Fitness Seller

2e kuur voorstel

Bezoekers in dit topic

knetttergek

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
21 okt 2014
Berichten
1.434
Waardering
69
Lengte
1m81
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
hallo dbers,

Ik wou graag weer een kuurtje pakken, eerste kuur 2/3 jaar terug 500mg test 400mg mast.
Volg stronglifts 5x5 Ma, woe en vrij. Daarnaast kickboks ik 3 dagen per week.
Doelstelling is vaker te gaan kickboksen hiervoor kuur van week of 16 low dose zodat ik sneller herstel heb en en iets meer kracht pak.

Zelf zat ik te denken aan :
1-16 test e 250mg
1-14 bold e 350mg
1-18 hcg 1000iu per week
18-22 clomid 25mg ed
18-22 nolvadex 10mg ed
1-30 Mk677 25mg pre bed

Heb eerder last gehad van gyno (geopereerd). Hou aromasin achter de hand. Ik slik 20/40mg Roaccutane ed dit omdat ik nog wat acne heb 3 jaar weg geweest komt weer terug. Langs de Dokter geweest kan zo weer beginnen dus ik dacht pak ik tegelijk kuurtje derbij weet ik de bloedwaardes ook.

Lente: 182
Gewicht 86 kg
Vetpercentage 12-14% Gaat voor de kuur nog naar 9/10

Graag jullie meningen of andere voorstellen ben er nog niet helemaal over uit.

<Mvg ,
 
Laatst bewerkt:
Ziet er prima uit. Bold zou ik zelf iets hoger doseren. Lengte nakuur wordt meestal aangeraden 1/3 van de kuur zelf toch? Zou je misschien nog een weekje extra kunnen doen dus.
Hcg ook nog iets langer doortrekken tot en met de 1e week van de nakuur.
 
Ziet er prima uit. Bold zou ik zelf iets hoger doseren. Lengte nakuur wordt meestal aangeraden 1/3 van de kuur zelf toch? Zou je misschien nog een weekje extra kunnen doen dus.
Hcg ook nog iets langer doortrekken tot en met de 1e week van de nakuur.

Dankje, Zorgt het hoger doseren van de bold niet voor gigantische pumps? Ik moet me nog wel kunnen bewegen zegmaar haha
 
Ik heb daar persoonlijk geen last van, maar je kunt ook de 1e 7 weken op 350 pakken en later nog verhogen natuurlijk.
 
Ik heb daar persoonlijk geen last van, maar je kunt ook de 1e 7 weken op 350 pakken en later nog verhogen natuurlijk.
Ja precies. Gyno zou wel meevallen toch met zo'n kuur? Ik had met vorige kuur had ik ook al Gyno vanaf men 14e al. Maar heb geen zin het weer te krijgen.
 
Ik heb zelf ook gyno uit puberteit, mast toevoegen bij iedere kuur heeft mij geholpen om de gyno onder controle te houden. En anders nolva nemen mocht zich toch gyno ontwikkelen.
 
jaa denk niet dat het gebeurt agz het volledig verwijderd is destijds. Dan zou het niet terug moeten komen.
 
Als al het weefsel weg is gehaald komt het niet terug idd. Maar vaak laten ze een beetje zitten zodat je geen "kuiltje" daar bij je tepels hebt.
 
Als al het weefsel weg is gehaald komt het niet terug idd. Maar vaak laten ze een beetje zitten zodat je geen "kuiltje" daar bij je tepels hebt.

Als het goed is alles weg gehaald. Ze hebben na het wegsnijden nog een liposuctie gedaan. Het is verwijderd door plasti chirurg.
 
Back
Naar boven