AndroidHealthClinic

2e kuur; testE en Primo

Bezoekers in dit topic

nee! ben bloed serieus kerel.

edit: met lange esthers ga ik pas wat merken na 5 weken... eer ik 4 reps op mn topset erbij heb ben ik nog weer een eindje verder! bovendien doen dergelijke doseringen als jij nu pakt helemaal niets bij mij.
 
Zonet gewogen 107,3 kg. en mijn middel boven de 97 cm. Dit is dus zwaar k*t dat mijn middel nu al zo stijgt. Terwijl ik hetzelfde eet als voor mijn kuur, misschien zelfs een beetje minder dan voor mijn kuur en toen zakte mijn middel heel langzaam.

Ik vind dit een grote tegenvaller, omdat ik van primo langzame gains verwachte van kwalitatieve VVM. Ik ben nu al 3,3 kg. gegroeit en mijn middel is meer dan 1 cm. in minder dan twee weken gestegen.

Ik zal mijn voeding nu herzien en ik hoop dat de bloedtest volgende week meevalt, want dan zal ik er ook t3 bijvoegen.

chill bro, van primo blaas je niet op nee, maar van test wel he;)

het is vervelend, maar niets aan te doen, het is ook vocht, en geen vet!

ik begin tegenwoordig erg lean aan mijn cycles (6a8 procent) en het vocht probleem is dan veeeeeeel minder! (de gains zijn ook veel beter!)

toen ik begon op een bf van 15 leek ik ook idd op barbapappa!
 
nee! ben bloed serieus kerel.

edit: met lange esthers ga ik pas wat merken na 5 weken... eer ik 4 reps op mn topset erbij heb ben ik nog weer een eindje verder! bovendien doen dergelijke doseringen als jij nu pakt helemaal niets bij mij.

mischien heeft hij het over zijn 10rep max setjes? van 10 naar 14 is makkelijker dan van 4 naar 8;)

ikzelf zit in een reprange van 2-6 meestal

en hoe kan het dat lage doseringen niets meer voor je doen?

ik doseer nu ook veeel lager dan vroeger, maar het slaat goed aan! (6x180bench deze morgen nog)
 
en hoe kan het dat lage doseringen niets meer voor je doen?

geen idee, hebben nooit iets gedaan ook.. op mn 1e kuur na. daarna heb ik een aantal voorzichtige kuren gedaan zonder _enig_ resultaat qua kracht of kg's (spier, vet kom ik wel gemakkelijk bij ;p)... mentaal merk ik dan verder ook niets....
 
man, "ik schrijf me in voor deze log" => subbed, subs,...
 
Persoonlijk zou ik je durven aanraden om gewoon de carbs serieus te laten zakken, dat maakt bij mij een enorm verschil uit qua "opblazen"...
 
vanmorgen weer even gewogen 108,6 (+4,6 kg.) en de middel gelukkig weer terug naar 96 cm. Ben nu een kleine drie weken bezig, maar ik voel duidelijk dat het goedje zijn werk doet, geiler, sterker, sneller herstel, pomp etc., het snakt naar meer.

Het is alleen jammer dat ik niet hoog in de calorieën durf te gaan, zit nu ongeveer op 3000 kcal, gisteren zat ik bijvoorbeeld hoger en dan vooral in de carbs en dan blaas ik echt op, ik wil koste wat kost mijn middel niet groter hebben, eigenlijk moet die naar 90 cm.

Ik wacht eerst nog even af hoe het verder gaat, anders voeg ik misschien nog t3 toe of ik begin met wat al een tijdje een droom van mij is (GH + t4).
 
Dan ga je toch ff cutten en als je op 90 cm zit dan clean bulk je weer ff.
 
Vanaf morgen t3 en clen erbij, ik had me vanmorgen even tussentijds gewogen 110,6 (+6,6 kg.) en middel 97,5 cm. (+1,5 cm.) in drieënhalve week. Ik weet dat het waarschijnlijk veel vocht is maar ik voel me hier niet echt gelukkig bij.
 
Hoe is primo je nou bevallen bro?
 
Vanaf morgen t3 en clen erbij, ik had me vanmorgen even tussentijds gewogen 110,6 (+6,6 kg.) en middel 97,5 cm. (+1,5 cm.) in drieënhalve week. Ik weet dat het waarschijnlijk veel vocht is maar ik voel me hier niet echt gelukkig bij.

6,6kg op 3 weken is wel nice e m8

Met die clen en T3 zal je middel wel weer krimpen, normaal gezien toch:D
 
Hoe is primo je nou bevallen bro?

Kan ik nog niet zeggen, de gains zijn wel goed tot nu toe, kracht gaat ook goed vooruit, herstel is super. Ik heb alleen niet echt honger (terwijl ik lager in mijn calorieën zit dan voor mijn kuur) en ik groei als kool, wat ook veel vocht zal zijn.

Het vreemde is als ik een wat grotere maaltijd neem lijkt het of mijn lichaam er langer over doet om het op te nemen of zo, mijn buik staat sneller bol ik weet niet precies hoe ik je dat uit moet leggen.

Maar mijn doel was dat mijn middel absoluut niet groter werd dan bij het begin (96 cm.) en dus moet ik jammer genoeg dingen aanpassen. Ik ben eerst al terug gegaan van 3500 kcal naar een 2800-3000 kcal, maar het lijkt wel of ik deze week nog sneller groei.
 
Gaat niet helemaal zoals gepland dus..


waarom pak je er geen Femara bij man? of ari.. heb je ook het vocht niet.. en de extra vetjes sla je ook niet op....

neem aan dat je voeding wel goed afgestemd is, althans daar ga ik bij jou wel van uit...!!

succes nog bro! hoop dat je ermee behaald wat je wilt!
 
Vanaf morgen t3 en clen erbij, ik had me vanmorgen even tussentijds gewogen 110,6 (+6,6 kg.) en middel 97,5 cm. (+1,5 cm.) in drieënhalve week. Ik weet dat het waarschijnlijk veel vocht is maar ik voel me hier niet echt gelukkig bij.

Ik weet dat ik niet teveel op de weegschaal moet staan, vooral een endo kan beter op de spiegel letten, maar gisteren na 13.00 geen carbs meer (50 gram maximaal) en gisteravond 45 min. cardio en vanmorgen was ik weer 109,5 met een middel van 96,5 cm., dus het meeste is vocht. Ook heb ik een huidplooimeter en dan meet ik op drie punten rond mijn middel en deze waren niet hoger.

Toch ben ik vanmorgen begonnen met t3, want mijn middel moet nu toch echt eens naar 90 cm.. Ik ben benieuwd heb hoge verwachtingen van t3, over een week of zo zal ik ook clen toevoegen.
 
hoe is het hier allemsaal????
 
hoe is het hier allemsaal????

We mogen natuurlijk niet klagen, maar het gaat allemaal even anders dan in de planning stond.

Ben vrijdag begonnen met t3, zit nu op 75 mcg. en ga verhogen naar 100 mcg. (misschien 125 mcg.), vanaf volgende week ga ik er ook clen bijvoegen.

vrijdag met deathlift knapte er iets in mijn onderrug dus daar heb ik sindsdien last van.

Mijn Carbs zijn verlaagt naar ongeveer 150-200 gram per dag, dus daar krijg ik nu wat een leeg en draaierig gevoel van.

In eerste instantie zou dit een cleanbulk worden, maar omdat mijn middel direct al weer steeg, heb ik besloten om er een cut van te maken tot mijn middel rond de 90 cm. zit.
 
Back
Naar boven