Fitness Seller

2e kuur voor de zomer.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dick

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
3 apr 2003
Berichten
4
Waardering
0
Dag beste mensen,

Na een kuur van 8 weken als volgt:

1e week deca-diana
2e week deca-diana
3e week deca-diana-sus
4e week deca-diana-sus
5e week deca-diana-sus
6e week deca diana-sus
7e week deca-diana
8e week deca-diana(laag diana).

Erg lekker resultaat 6 kilo harde spieren. Ben erg tevreden.
Goed nagekuurd met clomid. Geen complicaties gehad.

Maar nu wil ik nog een kleine kuur van 6 weken doen vanaf 1e week mei net voordat het strandweer word :-))

Heb bij de vorige kuur best wel last gehad van acne op me rug. Niet erg hoor want het resultaat is super..

Maar voor op het strand oogt het net zo mooi.

Nu is mijn vraag of ik nu niet beter iets met winstrol en primobolan kan doen om droger/minder vet te worden.

Ik zou graag wat willen groeien nog in massa en niet langer als 6 weken kuren. Nazorg met clomid etc mag doorlopen de zomer in das geen probleem.

Kan iemand mij voorbeelden geven waar ik naar kan kijken?

Alvast harstikke bedankt en jullie ook allemaal succes!!
 
Kom op hé... een kuur enkel om op het strand te lopen??? :finger:

Wanneer eindigde je laatste kuur trouwens?
 
en van deca met dboll harde massa?? maargoed.. je zal van primo of winstrol ook acne kunnen krijgen. en as verlagen je vet% niet, dat doet een goed dieet.. btw. jouw strandweer begint halverwege juni :p ?

maar eerste vraag wanneer was je vorige kuur afgelopen?
 
Het lijkt wel of kuren word gezien als ff onder de zonnebank en klaar om op vakantie te gaan.. zo simpel ligt het niet. Je moet bulken/kuren in de winter en droogtrainen/cutten wanneer je wedstrijd doet of scherp wil komen voor de zomer.

AS doen je geen vet verliezen, ze maken je spieren harder. Het vet moet je zelf verliezen, door cardio maar vooral een goed dieet.
Dus eerst maar eens bepalen wat het doel is: cutten of bulken.
 
Ik heb heel weinig vet op zich.. dus hoef niet echt droog te worden...

Me laatste week was laatste week februari...

Heb een goed dieet gehad bij de vorige kuur en heb weinig terugval gehad.. Zwaar getraind ook..

Dus heeft iemand een advies watik beste kan doen nu of aat iedereen mekaar hier afbranden dat het teveel gebruikt word om er mooier uit te zien. (dacht dat het iemand ze eigen keus was..)..

Alvast bedankt!!
 
"Dus heeft iemand een advies watik beste kan doen nu of aat iedereen mekaar hier afbranden dat het teveel gebruikt word om er mooier uit te zien. (dacht dat het iemand ze eigen keus was..).."

Niet om die reden, maar je gaat toch niet je lichaam schade toebrengen als het maar om ff rond te lopen is op het strand???
Ik veronderstel dat je die massa ook wil vasthouden voor de periode die daarna komt.
Dus wat men wil zeggen is dat je niet nou moet wakker schieten maar heel het jaar door je moet inzetten.

Denk dat je als kuur best iets kan doen als een droge massa kuur.. met test prop/boldenone/winny ofzo en dan zuiver eten, zo win je vooral droge massa en blijf je scherp.
Kijk eens in de sticky 'kuurschema's' onderaan staan er goede schemas.

ST
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het wel een beetje overdreven, ik vind dat je best je inspanningen die zich hebben omgezet in een solide spiermassa mag showen, helemaal niks mee. En als ik deze zomer op het strand loop weet ik ook onder meer waarom ik een jaar zo hard heb getraind.

En ik denk ook niet dat Dick alleen maar voor 'het strand' kuurt.....

ciao

a beachboy
 
Nee dat klopt dat ik niet alleen kuur voor het strand.....

Maar ik "build" me lichaam welom er goed uit te zien. Zoals meerdere van jullie hier doen. Dat is toch het resultaat wat we willen bereiken.

Want lelijk worden lukt iedereen wel. Het is juist de kunst mooie spieren te krijgen.


Me enigste vraag was wat ik voor de zomer kan gebruiken wat niet te schadelijk is omdat ik dit jaar al een kuur heb gedaan en wat niet teveel acne veroorzaakt ivm het strand. Want ik loop net als iedereen liever niet met teveel kraters op me rug op het strand. Verraad meteen je gebruik van anabole vind ik..

Zodoende na flink zoeken kwam ik primobolan en winstrol tegen die niet zo schadelijk zijn maar het nadeel daarvan is weer dat je minder massa krijgt.

Dus zoek ik een niet al te schadelijke combinatie van winstrol met iets anders.

Alvast degenen bedankt die antwoorden!!
 
Acne krijg je van winny ook en van elke andere as. Hangt gewoon van je eigen aanleg af.

Maar heb je me eerste antwoord wel goed gelezen? Want ik heb al een voorbeeld voor een kuur gegeven...
 
Ja heb ik gelezen heel erg bedankt alvast.

Ga even kijken wat het allemaal is en wat de doseringen zijn..
 
Pas alleen wel op dat je niet op het strand loopt
met een biertje en sigaretje in de hand terwijl je
eigen testo zeer laag ligt !

Je ziet er op vakantie bv. goed uit, de zon brandt de
hele dag op je lichaam je drinkt niet voldoende vocht.
Het vocht dat je drinkt (alcohol misschien ?) zorgt er
alleen maar voor dat je nog meer uitdroogt en je oestro's
omhoog schieten terwijl je testosteron al dermate laag ligt.

Hier zal je lichaam niet goed op reageren !

Maar........

Waarschijnlijk zul je je bewust zijn van je lichamelijke conditie,
wanneer je kuurt.
En zul je niet alleen kuren voor de zomer, hoop ik !
Doe je dat wel.....shame on you.....drink veel water.........
minder alcohol........
...and keep your mass !


Take care !!

B-12
 
Maar zijn vraag was toch binnen 6 weken. Ben eigenlijk wel benieuwd wat je het best kan gebruiken voor binnen 6 weken een droge massa kuur
 
Als je een korte kuur neemt, dan zou ik zelf snelwerkende steroids gebruiken. Dus geen steroids die met decanoate ofzo veresterd zijn. Stromba, dianabol of testosteron propionaat zou je kunnen gebruiken, of een combinatie hiervan. Zou in ieder geval met de zomer en haal biertjes in aantocht rekening houden met je lever.... Dus probeer een orale component in je kuur zoveel mogelijk te vermijden, zeker als je ook nog eens gaat nakuren met clomid....
 
"Het lijkt wel of kuren word gezien als ff onder de zonnebank en klaar om op vakantie te gaan.. zo simpel ligt het niet."

WOEHA! Die wil ik in mijn profile hebben! Super lol!
 
kuren voor op het strand... hmm is parabolan geen goed idee? arromatiseert niet en euh zelfs ervaren gebruikers gaan meestal nog goed op de trenbolone(geen lichaamseigenstof)
 
Back
Naar boven