MuscleMeat

2e kuur voorstel, Na halve ervaring eerste kuur.

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
17 sep 2019
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
99kg
Vetpercentage
14%
Beste,

Zoals voorheen in mijn andere post te lezen is. Is dat ik op de 2e week van mijn test-e 500mg ew kuur, helaas de vangrails van dichtbij gezien te hebben.

Nu heb ik hem doorgetrokken tot 12 weken waarbij alsnog wel een prima resultaat. Na 3 weken met morfine te hebben gezeten veel proberen te lopen. Toch nog snel wel redelijk gas kunnen geven. (lekker eigenwijs, iknow)

Ik kwam circa 8/10KG aan maar behoorlijk vochtig. Ik had een kop als een hamster a 4000/4200 kcal per dag + 500mg test ew.

Na de kuur heb ik mijn nolvadex genomen als volgende: 2 weken 40mg 2 weken 20mg; Calorieën tijdens nakuur volop aangehouden.

----

Maar nu het volgende, een 2de kuur in Maart starten. Graag wil ik wat extra's toevoegen omdat ik van de test-e niet echt dat GO! gevoel kreeg.

Nu zit ik zelf te denken aan het volgende:

Test-E 500mg
Tren-E 200mg (waarschijnlijk nog uppen naar 400mg als ik er niet te gek op reageer)
Mast 200mg (om vocht tegen te gaan en eventuele sides)

Ook daarbij zit ik nu eerst in een cutfase tot 10% of liever iets beneden aangezien ik aan de mast ga. (wat gelezen niet effectief is in en hoog vp%)

Ik wil deze kuur in zetten zodat ik een beetje extra lean gain i.p.v. weer als een vochtbal op de deflict kan gaan zitten. Is dit handiger om zo gezegd massa opbouwen extra voor het cutten? Of eerder wachten en een cut kuur pakken?

Graag reacties voor aanvulling 2e kuur en wat verstandig zal zijn? Ik zie vele kuren voorbijkomen als 250 test / 400 / tren / 400 mast (cutkuur) of 600 test / 400 tren / 200 mast etc. Maar ik vraag me af is 200 tren als try-out voldoende en gaat 200 mast mij helpen vochtretentie tegen te houden. Ik wil puur tren proberen om meer dat te gekke GO! gevoel te creëren voor mezelf wat ik geheel gemist heb in me eerste kuur.
 
Ik wil puur tren proberen om meer dat te gekke GO! gevoel te creëren voor mezelf wat ik geheel gemist heb in me eerste kuur.
Heb je niet een beetje te hoge verwachtingen van de effecten van AAS? Enige waar ik een "gekke GO! gevoel" van krijg is me de tering in snuiven met pep.
 
Ik merk ook niks van AAS buiten de gym..
Indd te hoge verwachtingen :P
Daarnaast zijn je voorstellen wel hoog kwa dosis voor een 2de kuur en 200 tren is meer dan zat eerst ja.
 
Heb je niet een beetje te hoge verwachtingen van de effecten van AAS? Enige waar ik een "gekke GO! gevoel" van krijg is me de tering in snuiven met pep.

Not really, maar ik hoor mensen op basis van Tren ervaringen verhalen vertellen dat ze echt lekker gaan er op. Maar ik merkte "het GO! effect" niet echt in me test only fase meer alleen dat ik vochtig werd.

Is mijn verwachting dan te hoog? Om het begrip te begrijpen dat AAS zoals Tren je niet dat gevoel geven van oke we gaan even gek doen vandaag?
 
Als je ook AAS neemt om het GO! effect te krijgen zou ik het eens heroverwegen ..
 
Als je ook AAS neemt om het GO! effect te krijgen zou ik het eens heroverwegen ..

Het liefst om meer groei te ervaren nu na mijn uitgroei periode. Ik bedoel nu +/- 102kg op 12%< is niet echt noob gains aan vast te knopen nog lijkt mij?

Ik baseer "het GO! effect" meer op verhalen van andere in mijn omgeving. Waarbij ik zelf bedacht van heb ik dan iets gemist in mijn eerste keer ervaring met AAS?
 
Enige dat ik voelde van 500mg test EW is dat ik soms ademtekort had, en een lam been omdat ik het in men bovenbeen zette.
Qua rush in gym eigenlijk niets van gemerkt, gewoon een net iets korter lontje (kan ook tussen de oren hebben gezeten).
Lichaamelijk wat gains die ik weer allemaal ben verspeeld door voeding niet aan te passen. En de gebruikelijke aders die er wat dikker opliggen.
De enige GO! dat ik had was tijdens de sex.
 
Nee je hebt niks gemist.

Zou als je straks gaat bulken gewoon 4-500 mg test doen met tren 200 mg als je perse tren wil gebruiken..
 
Nee je hebt niks gemist.

Zou als je straks gaat bulken gewoon 4-500 mg test doen met tren 200 mg als je perse tren wil gebruiken..

Bedankt voor je berichten!

Nog op of aanmerkingen over de mast er naast? Ik wil dit gaan toevoegen voor de vochtretentie die ik ervaren heb.
 
Back
Naar boven