MuscleMeat

2e kuur; testE en Primo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

het is en blijft gewoon verschrikelijk dat cutten, zoveel moeite en weinig resultaat en je word er indd ook niet vrolijker van. gooi er dan af en toe n kleine junkdag in, zal wel schelen denk ik.
wanneer gaat t tren test mast feest beginnen?
suc6 verder

Vorige week al begonnen met de mast en deze week met de trenA, test loopt de gehele kuur al mee.

Voel me nu veel beter nu ik eet wat ik nodig ben, dit weekend heb ik het licht gezien zaterdagmorgen was mijn middel 95- cm., het hele weekend heb ik slecht gegeten en veel, maandagmorgen mijn middel weer gemeten toen was ie 93 cm., ik snapte er geen ruk meer van.
 
Vorige week al begonnen met de mast en deze week met de trenA, test loopt de gehele kuur al mee.

Voel me nu veel beter nu ik eet wat ik nodig ben, dit weekend heb ik het licht gezien zaterdagmorgen was mijn middel 95- cm., het hele weekend heb ik slecht gegeten en veel, maandagmorgen mijn middel weer gemeten toen was ie 93 cm., ik snapte er geen ruk meer van.



haha verschrikelijk he, heb dat ook hoor. heb t idee dat wanneer je ''slecht/veel'' eet tijdens de cut na n lange tijd low carbs je lichaam opeens reageert op de vele carbs. na zon junkdag zie ik er op mn beste uit, spier voor met energie aders er vol op en indd lijkt me vet% dan n stuk minder in de spiegel. zou wel doorzetten met de lage carbs want t werkt toch als er 3 cm af is.
 
een week aan het eten, gewicht 108,2 kg. middel 95 cm., heb direct dat opgeblazen gevoel weer broeken zitten weer veel strakker. Maar daar ga ik nu niet meer over zeiken.

Een week aan de tren, maar merk toch dat ik er veel agressiever van wordt hoop dat het wat minder wordt, ik kan het nog goed inhouden, maar van die kleine dingen, bijvoorbeeld je gaat op een kattenbrokje staan en begint van binnen helemaal te koken (slaat gewoon nergens op). Ook geeft het weer een nieuwe dimensie aan lui, ik was al lui van de test, maar ben nu aardslui. Maar je groeit er wel verschrikkelijk op (misschien ook omdat ik nu veel meer eet natuurlijk, maar toch).
 
een week aan het eten, gewicht 108,2 kg. middel 95 cm., heb direct dat opgeblazen gevoel weer

pff gozer, eet dan op een manier die je niet laat bloaten, dan gejojo verdoet uit eindelijk je gehele kuur.

je kan beter de gehele kuur op 2500kcal zitten (neem aan dat je dan niet bloat) dan dat je gaat jojo en
 
je moet m eiegenolijk pas meten als je klaar bent met de kuur, word die bloat veel minder. tijdens je kuur blijf je geblazen daar...
 
je moet m eiegenolijk pas meten als je klaar bent met de kuur, word die bloat veel minder. tijdens je kuur blijf je geblazen daar...

Je hebt gelijk, ik wil me momenteel niet al te druk meer om mijn taille maken. Wil de laatste weken proberen om nog wat nette massa aan te zetten, zit nu bijna op een 1,5 gram AS / week en vindt dat persoonlijk te veel voor alleen een beetje spierbehoud en vetverlies.
 
Back
Naar boven