AndroidHealthClinic

2e kuurvoorstel

Bezoekers in dit topic

c0achcc

Cool Novice
Lid geworden
29 jan 2017
Berichten
42
Waardering
28
Lengte
1m83
Massa
84kg
Vetpercentage
11%
Hi allen,

Inmiddels alweer tijd geleden dat ik klaar ben met mijn eerste kuur (april - juli 2018).

Dit was: 500mg Test-E voor 10 weken + 4 weken nolva als nakuur.

Resultaten:
9.5 kilo aangekomen waarvan 4 kilo behouden (3 maand na nakuur).
Heb geen last gehad van sides (alleen wat vocht en iets jeukend gevoel bij tepel). Voor mijn gevoel erg snel hersteld na nakuur!

Huidige stats zijn:

1.83 cm
84 kilo
9-10% bodyfat

Plan is om midden/eind februari mijn 2e cycle te starten.

Kuurvoorstel:
week 1-10 test 500mg
week 1-10 mast 200mg
week 12-16 nolvadex 20mg

doel:
4-5 kilo gainen en vetpercentage ongeveer gelijk houden. (leanbulk).

E: 220-250 gr.
K: Aanvullen met carbs tot 300-400 kcal boven onderhoud
V: 80-90 gr.

Heb voor mast gekozen ivm een betere A:E balans. Aangezien ik in het verleden last heb gehad van paniekaanvallen, zijn bold/tren/winstrol uitgesloten. Twijfelde tussen primo, mast of deca. Deca en primo uiteindelijk niet geworden i.v.m. langere hersteltijd en vocht of redelijk wat ml zetten als 2e kuur.

Wat vinden jullie van de compounds en doseringen? Zat te denken om mast op 400mg te pakken, maar 900mg lijkt me wat te veel voor een 2e kuur.

Mijn eerste plan was om in januari al een leanbulk cycle te pakken en rond mei te cutten tot ongeveer 7-8% bodyfat met een nieuwe kuur (lage dosering). Door drukte met werk stel ik de cycle dan ook uit naar volgende maand. Probleem is dat er erg weinig rust zit tussen deze kuren en lijkt me onverstandig i.v.m. herstel.

Wat raden jullie aan?

-in deze periode korte cruise pakken?
-Bulk of cut kuur weglaten?
-Naturel cutten?
-Lengte van de kuur verkorten tot 6-8 weken en wel beide kuren doen?

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen verder helpen.

Alvast bedankt,

Gr.
 
Lijkt me een goed overwegen keuze zo :thumbs:
Een cruise ertussen lijkt de beste optie om het meeste eruit te halen.
 
10 weken
500 test
400 mast

niks mis mee, en ja cruise tussen laten!
 
Hij neemt de mast alleen voor de A:E verhouding, zie niet in waarom je dan met 400 moet beginnen. Start met 200mg en verhogen kan altijd nog met 100mg per week. Als je op zoek bent naar een goede A:E balans, is het niet logisch meteen hoog in te zetten.
 
Oke dankje. Plan is dan om kort te cruisen. Zou 4 weken voldoende zijn op 125mg test e pw? In die tijd wil ik mijn kcal verlagen tot onderhoud en vervolgens starten met een korte shred cycle. Zit eventueel te overwegen om dan de test mast kuur te verkorten naar 8 weken ivm lengte van cycle.
 
Ik zou masteron ook op 400mg zetten.

Een cruise kan prima.
 
je hoeft niet gelijk te cruisen ik denk dat bridgen beter is en dat is denk ik ook wat je bedoelt, cruisen hoort bij blast and cruise
 
je hoeft niet gelijk te cruisen ik denk dat bridgen beter is en dat is denk ik ook wat je bedoelt, cruisen hoort bij blast and cruise
Ja maak jij het even moeilijker dan het is. Komt toch op hetzelfde neer man.

OT: 8 weken bulk cycle, 8 weken cruise, 8 weken cut cycle. Lijkt mij persoonlijk iets beter.
Denk ook aan hcg tijdens de cycle als je zo lang on gaat.
 
Ja maak jij het even moeilijker dan het is. Komt toch op hetzelfde neer man.

OT: 8 weken bulk cycle, 8 weken cruise, 8 weken cut cycle. Lijkt mij persoonlijk iets beter.
Denk ook aan hcg tijdens de cycle als je zo lang on gaat.

Dit vat het mooi samen inderdaad :)
 
Cruisen en bridgen zijn toch echt verschillende dingen
 
Cruisen en bridgen zijn toch echt verschillende dingen
Ja dus als je twee cycles aan elkaar vastnaait met een maand of twee lage dosis testosteron en vervolgens off gaat dan noem jij het een bridge.

Wat nu als je na je laatste kuur weer een bridge doet naar de volgende cycle? Heet het dan opeens blast and cruise?
 
Thanks voor jullie advies. Een korte cruise/bridge ertussen zal zeker het beste uitpakken.

Moet alleen zelf nog even de overweging maken om langer on te gaan dan eerste instantie gedacht. Heb verder geen wedstrijd ambities etc. Mocht ik gaan cruisen/bridgen tussen deze kuren, dan pak ik zeker hcg mee. Mast begin ik op 200mg en kan altijd nog verhogen

Andere optie voor mij is om een leanbulk cycle te pakken binnenkort voor 10 weken met test + mast en vervolgens de zomer rond onderhoud eten zonder nieuwe cut kuur. Vetpercentage zal dan rond de 10-12% uitkomen
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven