XXL Nutrition

2e kuur vragen.

Bezoekers in dit topic

Mini_ik

Novice
Lid geworden
11 okt 2016
Berichten
15
Waardering
2
Lengte
1m67
Massa
81kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Ik zag in de sticky dit lijstje met vragen staan, dus die zal ik als eerst een beantwoorden:

  1. Wat je leeftijd is
    25 jaar
  2. Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk)
    4 jaar
  3. Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %)
    20 kilo, vetpercentage is 13%
  4. Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet
    7 uur - 40 gr brinta
    250 ml melk
    BCAA/Glutamine
    10 uur - 3 bruine botherhammen
    2 pindakaas
    1 oude kaas
    3 x boter
    12 uur - 4 bruine botherhammen
    2 oude kaas
    2 pindakaas
    4x boter
    15 uur - 2 bruine botherhammen
    2x boter
    2x Kipfilet
    Weightgainer
    18 uur - Aardappelen 150gr
    Groente
    Vlees
    19:00 - Pre workout
    BCAA/Glutamine
    19:30 - Sporten
    21:00 - Proteïne shake
    Weightgainer
    22:00 - 250gr kwark

  5. Welke supplementen je al hebt gebruikt
    Qua normale supplementen of eerdere kuur ?
    Qua normale supplementen gebruik ik standaart, BCAA, Amino's, Proteïne shake, Glutamine.
    Heb een eerdere kuur gedaan van 500mg Test E e5d. dit beviel me goed, geen bijwerkingen en toch 6Kg overgehouden.
  6. Waarom je deze kuur wilt doen
    Ik wil massa winnen. Het lijkt mij onwijs vet om een keer een wedstrijd mee te doen. Heb voor mezelf alleen het doel gesteld dat ik minimaal 85Kg wil wegen op een vetpercentage van 10% voordat ik ook maar besluit zover te dieëten dat ik wedstrijd klaar ben. Ik weet ook dat ik dit niet uit dit ene kuurtje zal halen waarschijnlijk. maar heb geen haast. Wil ook pas volgend jaar de kuur gaan doen, dit ivm met een geplande vakantie in januari.
  7. Wat je wilt bereiken (in bodybuilding) op lange termijn?
    Voornamelijk een wedstrijd doen en vanuit daar zien we wel verder.

Ik zit zelf te denken aan:

Wk 1 - 10 Test E 500mg
Wk 1 - 10 Deca 200mg
Wk 1 - 5 D-boll 40mg p/d

Nakuur:
Wk 13-14 Novaldex 40mg
Wk 15-16 Novaldex 20mg.

Is het dan trouwens slimmer om 2x per week 250mg Test E en 100mg Deca te zetten ?

Hebben jullie enige tips en/of aanmerkingen op deze kuur ?

Zoals ik al zei ik begin ik de kuur pas volgend jaar dus heb nog alle tijd om naar adviezen te luisteren!
 
zou lekker beginnen met dbol only of test only.. win je al veel mee zowiezo je eerste kuur ;)
 
zou lekker beginnen met dbol only of test only.. win je al veel mee zowiezo je eerste kuur ;)
hij heeft al een keer test 500 gekuurd leeswonder :P
 
Kan me haast niet voorstellen dat je vp 13% is als ik naar je voedingsschema kijk.

Test zou ik op 500 houden en om de 5 dagen zetten en dbol uppen naar 80 mg. elke dag.
 
Mooie tweede kuur, test kan je nog twee weken langer zetten dan deca om je herstel te vergemakkelijken :)

Als je het niet erg vindt om twee keer per week te prikken dan is dat beter dan 1x natuurlijk.
 
Kan me haast niet voorstellen dat je vp 13% is als ik naar je voedingsschema kijk.

Test zou ik op 500 houden en om de 5 dagen zetten en dbol uppen naar 80 mg. elke dag.

Test 500 om de 5d is dus 700 per week. 500mg test en 200mg deca is ook 700mg en veel betere keuze naar mijn mening.

Dbol op 80mg is niet nodig als je gear goed gedoseerd is. 40-50 is dan meer dan genoeg.
 
Vp is toch 13% kan omhoog gaan, ben net begonnen met dit voedingsschema. Heb laatste tijd alleen op onderhoud gegeten.

Ano_54321 en dan gewoon 1x in de week prikken ?

D'bol op 50 lijkt me ook genoeg als ik zo rondlees.
 
Vp is toch 13% kan omhoog gaan, ben net begonnen met dit voedingsschema. Heb laatste tijd alleen op onderhoud gegeten.

Ano_54321 en dan gewoon 1x in de week prikken ?

D'bol op 50 lijkt me ook genoeg als ik zo rondlees.

1x per week prikken kan idd.
 
Mooi, heb niks tegen prikken maar hoe minder hoe beter :P
 
Kan me haast niet voorstellen dat je vp 13% is als ik naar je voedingsschema kijk.

Lijkt me ook. Op het eerste zicht zouden de verhoudingen K/E/V beter kunnen.
Die weight gainer zou ik ook weglaten en vervangen door echt voedsel
 
Lijkt me ook. Op het eerste zicht zouden de verhoudingen K/E/V beter kunnen.
Die weight gainer zou ik ook weglaten en vervangen door echt voedsel

Ik gebruikte vroeger ook weight gainer (omdat het een gemakkelijk ontbijt was) maar nu bestaat mijn ontbijtshake uit magere melk met havermout, creatine en (chocolade)eiwitpoeder. Daarnaast eet ik nog een banaan. Veel lekkerder en gezonder :)
 
Ik gebruikte vroeger ook weight gainer (omdat het een gemakkelijk ontbijt was) maar nu bestaat mijn ontbijtshake uit magere melk met havermout, creatine en (chocolade)eiwitpoeder. Daarnaast eet ik nog een banaan. Veel lekkerder en gezonder :)

Chocolade havermout , kan toch niet lekker zijn :p
 
Ik gebruikte vroeger ook weight gainer (omdat het een gemakkelijk ontbijt was) maar nu bestaat mijn ontbijtshake uit magere melk met havermout, creatine en (chocolade)eiwitpoeder. Daarnaast eet ik nog een banaan. Veel lekkerder en gezonder :)

Weightgainers zijn troep man.
beter maak je zelf je gainershake met echte voeding en hop; de blender in ;-)
 
Back
Naar boven