XXL Nutrition

2e sport

Bezoekers in dit topic

Duplicate

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
131
Waardering
0
Wil het toch ff showen :) wat ik met mijn 2e hobby gewonnen heb. ben er wel trots op :D :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

1e rayonaal darttoernooi Rotterdam, 3e prijs winnaarsronde :D :D
 
Goed gedaan, gefeliciteerd!
 
Gefeliciteerd man,

Mijn tweede sport/hobby is ook darts niet zo hoog als jij speelt, maar toch op redelijk cafe niveau.

Wat gooi jij gemiddeld, een beetje op Barney niveau?:D
 
Mijn tweede sport laat zich niet moeilijk raden.. of eigenlijk is het andersom: BB wordt nog eens mijn 2e sport en fietsen komt uiteraard op de eerste plaats.
Functioneel (transportmiddel), recreatief (vakantie) en sportief.
Sportief is dus in de weekenden toertochten, dwz. met gemiddelde van 20-25 km/uur tot 200 km langzaam aan jakkeren en lange-afstandstochten boven 200 km.. meestal maar 1 of 2 tochten van 300 km, 1 of 2 van 400 km en 1 tocht van 600 km per seizoen.
En rond 1 tocht van 1000 km of langer per 2 tot 4 jaar.
Sommigen rijden echter rustig 2 tochten van 1000 km of meer per jaar.. anderen zoals ik moeten die grap hooguit eens per 2 jaar uitvreten...
Je lijkt namelijk binnen een paar weken hersteld, maar het sloopt je hele lijf en het kan een jaar duren voor je daar weer van hersteld bent. Vroeger, toen Parijs-Brest-Parijs nog een wielerwedstrijd was (rond 1890 of zo is de eerste versie verreden) werd ie maar 1x per 10 jaar georganiseerd.. een 50 jaar later is ie van het programma gehaald, de wedstrijdkalender was te vol geworden...
Nu wordt ie dus 1x per 4 jaar gereden..

Ja heren, het is echt waar.. ik heb een fietsmaatje die me om heeft gekregen en we zijn letterlijk in staat elkaar OM de andere dag op te bellen in de 365 dagen voor PBP (augustus 2003 is de volgende) en het er over te hebben.. in andere jaren meestal 1 of 2x per week... obsessie misschien??? :cool: :laugh: :scratch:
laat ik het maar even zeggen, dan snappen jullie mijn sig ook wat beter ;).
 
Laatst bewerkt:
Oops heel erg sorry! Ik dacht in mijn enthousiasme dat het ook als alg vraag kon gelden naar wat je 2e sport was... en in de opwinding vergat ik Marco te feliciteren..

Marco, net als alle anderen feliciteer ik jou van harte met je behaalde resultaat in het darten ... :bow: :clap: :clap:
Schaam me diep.. :gosh: heb net op mijn kop gekregen dat ik niet zo aso moest zijn .. bloos, bloos, bloos!! 1001 excuses!

Zal mijn leven proberen te beteren, echtwaar! :cry:
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by susty24
Gefeliciteerd man,

Mijn tweede sport/hobby is ook darts niet zo hoog als jij speelt, maar toch op redelijk cafe niveau.

Wat gooi jij gemiddeld, een beetje op Barney niveau?:D

Neuh susty24 zo goed ben ik niet hoor, ik heb 2e divisie gespeeld tot ik de sportschool ontdekte. ik triande wel dagelijks en werd ook wel steeds beter, maar tegerlijkertijd ook steeds zwaarder met de hapjes en de drankjes bij de wedstrijden, en op competitie niveau dart ik ook niet meer, af en toe een toernooi vind ik wel leuk maar ik heb naast de 4 a 5 keer per week trainen niet veel tijd meer voor het darten.


thx all, maar je ken hier ook gewoon zelf je 2e sport neerzetten hoor is wel leuk als iedereen hier neerzet wat hij naast het BB ook nog doet.
 
Beetje laat, maar dan toch .. Proficiat met deze prestatie, Marco! :banana: ;)

En ik heb geen tweede sport, ben van nature aartslui. Dus alleen fietsen als transport :D
 
Wateengedoe, je deed toch aan boogschieten??? heb je dat helemaal er aan gegeven???
 
Jup, dat doe ik niet meer. Begon toch al wat mijn interesse te verliezen en ik zou nu ECHT niet meer weten hoe ik dat in mijn weekindeling in moet passen! :rologen: pffft, je kunt het ook té druk hebben! :D
 
nice hoor ! grats
 
Goed gedaan Marco,
Leuke combinatie: BB & Darts.
Ga je nu ook harder gooien doordat je dikkere armen krijgt.
Zie die pijltjes al tot de flights ( heet toch zo?) in het dartbord zitten. :D :D
 
Originally posted by Jefro
Goed gedaan Marco,
Leuke combinatie: BB & Darts.
Ga je nu ook harder gooien doordat je dikkere armen krijgt.
Zie die pijltjes al tot de flights ( heet toch zo?) in het dartbord zitten. :D :D

Zeker wel verschil met vroeger jah, ik heb mezelf opnieuw moeten leren gooien, ik gooide altijd met een pisboogie en naderhand zaten de pijlen bijna door het bord heen :) maar nu lukt het gelukkig weer maar moet weer een beetje oefenen en dan gaat het wel weer beter denk ik. :D
 
eej MarCo, op dit moment doe ikk voor de eerste keer mee met een wintercompetitie darten... natuurlijk begonnen met 4e divisie.. maar heb jij geen last van verkorte spieren of soms echt spierpijn zodat je echt waardeloos gooit? die wintercompetitie is elke week en daarvoor train ik altijd (anders kom ik niet aan de vier keer) we staan nog eerste ook, weheh!
 
Ik had er wel last van maar je moet gewoon je arm goed strekken met oefeningen dan heb je er veel minder last van, waar speel jij dan darts KaLe want ik ben er nu wel mee gestopt maar toch blijft dat darten kriebelen hoor. denk ook wel dat ik weer aan gaat beginnen maar moet nog ff zoeken waar. :D
 
speel de competities in Haarlem/IJmuiden/Castricum
 
He Marco nog gefeliciteerd met deze prestigieus uitziende beker.:clap: Als je nog wat zoekt kan je natuurlijk altijd meedoen met de super international ultra dart championship competition in Krimpen a/d Yssel sponsored by de Bruin :D
 
mijn sport:
[Abeelding niet meer beschikbaar]

helaas is 't een zeer dure sport, dus race 't gewoon met mijn eigen scoot samen met een paar vrienden in de zomer op een wielerbaan als ze er niet aan t trainen zijn...
 
Back
Naar boven