Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

cildac

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 jun 2010
Berichten
33
Waardering
2
Lengte
1m77
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Hey Fitness lovers

ik ben van plan mijn 2e kuur te beginnen. mijn 1ste kuur was ongeveer 1,5 jaar gelen. (250test-e-turinabol-200mast-e)
goeie resultaten. drop in vet en ongeveer 5-6 kilo schoon aan de haak erbij.

voor mijn 2e kuur ga ik voor
-10 weken 250 test-e,
-8 weken 400 tren-e
-en ik twijfel nog tussen of: 400 mast-e erbij or 400 primo. ( graag tips)

ik begrijp dat je van primo mooiere volle spieren krijgt en mast-e meer platte spieren. maar ik begreep ook dat masteron beter is om gyno te voorkomen.( ben best gyno gevoelig- vandaar ook maar 250 test)

verder zal ik gaan voor 250iu HCG om de balletjes op grootte te houden. :P

nakuren met nolvadex.

Ik hoor graag van jullie allen.

bij voorbaat al dank voor de reacties
 
Jij begrijpt dat misschien maar ik niet. Waar halen ze het toch? ??? Wat zijn platte spieren.

Met al jouw ervaring moet je toch weten dat je op Primo veeeel voller oogt dan op Mast. Zo werkt 't bij mij in ieder geval wel.
 
Jij begrijpt dat misschien maar ik niet. Waar halen ze het toch? ??? Wat zijn platte spieren.

Beetje het zelfde als low carbs je aardig flat kan ogen en high carbs je vol kan staan
 
Jij begrijpt dat misschien maar ik niet. Waar halen ze het toch? ??? Wat zijn platte spieren.
Hee Dirk, je zit toch niet stiekem te vragen naar bronnen die AAS leveren hè!

J/k.

Er is subtiel verschil in hoe je fysiek eruit ziet op mast vs primo, maar dat kun je alleen zien door het allebei uit te proberen.
 
<geen fan van tren , gooi zelf liever de primo op 600 en de test wat hoger .
Tren blijft tricky just my two cents
 
waarom gelijk tweede kuur 400mg tren? je gaat nu al over de gram, wat ga je de 5de kuur pakken?
 
waarom gelijk tweede kuur 400mg tren? je gaat nu al over de gram, wat ga je de 5de kuur pakken?
Sust 1500mg
Deca 750mg
Tren 1000mg
Anadrol kickstart 200mg.
Misschien nog een beetje GH en IGF voor de scherpe randjes.
 
Back
Naar boven