Fitness Seller

2e reeks foto's Miss Beachproof 2009 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb een keizersnede gehad en daarna hebben ze mij direct weer strak gestrokken hahaha..
Nee hoor, heb het ze wel voorgesteld in de O.K. maar helaas :D om weer van zo'n chubbie/flubbie buikje af te komen moet je toch zelf je best doen ;)

Dat heb je dan heel goed gedaan! :thumbs:
 
Man, ik heb echt super veel te doen dit weekend! Sporten, fotoś fotoshoppen! Winkelen ;) Iedereen is super op dreef zie ik al!
 
wat is het hier ook stil?
 
Kom op dames, de laatste loodjes, zet hem op!!:whip:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
m3ubp.gif
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Goede progressie dames!

Vind maaike een heel uitgebalanceerd fysiek hebben, Loca heeft echt een goede rug!

En flower heeft een mooi gezicht ;) nee rug is ook goed, valt me op dat bij vrouwen vaak de rug goed uit ziet en ook al redelijk droog is.

Succes verder!
 
Licht het aan mij of word het op alle logjes steeds stiller de laatste week ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
 
Logisch toch?
Iedereen is hard aan het werk!;)
Laten we er maar van uit gaan dat dat het is:D
Was wel leuker om te volgen Maar iedereen veel succes de laatste anderhalve week met het:meal: en het:wl: en vergeet niet flink te loggen want dat telt ook mee voor de eindbeoordeling:D
 
Licht het aan mij of word het op alle logjes steeds stiller de laatste week ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Ja merk het ook :o, maar komt wel goed uit...ben zelf ook aardig druk :rolleyes:, kan ik ze toch nog aardig bijhouden :)
Ben benieuwd naar het eind!
 
Ja merk het ook :o, maar komt wel goed uit...ben zelf ook aardig druk :rolleyes:, kan ik ze toch nog aardig bijhouden :)
Ben benieuwd naar het eind!

Ja ik ook he, maar toch zijn het nu allemaal al winnaars hoor.
 
Licht het aan mij of word het op alle logjes steeds stiller de laatste week ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Inderdaad, ik heb het ook gemerkt, maar het begint nu echt wel zwaar te wegen. Voor mij toch in ieder geval. 's ochtends om 05.30 eruit om 40 min. cardio te doen, dan een hele dag werken, trainen en nog meer cardio. En dat allemaal met ongeveer 1300 kcal. Ik probeer om half tien in m'n bedje te liggen, want ik moet echt m'n rust hebben, of ik blijf het anders niet trekken. Dus m'n logje bijhouden is dan maar voor tussendoor op het werk :D
 
Inderdaad, ik heb het ook gemerkt, maar het begint nu echt wel zwaar te wegen. Voor mij toch in ieder geval. 's ochtends om 05.30 eruit om 40 min. cardio te doen, dan een hele dag werken, trainen en nog meer cardio. En dat allemaal met ongeveer 1300 kcal. Ik probeer om half tien in m'n bedje te liggen, want ik moet echt m'n rust hebben, of ik blijf het anders niet trekken. Dus m'n logje bijhouden is dan maar voor tussendoor op het werk :D

Begrijp ik goed, jullie zijn allemaal kanjers ;):)
 
Inderdaad, ik heb het ook gemerkt, maar het begint nu echt wel zwaar te wegen. Voor mij toch in ieder geval. 's ochtends om 05.30 eruit om 40 min. cardio te doen, dan een hele dag werken, trainen en nog meer cardio. En dat allemaal met ongeveer 1300 kcal. Ik probeer om half tien in m'n bedje te liggen, want ik moet echt m'n rust hebben, of ik blijf het anders niet trekken. Dus m'n logje bijhouden is dan maar voor tussendoor op het werk :D

Begrijp ik goed, jullie zijn allemaal kanjers ;):)


absoluut ik heb diepe bewondering voor al deze dames!:bow:
ik vind het wel een :clap: waard!!!
 
Even alle dames een hart onder de aangetrokken riem steken..

Kom op meiden jullie zijn nu al zover, dus nu nog even alles uit de kast.. :wl: :loopband::lifter:

Heb zeer veel bewondering voor jullie, en ik weet hoe het is...

Daarna mogen jullie allemaal een lekker :pepsi:

:D Suc6 allemaal.. :kiss:
 
Nou het is wel even doorbijten hoor die laatste weken moet ik zeggen. Lekker druk allemaal en dan ook nog de log bijhouden. Ik probeer ook al alle weken de logjes van alle andere dames te lezen, maar het lukt me nog steeds niet...
Meiden zet m op allemaal de laatste week!! :)
 
Nou het is wel even doorbijten hoor die laatste weken moet ik zeggen. Lekker druk allemaal en dan ook nog de log bijhouden. Ik probeer ook al alle weken de logjes van alle andere dames te lezen, maar het lukt me nog steeds niet...
Meiden zet m op allemaal de laatste week!! :)

:D Heb het idee dat ik wat stil ben in de logjes van andere dames..
Ik lees nog wel mee hoor! :p

Succes allemaal! Nog even doorzetten!
Ben erg benieuwd naar de laatste foto's straks! :clap:
 
:D Heb het idee dat ik wat stil ben in de logjes van andere dames..
Ik lees nog wel mee hoor! :p

Succes allemaal! Nog even doorzetten!
Ben erg benieuwd naar de laatste foto's straks! :clap:
Ik ook :D denk ook dat jij ons gaat verrassen met een spetterende foto ;) hoop dat ik ze vanaf Tunis even kan zien :) wat ik heb het voorgevoel dat ik anders een hoop ga missen:D
 
Ik ook :D denk ook dat jij ons gaat verrassen met een spetterende foto ;) hoop dat ik ze vanaf Tunis even kan zien :) wat ik heb het voorgevoel dat ik anders een hoop ga missen:D

[SLOWCHAT]
Wanneer vertrek je?
Lekker aan je tintje werken! :D
[/SLOWCHAT]
 
Back
Naar boven