Fitness Seller

2e kuur Test Deca/Mast

Bezoekers in dit topic

a. b

Cool Novice
Lid geworden
21 jun 2017
Berichten
83
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
95kg
Vetpercentage
16%
Start half augustus met mijn tweede kuur (eerste met inject)

Week 1-10 of 12 Test E 250mg
Week 1-5/6 Deca 200mg
Week 6/7 - 10-12 200mg Masteron E

Nakuur Clomid

Doel van de kuur is om de eerste 6 weken groei te pakken en de tweede helft het vet en water weer te stabiliseren en nog wat extra massa te krijgen.

Voeding op 3500kcal 24% vet 30% eiwitten en 46% Koolhydraten.

Heb me veel ingelezen op verschillende soorten en mogelijkheden, maar input is zeker welkom.
Aantal mg bewust laag, i.v.m. eerste kuur. Kan altijd nog hoger inzetten.
 
Laatst bewerkt:
Jouw test/deca is een stuk potenter (meer anabool) dan de test/mast. Dus ik denk dat je het tweede deel van de kuur op deze manier weinig resultaat zult behalen als in extra massa. Droger worden kan er prima op natuurlijk.
 
Met de middelen en doseringen die je wil nemen is dit schema een optie:

test 250: week 1-12
deca 200: week 1-10
mast 200: week 1-12

Ik zou op 12 weken tijd niet switchen tussen bulken/cutten/recompen. Gewoon 12 weken cleanbulken en je kan in een volgende kuur gaan cutten als dat dan nodig zou zijn.
 
Normaliter ben ik het met je eens, echter omdat dit pas zijn tweede kuur is en zijn eerste inject, zou ik toch afraden om gelijk 3 middelen te stacken. (Test/tren/bold pakte voor mij heel slecht uit en het is dat ik daarvoor al eens test/tren had gedaan om te weten dat de combinatie met bold gewoon funest was voor mij - misselijk, geen eetlust, algeheel kut). Door 3 middelen te stacken is het onmogelijk om erachter te komen welk middel voor welke sides zorgt bij jou. Idealiter start je je eerste kuur gewoon met test only op 500mg.
 
Normaliter ben ik het met je eens, echter omdat dit pas zijn tweede kuur is en zijn eerste inject, zou ik toch afraden om gelijk 3 middelen te stacken. (Test/tren/bold pakte voor mij heel slecht uit en het is dat ik daarvoor al eens test/tren had gedaan om te weten dat de combinatie met bold gewoon funest was voor mij - misselijk, geen eetlust, algeheel kut). Door 3 middelen te stacken is het onmogelijk om erachter te komen welk middel voor welke sides zorgt bij jou. Idealiter start je je eerste kuur gewoon met test only op 500mg.

Ik zie idd nu pas dat het zijn eerste injectkuur is, dan zijn 3 middelen stacken idd niet aangeraden. My bad... :)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
3 is misschien wat veel maar test deca als eerste kuur kan prima.

a. b zorg dat je wat achter de hand houd tegen gyno.
 
Tnx voor de snelle input. Heb de tussentijdse switch opgestoken van Robert Wolters.
Dit omdat de meeste groei na 6 weken wel uit de kuur is.

Als ik na 6 weken switch en last krijg van bijwerkingen weet ik dat het van de mast komt.
Kan dit eventueel ruilen voor Winstrol (al eens gedaan), maar vind levertoxiciteit niet erg handig.

Cal_ Nolvadex het goede middel tegen gyno? Laat maar :) zelfonderzoek gedaan. liquidex
 
Laatst bewerkt:
Ik zit zelf ook te denken aan test deca mast als volgende kuur maar dan in deze doseringen: test 750/1000 deca 400 en mast 800.

Ik ben alleen nog aan het rondkijken wat precies de synergie is tussen de verschillende stofjes. En benieuwd naar ervaringen van anderen die een soortgelijke kuur hebben gehad.

Test deca maakt je een redelijke vochtbal zelfs met goede voeding is het er. Nou zou mast vochtretentie tegengaan en nog wat andere voordelen hebben. Maar kan nergens vinden hoe dat nou precies zit..

Verder lijkt mij als 2de of 3de kuur test deca in die doseringen prima om van aan te komen met degelijke voeding. Mijn 2de kuur was ook zoiets, 375mg test en 200mg deca (1,5ml en 1 ml).
 
Ik heb eerder zowel test deca gedraait, test deca mast en test tren deca mast. Ik vind alle combi's goud voor massa pakken, met name met tren erbij lijk je 2 kanten tegelijk in te gaan (groter en droger) en ga je als een raket. Ik vond in alle gevallen de bloat wel meevallen maar dit is deels persoons gebonden en moet zeggen dat ik er, logischerwijs, een stuk harder en minder vochtig op stond met tren erbij.

In mijn ogen kun je niet verkeerd gaan met test deca en evt mast erbij. Mast onderdrukt inderdaad sides een beetje.
 
Best hoge doseringen voor je 2e kuur
 
Back
Naar boven