Fitness Seller

2e kuur. Test deca (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JJfitness

Novice
Lid geworden
22 aug 2019
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Hallo,
Ik wil gaan beginnen aan een tweede kuur maar zit te twijfelen wat ik het beste zou kunnen pakken.
Ik heb anderhalfjaar geleden mn eerste kuur gedaan dat was 10 weken test e 500mg en wk 1/4 30 mg dbol. Ik ben van 78 naar 84 kg gegaan (3 maanden na de kuur) met een piek van 87kg. Tijden de nakuur 3 weken nolva extreeme acne gekregen en daardoor een roa kuur achteraan gehad van 1 jaar en al mn gains kwijt.. Nu zit ik te denken aan mijn volgende kuur test 500 mg deca 250mg voor 12 weken. Kan ik de test op 250 houden of persee op 500 omdat ik die al ooit gehad heb? Neem aan dat alles allang me systeem uit is anderhalfjaar later. Ik ben wel weer bang voor acne maar omdat het maar licht terug komt of helemaal niet bij sommige na een roa kuur toch nog een keer proberen. Nog tips daarvoor? Ik ga sws vit b5 nemen scrubben en 2x per week na de sauna tijden en na de kuur.
Voedingsschema is in orde heb een personal trainer maar ben benieuwd wat jullie er van zeggen.
Ik weeg nu 79kg 12%bf 182cm 25 jaar.
Train 6x per week anderhalf uur. Ben er serieus mee bezig wil ook wedstrijden gaan doen.
Ik hoor het graag.
Gr
 
Waarom ben jij al je gains kwijt dan?
 
Ik zou opnieuw voor 5-600mg gaan.
 
Dus als je niet vrolijk bent verlies je al je gains?
 
Dus als je niet vrolijk bent verlies je al je gains?
Door die roa word je heel moe. Dat had ik tenminste, superveel spierpijn en spieren worden slap. Ook moeilijk een pomp te krijgen. Gewoon rotzooi en vandaar veel afgevallen
 
Heb je rekening gehouden dat het mogelijk is dat dat hele proces weer opnieuw begint met een nieuwe kuur?
 
Heb je rekening gehouden dat het mogelijk is dat dat hele proces weer opnieuw begint met een nieuwe kuur?
Jawel daar ben ik ook bang voor. Maar heb veel reacties van mensen gelezen dat na een roa kuur zeker zo lang als ik heb gehad het minimaal tot niet terugkomt. Ook als je weer gaat kuren. Probeer het nog een keer en anders helaas..
 
-
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven