AndroidHealthClinic

2e kuur; testE en Primo

Bezoekers in dit topic

Dat dacht ik ook, maar voor mijn kuur zat ik rond de 4.000 kcal en werd niet vetter zakte zelf ietsje, nu dus in mijn kuur 2,5 % vet erbij en ik zit tussen de 2500 - 3000 kcal, als ik op 4.000 kcal dan weeg ik binnen een paar weken 120 kg. wat grotendeels vocht en vet is wat ik bijkom.

Deze week begin ik gelukkig wel te zakken in vet, maar eigenlijk zie ik het kuren niet meer zo zitten, heb allemaal kleine blessures (rug, liesstreek/onderbuik) donderdag pijn in mijn bek van een verstandskies, waarvan ik hoop dat ik morgen mee naar de tandarts toe kan gaan.

En geestelijk wordt het er eigenlijk ook niet beter op. Zit steeds te denken van is dit het wel waard, voel me down en een slecht persoon tegenover mijn gezin (heb een kleine meid van elf maanden en mijn vrouwtje is net weer 4 maanden zwanger). Als je ON bent ervaar je de dingen toch anders en heb ik het idee dat ik er lang niet zoveel met mijn kop bij ben en dat ik hun tekort doe.


Hou je hoofd er bij man!
pak er anders ff een anti E bij, (edit zie zojuist dat je al ari neemt!)
zal je ook nog wat helpen met de stemmingen enz...
komt wel goed.
sterkte verder nog!
 
Zaterdag gewogen gewicht; 108,5 kg. middel 96- cm.
maandagavond gemeten 15,8 %

Maandag naar de tandarts geweest voor mijn verstandskies, hij kon hem nog niet trekken omdat mijn tandvlees er omheen ontstoken was, waarschijnlijk wordt ie eind deze week of begin volgende week getrokken. Twee nadelen hierbij zijn; het eten van vast voedsel is momenteel moeilijk en waarschijnlijk moet ik aan de antibiotica (wat weer een optiever voor mijn lever zal worden).

Donderdag ben ik begonnen met arimidex en moet zeggen dat ik mij geestelijk stukken beter voel en dat mijn middel nu eindelijk ook begint te zakken. Trainen gaat lekker, alleen zou ik er veel meer uit kunnen halen als ik gewoon zou kunnen eten wat ik normaal ook eet, maar ben bang dat ik dan helemaal dichtgroei en ik niet last had van allemaal kleine blessures.
 
Vanmogen gemeten; 108,3 kg. middel 96- cm.
dus 0,2 kg. gezakt en middel gelijk t.o.v. vorige week, heb wel het idee dat ik droger wordt, maandag even laten meten.

Maandag wordt mijn verstandskies ook getrokken dus weet niet hoeveel last ik hiervan over houd.

Twee bijwerkingen er bij gekregen sinds ik aan de arimidex zit, nl. meer puisten rond mijn neus en veeeeeeeel agressiever. Vooral het laatste is lastig, ik kan me goed inhouden, maar zit de laatste tijd echt te koken / trillen van binnen, de t3 zal hier ook wel een kleine rol in spelen.
 
Laatst bewerkt:
Het vreemde is als ik een wat grotere maaltijd neem lijkt het of mijn lichaam er langer over doet om het op te nemen of zo, mijn buik staat sneller bol ik weet niet precies hoe ik je dat uit moet leggen.

.


jaja anabolenbuikje hoort erbij;)
t3 niet hoger dan 100 mcg gaan gaat tenkoste van je spiermassa en heeft niet veel meerwaarde IMO.
zou overwegen femara erbij te nemen, bij mij heel goed bevallen tegen vocht en alles kwam er egt strakker van te staan.

succes verder!
 
Even een kleine update, zaterdag gewogen 107 kg. en een middel van 96 cm., met andere woorden zwaar k*t, mijn gewicht zakt wel maar mijn middel blijft gelijk.

Vandaag ging de rug, biceps training ook nog eens zwaark*t, kracht was in vergelijking met vorige week 10-20 % minder.

Ik wordt er zwaar moedeloos van, moet ik dan nog lager gaan dan 2500-2800 kcal en nog meer cardioeën dan 5 x 45 min. in de ochtend.

Misschien is dit niet de sport voor mij, of kan ik maar beter naar de 4000-5000 kcal en lekker groeien en vetter worden ???
 
ik neem al arimidex, van vocht heb ik geen last meer. Alleen dat rottige k*t vet gaat er zo moeilijk af.



Ik heb ook helemaal geen honger, terwijl ik meer dan 1 gram AS en t3 erin druk en 3x KT en 5x cardio doe, maar ik ben wel helemaal kapot, dus aan de ene kant heb ik het gevoel dat mijn lichaam meer voeding nodig heeft dan dat het binnenkrijgt en misschien daarom het vet rond mijn middel moeilijk los laat.
 
Nog maar weer eens een keer wat ik vandaag gegeten heb.

Ik maak 's-ochtends geen maaltijden meer klaar, omdat ik dat niet meer aan tijd heb i.v.m. cardio.

05.15
45 min. cardio
06.15
25 gram whey

06.30
1 glas verse sinasappelsap
2 stukken brood
2 eieren
5 eiwitten
25 gram ham

09.00
30 gram whey
30 gram casseine

12.00
500 gram magere kwark
1 boterham
5 gram boter
50 gram runderrollade

14.45
1 appel
1 blikje tonijn op water

16.15
50 min. KT
15 min. cardio

PWO-shake
60 gram whey
40 gram vitargo

18.30
200 gram tartaar
100 gram aardappelen
200 gram wortelen

21.00
25 gram casseine
250 gram magere kwark
25 gram cashew noten


woensdagavond Reefeed
zaterdag hoog KH-dag
 
nee daar kan je niet vet op worden idd
lipostabil misschien eens proberen,werkte bij mij fantastisch,mits je hg hebt
 
nee daar kan je niet vet op worden idd
lipostabil misschien eens proberen,werkte bij mij fantastisch,mits je hg hebt

Ik word gelukkig niet vetter, alleen je moet maar rekenen dat ik er 8 weken over doe om een 2-3 % te zakken en had gehoopt dat het iets sneller zou gaan. Geef me een goede week zit ik weer 3 % hoger :D
 
Misschien mogelijk om Clen te nemen naast die T3?

of een ECY stack...
 
Misschien mogelijk om Clen te nemen naast die T3?

of een ECY stack...

ikdenk dat je eerst maar eens moet proberen om alles op orde te krijgen ipv er maar van alles en nog wat bij te gooien, jouw lichaam reageert momenteel gewoon niet zoals je verwacht had denk ik.

Succes Kerel.
 
succes en ben benieuwd
 
leef met je mee, heb het zelfde ongeveer. Gewicht daalt, bf daalt, middelomtrek blijft stijgen (99cm naar 102cm). Kan alleen maar bedenken dat alles naar de lovehandles zakt (niet naar de buik).
Ik heb idd ook lang gedaan over enkele %tjes, nl 15weken voor 5%. En op een week je kan het er allemaal terug opzitten bijwijze van spreken (is ook gebeurd denk ik bij mij).

blijven volhouden is al wat we kunnen doen.
 
Pic van mijn rug, zoals je ziet middel moet naar beneden

CIMG2230.JPG
 
pic van mijn benen, niet goed aangespannen.

CIMG2236.JPG
 
aanpassing kuur; laatste 5-6 weken

testP 100 mg EOD
mastP 100 mg EOD
trenA 75 mg EOD
50 mcg. t3 ED
0,5 mg. arimidex EOD

(of moet ik hoger doseren ???)

mits december einde kuur, start nakuur

Doel volgend jaar; alleen massa opbouwen + krachtstats verbeteren **** vet%.
 
Ik zou zeker de mast en tren hoger pakken, dan ben je verzekerd van een goed resultaat.
ik weet dat ik altijd zeg hoger doseren, maar 75mg tren en 100mg mast doen geen Flikk**!

tsja... gewoon een beetje letten op je BF, je middel, wat maken die paar cm uit man, zolang het winter is, althans, dat is mijn opinie!
 
vind je totaal niet vet tonen.Zit denk ik een beetje tussen je oren
 
vind je totaal niet vet tonen.Zit denk ik een beetje tussen je oren

Inderdaad, niet dat het tussen je oren zit hoor, maar je staart je er blind op,
je toont totaal niet vet!

gewoon lekker doorgaan bro!!
 
Back
Naar boven