Fitness Seller

2e kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Hi all,

Zojuist aan m'n 2e (en 1e 'echte') kuur begonnen. M'n kuur zal er als volgt uitzien:

Week 1-5 : 30mg Dianabol /D
Week 1-10 : 500mg Testosteron enanthaat /wk
Week 6-9 : 3 Mariadistel caps /D (levercleaner)
Week 10-12 : 2500IU/2500IU/1500IU/1500IU HCG / 5dagen
Week 12-13 : 40mg Nolvadex /D
Week 14-15 : 20mg Nolvadex /D
Week 14-17 : Swole V.2 + Loaded (supps van resp. Syntrax en San)

M'n stats zijn op dit moment: 1.80m, 82kg en 7 a 8 % bf

Doel: Flink wat massa winnen en dan in Mei zwaar cutten om uiteindelijk in juli 90+kg @ 6% uit te komen. :)

M'n vriendin was zo aardig om zojuist de Test. te zetten, de Dboll ga ik zo nemen (alle dagelijkse 30mg in 1x) bij m'n rijst en kipfiletje. :p

I'll keep you informed!


PS: voor de geïnteresseerden:
Voedingsschema: http://home.planet.nl/~geem0005/voedingsschema.doc
Trainingsschema: http://home.planet.nl/~geem0005/trainingsschema.doc
Dagelijkse vitamines en mineralen: http://home.planet.nl/~geem0005/vitaminesmineralen.doc
 
90 kg bij 6% is een mooi streven, succes!
 
hehe massa winnen ga je hier wel mee, hoop dat er ook wat spieren tussen zullen zitten (drijven ;)) j/k.
ziet er niet slecht uit.

Je plan om te cutten, doe je dit natural? of dan ook een kuurtje, denk dat je anders weleens wat meer massa kan verliezen!

Neem je elke dag alle dbol ineens?

Wat was je vorige 'kuur' ook alweer, deca ivm blessure ofzo toch?

succes ermee kerel, zal die linkjes eens bekijken!!

ps: mooi forum he :P
 
Hehe, de vocht neem ik voor lief. :p

M'n cutten doe ik natural ja. Dieten en wat supps, dan komt alles goed. Ik benj nl. niet van plan meer dan 1x per jaar te kuren.

Update:
Ben een 1 a 1,5kg zwaarder nu en de trainingen gaan zeer lekker over het algemeen. Ik merk echt een krachttoename. Ik zie er ook lekker vol uit.

Morgen mag ik (helaas) zelf de test. zetten, want m'n vriendin is druk aan het leren voor tentames, en dat doet ze thuis. (Om die reden ben ik vanavond ook in het 18+ subforum te vinden ;) .)

De dboll neem ik zo rond het middaguur ineens. Dat na advies van BC. Omdat het 'maar' 30mg is kan het. Zo voorkom je dat je lever teveel de eerste keer er al uit filtert. Dit zal gebeuren als je bijv. 6x 5mg om de 2 uur neemt. Ik neem de dboll zo rond het middaguur, dan is 's avonds het meeste al uit m'n systeem zodat het minder drukt op m'n test. productie in m'n slaap.


______________________________________

Volgende week verwacht meer nieuws te hebben, dat post ik dan meteen of course!


PS: Het forum ziet er goed uit zeg! Ik zou bijna zeggen 'professioneel'! :D
 
90+ aan 6% => dan moet je zeker eens foto's posten :thumbs:

Warrie
 
Succes Bro :thumbs:
 
Zojuist voor de 2e keer test. geinjecteerd. Deze keer zelf dus. Deed het iets te snel (nerveusiteit ?) want het prikte iets.

Ach ja, ff masseren en hopen dat de spierpijn dinsdagavond grotendeels weg is voor m'n hamstring training. :p
 
Succes systeembeheerder ;)
 
succes! Ziet er perfect uit die kuur...
 
succes ermee mooi doel 90 kg :D da wille der meer hier :)
 
Tnx all!

Buiten wat spierpijn in m'n bil voel ik me zeer goed! Kan haast niet wachten tot wanneer ik weer kan trainen vanavond! :p

Een rug + triceps sessie zit op me te wachten, yummie! :D
 
In 1 woord: GEKKENHUIS!. :p

Ik ga echt top. Ben nu 3,5kg zwaarder en m'n kracht is echt aanzienlijk toegenomen. En dit alleen nog maar van de dboll. De test. zal in de loop van volgende week geleidelijk aan inzetten.

Ik zit behoorlijk vol en het valt ook behoorlijk op nu. Nog geen last van zichtbare sides zoals acne. Wel hou ik of course vocht vast, maar dat is normaal bij deze kuur.

Al met al loopt het voorspoedig! :)
 
Mooi kuurtje, ziet er goed uit.

Ik ben benieuwd naar je eindresultaat, succes dude.
 
De laatste 1,5 week 'maar' 1 kg gewonnen.

De kracht en de zin om te trainen is er zeer zeker. Ik eet ook nog steeds zat, dus daar kan het niet aan liggen. De test. zal nu rustig aan z'n intrede gaan doen, kijken hoeveel ik nog de komende 6 weken kan winnen!
 
Kleine update:

Zit nu om en nabij de 88kg na 3,5 week. De test. begint te werken ik ben beresterk nu. :p

Lekkerrrrrrrrr!
 
Back
Naar boven