XXL Nutrition

2e kuur; testE en Primo

Bezoekers in dit topic

MHD

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
16 aug 2006
Berichten
2.616
Waardering
109
Goedemorgen, ik ben vorige week begonnen met mijn tweede kuur; stats vooraf aan de kuur zijn;

186 cm groot
104 kg. zwaar
28 jaar oud
middelomvang 96 cm.
vet% 14-15 %

mijn kuur is als volgt;
week 1-12 600 mg Primo EW
week 1-12 500 mg TestE EW

nakuur; waarschijnlijk 20 mg nolvadex ED en wat HCG de laatste weken van de kuur tot de nakuur.

Doel; lean bulk, middelomvang mag absoluut niet groter worden liever zakken, maar deze moet voor 01 april 2009 rond de 90 cm. zitten. Als ik merk dat mijn middel te snel groeit dan zal ik mijn calorieën verlagen en misschien nog t3 toevoegen aan kuur.

Ik train 3 keer per week, momenteel volgens DogCrapp-methode, cardio 2x per week 45 min. met een hartslag van 120 BPM en 3x 15 min. na de training op de loopband of roeien.
 
Globaal voedingsschemavoor een dag is;

07.00
1 appel
25 gram whey

60 gram brinta
1 schep syntha-6
20 gram lijnzaad
5 visoliecapsules

09.15
175 gram kipfilet
125 gram roerbakgroente
25 gram zilvervliesrijst
1 el olijfolie

12.00
wat de pot schaft, voor vandaag
250 gram aardappelen
250 gram groente
150 gram tartaar
1 el olijfolie

15.00
1 appel
50 gram brinta
1 blikje tonijn op water
1 el olijfolie

PostWorkOut
1 banaan
30 gram brinta
50 gram whey

19.00
4 stukken brood
1 ei
3 eiwitten
30 gram 30+kaas
25 gram achterham
10 gram pindakaas

21.15
250 gram magere kwark
25 gram casseine-eiwit
25 gram brinta
1 el levertraan

Dit is ongeveer mijn eten voor een trainingsdag, het verschilt natuurlijk wel van dag tot dag
 
vorige week ben ik dus begonnen, was van plan om met winstrol te beginnen de eerste paar weken, ik heb 3 injecties gezet van 100 mg EOD, maar de nadelen wogen niet op tegen de voordelen. De injectiepijn vooral in de quads was niet aangenaam te noemen. Het was op deze manier niet mogelijk om te cardioën.

Ook werd ik er zeer onplezierig door, want niet ten goede kwam voor mijn gezin en ik wil absoluut niet dat zij er onder lijden. Dus met de winstrol ben ik gestopt.

Zaterdag gewogen en ik was nu al 106 kg. (+ 2kg.), jammer genoeg voel ik dat ik weer redelijk wat vocht vasthoud en dat het vooral rond mijn middel gaat zitten, hier zit ook het meeste vet. Mijn middelomvang was nog steeds 96 cm. dus ik maak nog geen wijzigingen.
 
vorige week ben ik dus begonnen, was van plan om met winstrol te beginnen de eerste paar weken, ik heb 3 injecties gezet van 100 mg EOD, maar de nadelen wogen niet op tegen de voordelen. De injectiepijn vooral in de quads was niet aangenaam te noemen. Het was op deze manier niet mogelijk om te cardioën.

Ook werd ik er zeer onplezierig door, want niet ten goede kwam voor mijn gezin en ik wil absoluut niet dat zij er onder lijden. Dus met de winstrol ben ik gestopt.

Zaterdag gewogen en ik was nu al 106 kg. (+ 2kg.), jammer genoeg voel ik dat ik weer redelijk wat vocht vasthoud en dat het vooral rond mijn middel gaat zitten, hier zit ook het meeste vet. Mijn middelomvang was nog steeds 96 cm. dus ik maak nog geen wijzigingen.

Je kan de winny ook in je biceps zetten bv.. ik zeg maar wat,
heb laatst een keer winny geprobeerd, quads, gluteus deden gigantisch pijn, in mijn Bi/triceps had ik hier geen tot weinig hinder van!

maar idd, als je gezin er hinder door ondervind, meteen kappen!

waarom pak je nolva in je nakuur? just a question, onderdrukt wel je GH aanmaak..

miss in de nakuur wat IGF toevoegen, en geen SLIN geimplementeerd, dacht dat je daar ook beetje mee bezig was? kan het mis hebben?


veel succes in ieder geval, veel schone en kwalitatieve gains toegewenst!
 
Je kan de winny ook in je biceps zetten bv.. ik zeg maar wat,
heb laatst een keer winny geprobeerd, quads, gluteus deden gigantisch pijn, in mijn Bi/triceps had ik hier geen tot weinig hinder van!

maar idd, als je gezin er hinder door ondervind, meteen kappen!

waarom pak je nolva in je nakuur? just a question, onderdrukt wel je GH aanmaak..

miss in de nakuur wat IGF toevoegen, en geen SLIN geimplementeerd, dacht dat je daar ook beetje mee bezig was? kan het mis hebben?


veel succes in ieder geval, veel schone en kwalitatieve gains toegewenst!

Ja, nolva verlaagt inderdaad je IGF-waardes, maar ik neem liever nolva i.p.v. clomid, omdat je nog wel eens hoort over het slechter worden van de ogen, en deze heb ik nodig voor mijn werk en 1 oog bij mij is al zeer slecht dus dat risico durf ik niet te nemen. SLIN heb ik me wel veel over ingelezen, is misschien wel een optie voor in de nakuur, als ik geen SLIN ga zetten zal ik waarschijnlijk wel IGF-1 in de nakuur gebruiken.
 
Lekker kuur, had ik ook al gezegd in je vorige topics.
Suc6 bro en zeker lekkere lean gains toegewenst.
 
Ziet er netjes uit jonge.
succes

ik zou ook inderdaad nolvadex nemen
 
Ok nolva verlaagd je igf,maar je zult toch moeten nakuren.Des te langzamer je eigen herstel,des te meer er verloren gaat.
 
succes !
ga je weer volgen :D
 
suc6 kerel, lekker kuurtje..benieuwd naar de primo..
 
Zonet gewogen 107,3 kg. en mijn middel boven de 97 cm. Dit is dus zwaar k*t dat mijn middel nu al zo stijgt. Terwijl ik hetzelfde eet als voor mijn kuur, misschien zelfs een beetje minder dan voor mijn kuur en toen zakte mijn middel heel langzaam.

Ik vind dit een grote tegenvaller, omdat ik van primo langzame gains verwachte van kwalitatieve VVM. Ik ben nu al 3,3 kg. gegroeit en mijn middel is meer dan 1 cm. in minder dan twee weken gestegen.

Ik zal mijn voeding nu herzien en ik hoop dat de bloedtest volgende week meevalt, want dan zal ik er ook t3 bijvoegen.
 
zal allemaal vocht van de test zijn, moet haast wel toch?
misschien kan je eens proberen een middeltje als arimidex erbij te pakken.
 
Ik ga nu weer volgens DoggCrapp-methode eten, de maaltijden zullen zijn:

KOOLHYDRATEN met PROTEINE;

60 gram brinta
1 schep syntha-6
1 appel
25 gram whey
545 kcal 51 / 74 / 8

250 gram aardappelen
250 gram groente
150 gram biefstuk of tartaar
445 kcal 45 / 56 / 5

60 gram zilvervliesrijst
200 gram kabeljauw
200 gram brocoli
441 kcal 45 / 53 / 4

60 gram zilvervliesrijst
125 gram roerbakgroente
175 gram kipfilet
476 kcal 45 / 60 / 7

3 stukken brood
5 ei-eiwitten
1 plak ham
50 gram cottage cheese
409 kcal 40 / 47 / 7

1 blikje tonijn en water
60 gram brinta
1 appel
448 kcal 48 / 58 / 2

25 gram rozijnen
50 gram whey
60 gram brinta
1 appel
479 kcal 47 / 80 / 2

VET en PROTEINE

250 gram magere kwark
1 schep casseine
20 ml olijfolie
425 kcal 48 / 12 / 19

2 omega3 eieren
4 ei-eiwitten
1 plak ham
1 plak 30+ kaas
125 gram roerbakgroente
377 kcal / 44 / 8 / 19

500 ml volle melk
1,5 schep casseine-eiwit
500 kcal 51 / 30 / 20

200 gram cottagecheese
200 gram sla
35 gram cashewnoten
421 kcal 30 / 20 / 25

200 gram groente / of een stuk fruit
200 gram tartaar
10 ml olijfolie
364 kcal 48 / 8 / 18

1 blikje tonijn in water
1 appel
200 gram sla
20 ml olijfolie
413 kcal 42 / 18 / 19

50 gram whey
50 gram cashew-noten
438 kcal 49 / 19 / 25

PostWO-shake

1 banaan
30 gram brinta
50 gram whey
364 kcal 44 / 58 / 1
 
De voeding zal bestaan uit 3 vet-eiwit maaltijden en 3 kh-eiwit maaltijden. Op niet-trainingsdagen zal ik ongeveer op 2.600 kcal zitten en op trainingsdagen op 2.900 kcal.

Dit is lager dan wat ik nu zit. Zit nu denk ik op 3.200 kcal - 4.000 kcal. Maar ben een paar maanden bezig geweest om een paar cm. van mijn middel af te krijgen en heb geen zin om dit binnen 3 weken er weer bij te hebben.
 
zal allemaal vocht van de test zijn, moet haast wel toch?
misschien kan je eens proberen een middeltje als arimidex erbij te pakken.

Heb nog wel wat proviron liggen, wat vind je daarvan ?
 
kan je zeker proberen, 50mg pd zou 'voldoende' moeten zijn.

maar als je echt aanleg hebt om snel op te blazen zal dit wsch niet helpen en moet je echt een anti-a gaan zoeken.
 
Ik moet wel zeggen, sta er een stuk voller bij en pak ook overal 4 herhalingen meer op dan twee weken terug, dus helemaal k*t vind ik het niet gaan. Alleen merk wel dat mijn vet% toch snel stijgt. Ik hoop niet dat dit iets te maken heeft met de tegenvallende leverwaarden ?
 
kan je zeker proberen, 50mg pd zou 'voldoende' moeten zijn.

maar als je echt aanleg hebt om snel op te blazen zal dit wsch niet helpen en moet je echt een anti-a gaan zoeken.

Heb er jammer genoeg wel aanleg voor, 6 weken testP en ik was ook barbapappa
 
goede responder hoor, 2 weken slechts bezig en al 4 reps meer. ik ben jaloers nu :S
geen idee of je te hoge leverwaarden invloed hebben op de mate waarin je vet aanzet.. goede vraag!
 
goede responder hoor, 2 weken slechts bezig en al 4 reps meer. ik ben jaloers nu :S
geen idee of je te hoge leverwaarden invloed hebben op de mate waarin je vet aanzet.. goede vraag!

sarcastisch bedoelt ?
 
Back
Naar boven