XXL Nutrition

2e ronde 2e kans (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

karopi

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 sep 2007
Berichten
16
Waardering
0
Hoi,

twee jaar geleden ben ik voor het eerst begonnen met een kuur, ca 10 weken, eerste 6 weken naposim + deca daarna alleen deca. Ben daar goed van gegroeid. Echter kreeg ik in feb 2008 diverticulitus (ontsteking van uitstulping ad dikker darm) ben geopereerd en heb helaas nu een flink liteken op mn buik alah that live. Ik heb nog navraag gedaan of dit veroorzaakt was door de kuur maar dat werd ontkrachtigd. De afgelopen 1,5 jaar weer lekker aan het trainen en wil nu weer een kuurtje doen..echter gewoon weer rustig beginnen. stats nu: 43, 88 kilo, 4x per week trainen. Eten doe ik goed,, voldoende ervaringmee en ik ga mn eetpatroon nog weer aanpassen als ik met mn kuur ga beginnen. Toch graag advies over de kuur die ik op het oog heb:

kuur van 11 weken
wk 1 tm 10 200mg deca
wk 2 tm 11 50 mg proviron
wk 5 tm 11 20 mg winstrol

Doel: droge spiermasse en kracht

graag jullie mening. Andere vraag over deze kuur..welk dieet zou hier het best bijpassen en kan ik 2 x per week 5 km in rustig tempo blijven hardlopen ter ondersteuning vd kuur?

gr. een fantatieke 'senior' wtf ik ben 43 maar toch geen senior of wel??
 
de vragen die ik mij stel,
1, welke nakuur ga je doen?
2, wrm niet stacken met test E
3 hoe zit het met je libido deca only :)
 
Zou never nooit deca doen zonder test ernaast...

Beter zo doen...

1-12 500mg test enth pw
1-10 200/400mg deca pw
6-12 proviron 50mg pd
14-17 nolvadex 20mg pd

Succes....
 
Zou inderdaad niet zonder test met deca kuren. het drukt nogal zwaar en op latere leeftijd (nee je bent niet oud) herstel je toch echt al minder snel.

De kuur van tremedes zou ik ook aanraden, maar dan 10weken test e + 8 weken deca. Wat betreft dat hardlopen dat ligt er een beetje aan.. In principe is tijdens een bulk kuur zo min mogelijk cardio het beste voor de spieropbouw. deca zal trouwens je conditie wel verpesten.
 
Zou never nooit deca doen zonder test ernaast...

Beter zo doen...

1-12 500mg test enth pw
1-10 200/400mg deca pw
6-12 proviron 50mg pd
14-17 nolvadex 20mg pd

Succes....

lekker. Goed advies.
@TS deca only is not done.
 
Back
Naar boven