Fitness Seller

2kg milk protein isolate voor 20 euro

Bezoekers in dit topic

X.

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
Lid geworden
26 jan 2009
Berichten
5.505
Waardering
591
Valt me op dat deze wel heel laag geprijst is. Just sharing with you guise.
 
Laatst bewerkt:
Berry is little daddy zat en onderneemt actie!
 
zitten maar 71 gram eiwitten in per 100 gram
 
Hm idd. Dacht dat er meer in zat, ik heb zelf precies zo'n pot en daar staat 77/100 op.

Lijkt er ook op dat deze uit de handel is gehaald ofzo?
Weet iemand meer van dit merk?
 
zitten maar 71 gram eiwitten in per 100 gram

Dit. Voor zover ik het begreep was het verschil tussen een concentraat en een isolaat het eiwit percentage? (En eventueel nog wat sh*t uitgehaald)


Een isolaat met 12% cacao poeder? ik snap het nut er niet van. :o
 
Nou is toch mooi dat Berry wat met de prijs daalt
 
Hij moet wel zijn prijs verlagen als niemand zn whey koopt :roflol:
 
Nou is toch mooi dat Berry wat met de prijs daalt

Vind het behoorlijk misleidend iets een "isolaat" te noemen als het nog een lager eiwit percentage heeft dan een goede concentraat supplement..
 
70% eiwit is niet echt veel maar in verhouding is de prijs toch voordeliger dan bijv de whey perfection?
 
Dit. Voor zover ik het begreep was het verschil tussen een concentraat en een isolaat het eiwit percentage? (En eventueel nog wat sh*t uitgehaald)


Een isolaat met 12% cacao poeder? ik snap het nut er niet van. :o

Hm idd. Dacht dat er meer in zat, ik heb zelf precies zo'n pot en daar staat 77/100 op.

Lijkt er ook op dat deze uit de handel is gehaald ofzo?
Weet iemand meer van dit merk?

Vind het behoorlijk misleidend iets een "isolaat" te noemen als het nog een lager eiwit percentage heeft dan een goede concentraat supplement..

het is geen whey isolaat maar MILK isolaat!!!

het is dus gewoon melk in poedervorm met het grootste gedeelte aan vetten en melksuikers eruit gehaald. melk bestaat voor 80% uit casseine en 20% uit whey. dit supplement dus ook.
prima shake voor je naar bed gaat dus ;)
 
'Add to chart' werkt niet eens, uitverkocht of uit assortiment gehaald? :roflol:
 
het is geen whey isolaat maar MILK isolaat!!!

het is dus gewoon melk in poedervorm met het grootste gedeelte aan vetten en melksuikers eruit gehaald. melk bestaat voor 80% uit casseine en 20% uit whey. dit supplement dus ook.
prima shake voor je naar bed gaat dus ;)

Hoi Berry :wave:


Waar denk je dat whey proteine van gemaakt is?


Goedkoper dan Whey perfection/Micellar caseine. Wat ik op zijn minst verdacht vindt dat het zo goedkoop kan zijn. Wel een slechter aminozuur profiel. Op zich best een redelijk product, maar blijkbaar niet meer verkrijgbaar.
 
Volgens mij is de Milk Isolaat al een tijdje niet meer in het assortiment, als ik op de link klik zie ik ook Weight Gainer staan...
Overigens is dat best een goeie weightgainer, maar dat terzijde.

Hebben jullie trouwens al de nieuwe gesponsorde atleet gezien van Berry de Mey Nutrition :)

Offseason :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Oh door de nieuwe atleet zal ik toch een paar potten kopen bij berry, misschien word ik dan ook zo
 
Gebruikt uiteraard alleen maar Berry de Mey Nutrition
 
Is dat leroy? Dafuc?
 
dat face by the way..

Doet me een beetje hieraan denken:
Image7.jpg
 
Glenn Van Der Veen heet deze man die won in zijn eerste jaar een mooi ABCtje leuk dat hier de (kenners) wel Berry afzeiken waar die eerst opgehemeld werd en dan ook nog scheel kijken naar de atleet.
 
Volgens mij kijk je zelf scheel, want niemand zeikt hier Berry of die atleet af. Dat is jouw interpretatie, een moeilijk woord voor je misschien
 
Back
Naar boven