingstopic :o alhoewel je het wel in je lijf stopt :D
 
Komma's gebruiken i.p.v. typen als een 8 jarige is vaak ook niet verkeerd. Ook is er de mogelijkheid om dit soort kuren in een lijstvorm te weergeven, wat de gemiddelde Nederlander het liefst heeft voor wat overzicht.
 
Ja klopt mijn 2e kuur ik kies ervoor om zo snel mogelijk massa aan te komen en meer honger te krijgen vandaar dbol bold en oxy

Wat vinden jullie hiervan
 
Ja klopt mijn 2e kuur ik kies ervoor om zo snel mogelijk massa aan te komen en meer honger te krijgen vandaar dbol bold en oxy

Wat vinden jullie hiervan

te hoog gedoseerd voor 2e kuur. 4 compounds ook niet nodig.
 
Ja klopt mijn 2e kuur ik kies ervoor om zo snel mogelijk massa aan te komen en meer honger te krijgen vandaar dbol bold en oxy

Wat vinden jullie hiervan

Kuren omdat je sneller massa wil aankomen, goeie mindset bro.
 
Ja klopt mijn 2e kuur ik kies ervoor om zo snel mogelijk massa aan te komen en meer honger te krijgen vandaar dbol bold en oxy

Wat vinden jullie hiervan
Extreem belachelijk, je gaat verdomme 2gram per week zetten op 70kg. Als je dit nu al nodig hebt zou ik lekker een andere hobby gaan zoeken.
 
Komma's gebruiken i.p.v. typen als een 8 jarige is vaak ook niet verkeerd. Ook is er de mogelijkheid om dit soort kuren in een lijstvorm te weergeven, wat de gemiddelde Nederlander het liefst heeft voor wat overzicht.

De gemiddelde Vlaming ook hoor ;)

Ja klopt mijn 2e kuur ik kies ervoor om zo snel mogelijk massa aan te komen en meer honger te krijgen vandaar dbol bold en oxy

Wat vinden jullie hiervan

Overkill op jouw gewicht.
 
Ja klopt mijn 2e kuur ik kies ervoor om zo snel mogelijk massa aan te komen en meer honger te krijgen vandaar dbol bold en oxy

Wat vinden jullie hiervan

Leer eerst maar eens te eten zoals je zou moeten doen om massa aan te komen.
 
:duh: waar gaat het heen met sommige mensen hebben echt geen kaas gegeten van de basis principes trainen en voeding. at die maar genoeg kaas dan gainde die wel :p

maar om antwoord te geven op je vraag het zal zeker werken succes
 
:duh: waar gaat het heen met sommige mensen hebben echt geen kaas gegeten van de basis principes trainen en voeding. at die maar genoeg kaas dan gainde die wel :p

maar om antwoord te geven op je vraag het zal zeker werken succes

Hoe zou dit gaan werken? Hij neemt veel te weinig stuff man.
 
Back
Naar boven