MuscleMeat

2e kuur test e + deca >> graag advies!

Bezoekers in dit topic

Steven1992

Novice
Lid geworden
4 mrt 2013
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
Hallo Allemaal,

Mijn naam is Stephan en ik train bij basic fit. Ik ben 23 jaar en heb vorig jaar rond februari mijn 1e kuur gedaan, hierbij ben ik 10kg aangekomen en van 70kg naar 80kg gegaan tijdens de bulk met een goed voedingsschema, trainingsschema, herstel en goed rusten. na de bulk ben ik gaan cutten tot 72kg met een vet% van 8%. nu zit ik op 78kg met een vet% van 13 ongeveer.
In februari/maart, een jaar geleden na me eerste kuur, wil ik mijn tweede kuur gaan doen, namelijk:

1-12 test e 500mg per week
1-10 deca 200-250mg per week.
14-17 nolvadex

Waarom ik deze kuur wil doen is omdat ik al een kuur heb gedaan met alleen test e. Hier ben ik hard op gegaan en ik hoop bij deze kuur hetzelfde effect te krijgen, namelijk spiermassa aankomen. Mijn vraag aan jullie is, wat raden jullie aan qua hoeveelheden mg of misschien bold i.p.v. deca?
De deca haal ik er in week 10 uit voor mijn libido en de test hoger dan omdat deca een oestrogene anabool is(deca dick).

Ik train nu al vanaf mijn zeventiende jaar, dus zo'n 6 jaar 3-5 keer per week. Ik ben zelf opgeleid als sportinstructeur en heb verschillende diploma's behaald als sportinstructeur en personal trainer, dus qua voeding en trainen zit het helemaal goed.

Uit de harris en benedict formule die ik gebruik om mijn ruststofwisseling te berekenen zit ik op een behoefte van 2911 kcal. tijdens de bulk wil ik hier 600 kcal boven zitten, dus ongeveer op 3500-3600 kcal.

Volgend jaar oktober wil ik misschien mee doen aan de enercup, mens phisque klassen C, dus dat is wel een leuk voorutizicht om naar toe te werken.

ALLE ADVIEZEN ZIJN WELKOM!
 
Ze gaan hier wrs toch vragen achter je voedingschema en trainingsschema ;)
 
ik vind te hoog vp voor deca eerst natty cutten anders ga je er belabberd uitzien met al dat vocht en vet

dosis 500 mg test
400 mg deca
 
ik vind te hoog vp voor deca eerst natty cutten anders ga je er belabberd uitzien met al dat vocht en vet

dosis 500 mg test
400 mg deca

waarom deca 400mg, kan je een uitleggen waarom 400mg? heeft 200-250mg deca geen nut?
 
meer eten is wel altijd beter meer roids niet maar wel lekker :D
 
Ik heb zelf afgelopen jaar dezelfde kuur gedaan maar dan: 1-8 deca 1-10 test. Heb er toen ongeveer 8 KG mee gewonnen waarvan ik er 4/5 heb kunnen overhouden. Achteraf gezien had ik er best nog een paar weken aan willen plakken.
 
Ik heb zelf afgelopen jaar dezelfde kuur gedaan maar dan: 1-8 deca 1-10 test. Heb er toen ongeveer 8 KG mee gewonnen waarvan ik er 4/5 heb kunnen overhouden. Achteraf gezien had ik er best nog een paar weken aan willen plakken.

nice! precies dezelfde gedaan? ook test 500 en deca 250? oke dus het is wel een aanrader dus :p
 
500 test, 400 deca. Deca is meestal 200mg/1ml. Ik heb dus 2 injecties gezet elke zaterdag:

2 ml / 500 mg test-e
2 ml / 400 mg deca

Heb niets te klagen gehad.. Volgende gaat iets anders worden :)
 
500 test, 400 deca. Deca is meestal 200mg/1ml. Ik heb dus 2 injecties gezet elke zaterdag:

2 ml / 500 mg test-e
2 ml / 400 mg deca

Heb niets te klagen gehad.. Volgende gaat iets anders worden :)


oke top! ik begin toch op deca 200mg even kijken wat het met mijn lichaam doet. daarna kan ik hem altijd verhogen in week 2 of 3.
 
Back
Naar boven