Fitness Seller

2e kuur test + bold

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
17 apr 2016
Berichten
4
Waardering
0
Allereerst gegroet! Ik ben al een tijdje actief lezer hiero en vandaag post ik mijn voortgang van mijn 2e kuur. Mijn eerste kuur bestond uit winny voor zo'n 6-7 weken 2 weken nakuren met Nolvadex. Deze kuur gaf mij een boost in zowel kracht als uithoudingsvermogen. Hiermee ben ik ruim 6kg aangekomen van 79kg naar 85,5kg. Natuurlijk erg tevreden met het resultaat en de prestaties die hiermee gepaard gingen. Echter, eenmaal gestopt begon het na toch weer te kriebelen (helemaal na het verliezen van een paar kilo) en heb nu besloten test + bold te gebruiken.

Huidige stats:
Lengte: 1,73m
Gewicht: 83,5kg
Body fat: ~14%
BP 120kg x 4 herhalingen
DL 110kg x 5 herhalingen
SQ 90kg x 8 herhalingen
-Gewijzigd-

Heb laatste 1,5 jaar nooit getest wat mijn max rep bij de big three.
Foto's maak ik elke vrijdag en post deze gelijk.
Zoals jullie zien is mijn deadlift & squat, relatief gezien, laag t.o.v. mijn bench press. Dit komt omdat ik in parcours/super sets train en niet per spiergroep. Elk parcours is ingedeeld in minimaal 2 tot maximaal 5 oefeningen. Elk parcours is opgebouwd uit oefeningen met herhalingen en soms interval. Mijn schema bestaat uit 3 dagen: upper-, under- en full body.
-Gewijzigd-

Momenteel maak ik gebruik van een eetschema met als doel droger te worden zonder verlies van massa (laag in calorieën, hoog in eiwitten).
-Toegevoegd-

Plan:
1-10 600mg Test-e
1-10 600mg Bold-u
9-10 750-1000 iu HCG
12-13 10-20mg Nolvadex
-Gewijzigd-

Supplementen:
Creatine 5 gram bij het opstaan
Omega 3 visolie 2 capsules bij het opstaan
Whey Protein 1x per dag
BCAA tijdens training

Eetschema ziet er ongeveer als volgt uit:

1e maaltijd:
60 gram brinta (gemixt met water)
2 volkoren beschuiten met 20 gram biologisch pindakaas
1 Proteïne bar/ Whey Shake

2e maaltijd:
4 volkoren crackers met 120 gram kipfilet/kalkoenfilet

3e maaltijd:
4 volkoren crackers met 150 gram kipfilet/kalkoenfilet

4e maaltijd (pre training):
200 gram blauwe bessen of 2 bananen
100 gram brinta (gemixt met water)

5e maaltijd (post training):
~75gram basmati rijst (rauw gewogen)
150-200 gram gebakken kip/biefstuk
1-1,5 stronk broccoli/spinazie/bonen etc. (probeer altijd 2 soorten groenten te eten)
2 schijven ananas à 100-120 gram

6e maaltijd:
Mocht ik echt trek hebben pak ik meestal iets gezonds qua fruit met een Whey shake of Proteïne bar

7e maaltijd:
450-500 gram Franse magere kwark met handvol walnoten

Ben vorige week vrijdag (8 juli) begonnen en merk tot nu nog niets.
Tips zijn altijd welkom en zal hier minimaal 2x per week posten!

-Gewijzigd-
 
Laatst bewerkt:
Gegroet. Als ik het goed begrijp ga je dus cutten deze kuur?

Stoffencombi is niet heel populair bij cutcycles maar zou niet weten waarom het niet zou kunnen. Waarom inject je 2x /week als ik vragen mag? Gezien er in je plan staat; 2x1ml enz. 4ml in 1x lijkt me handiger? Volgens de ervaren gasten moet je Bold wel wat langer zetten om echt het optimale effect ervan te kunnen ervaren, dat is ook mede een beetje zonde vind ik.

Geen HCG? Nakuur in week 12 pas starten op 10-20mg Nolva.

GL
 
Als je underbody achter loopt zou ik vooral niet 2x upper trainen en maar 1x under.
Draai het om en trek het wat bij deze kuur!
Foto's ?
 
Als je underbody achter loopt zou ik vooral niet 2x upper trainen en maar 1x under.
Draai het om en trek het wat bij deze kuur!
Foto's ?

Dit.

Kuren en benen verder verwaarlozen tov uw bovenlichaam gaat het alleen maar erger maken.
 
Aanvulling:

BP 120kg x 4 herhalingen
DL 110kg x 5 herhalingen
SQ 90kg x 8 herhalingen.

Heb laatste 1,5 jaar nooit getest wat mijn max rep bij de big three.
Foto's maak ik elke vrijdag en post deze gelijk.
 
best in mg's spreken ipv ml's
 
Gegroet. Als ik het goed begrijp ga je dus cutten deze kuur?

Stoffencombi is niet heel populair bij cutcycles maar zou niet weten waarom het niet zou kunnen. Waarom inject je 2x /week als ik vragen mag? Gezien er in je plan staat; 2x1ml enz. 4ml in 1x lijkt me handiger? Volgens de ervaren gasten moet je Bold wel wat langer zetten om echt het optimale effect ervan te kunnen ervaren, dat is ook mede een beetje zonde vind ik.

Geen HCG? Nakuur in week 12 pas starten op 10-20mg Nolva.

GL

Ik zet 2x per week omdat mij dat is aangeraden. Dit heb ik als waar aangenomen en eigenlijk niet over nagedacht. Als ik het 1x per week doe ipv van 2x heeft dat voor- of nadelen?

HCG ben ik vergeten erbij te zetten, is aangepast. Nolva aangepast.

Als ik de bold langer doorzet, moet ik de test dan ook langer doorzetten?
 
Ik zet 2x per week omdat mij dat is aangeraden. Dit heb ik als waar aangenomen en eigenlijk niet over nagedacht. Als ik het 1x per week doe ipv van 2x heeft dat voor- of nadelen?

HCG ben ik vergeten erbij te zetten, is aangepast. Nolva aangepast.

Als ik de bold langer doorzet, moet ik de test dan ook langer doorzetten?
Geen nadelen maar wel 1 voordeel; 1x minder pinnen.

Ja dat is aan te raden die Test. Maar als jij aan 10 weken cutten genoeg hebt zou ik niet langer doorgaan..?
 
post je schema eens dan
 
Zou bold door laten lopen tot week 15 samen met je test aangezien bold pas lekker begindt te werken op langere duur
 
Back
Naar boven