AndroidHealthClinic

2e reeks foto's Miss Beachproof 2009

Bezoekers in dit topic

Me to..Ik denk eigenlijk dat iedereen wel door gaat..Ik doe wel het weekend van 10 juli een flinke junkweekend inlassen met zelf gemaakte witte chocolade taart..(ooh wat kijk ik daar naar uit :lick:) en dan ga ik gewoon weer door waar ik mee bezig was..

Met frambozen:rolleyes: bah...ow jee ik proef het nu al...
Lekker hoor;)
 
Heeft iedereen al spectaculaire plannen voor de naderende eindfoto???
Ik zit echt te dubben hoor! Jeetje zeg, vind het best lastig!!!
Tips zijn welkom :)
 
Heeft iedereen al spectaculaire plannen voor de naderende eindfoto???
Ik zit echt te dubben hoor! Jeetje zeg, vind het best lastig!!!
Tips zijn welkom :)

De mijne zijn al klaar, ik kan er gewoon geen kiezen... :( Ik wil al m'n sterke kanten laten zien en met maar één foto is dat niet gemakkelijk. Ik weet ook niet waarop we beoordeeld worden. Gaat het om een mooie foto, dan weet ik welke ik moet sturen, gaat het om spiermassa, of om vooruitgang, dan kies ik weer een andere. Maar ik denk dat ik dit weekend toch een beslissing ga nemen. Maar vandaag eerst ijsjes eten :meal::D
 
Zet de mooie in je log, en die met de meeste vooruitgang mail je naar Ryu?
Mijn foto's worden donderdag pas gemaakt, dus moet nog zien wat het wordt...
 
Zet de mooie in je log, en die met de meeste vooruitgang mail je naar Ryu?
Mijn foto's worden donderdag pas gemaakt, dus moet nog zien wat het wordt...

Dat is inderdaad mijn plan. Alleen heb ik het gevoel dat er maar weinig mensen m'n log lezen, want op de foto's die ik daar heb gepost, krijg ik niet zoveel reactie ???:(
 
Dat is inderdaad mijn plan. Alleen heb ik het gevoel dat er maar weinig mensen m'n log lezen, want op de foto's die ik daar heb gepost, krijg ik niet zoveel reactie ???:(

Alle logjes zijn rustig op het moment. Zal wel iets met het weer te maken hebben ofzo. ;)

Als je bang bent dat mensen je mooie foto's over het hoofd zullen zien kan je altijd nog het vergelijkingstopic volspammen. :)
Je foto's mogen gezien worden. :thumbs:
 
Dat is inderdaad mijn plan. Alleen heb ik het gevoel dat er maar weinig mensen m'n log lezen, want op de foto's die ik daar heb gepost, krijg ik niet zoveel reactie ???:(

Ik ga meteen even kijken! (hint: de link naar je log in je handtekening?)
 
Alle logjes zijn rustig op het moment. Zal wel iets met het weer te maken hebben ofzo. ;)

Als je bang bent dat mensen je mooie foto's over het hoofd zullen zien kan je altijd nog het vergelijkingstopic volspammen. :)
Je foto's mogen gezien worden. :thumbs:

Dankje. Ik heb er zonet nog een paar gepost, samen met foto's van 2.5 jaar geleden.

Ik ga meteen even kijken! (hint: de link naar je log in je handtekening?)

Goed idee, maar hoe doe ik dat ???:o
 
Ga naar je profielpagina, klik op gebruikers CP (bovenin) en dan op de link naar je handtekening.
Linkje naar je log maak je hetzelfde als elke andere link.
 
Dat is inderdaad mijn plan. Alleen heb ik het gevoel dat er maar weinig mensen m'n log lezen, want op de foto's die ik daar heb gepost, krijg ik niet zoveel reactie ???:(


Mooie foto's meid!!!:)
 
Vind ik ook!!! :)
 
LoL, ik ben niet zo'n fan van foto's maken, dus wat dat betreft blijft het er bij mij bij de gewone progressie foto's, aan mijn lijf geen professionele fotografen meer :)
Ben overigens wel trots op de vooruitgang van alle vrouwen van de contest! Hebben we toch maar mooi gedaan met zijn allen!
 
Ongeacht wie de contest gaat winnen zijn jullie allemaal winnaars dames!
Petje af voor zoveel hardwerkende dames, toppie!!
 
Back
Naar boven