MuscleMeat

2x geflitst verdomme! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

spark

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
29 dec 2004
Berichten
4.294
Waardering
108
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
9%
Yo
gister zwaar geflipt toen ik 2 leuke briefjes in mijn bus zag zittn
toen ik 2 weken geleden naar het examencentrum reed om mijn theoretisch motorrijexamen te doen, ben ik onderweg zowel op de heen- en de terugweg geflitst door dezelfde flitskar..
en het ergste moet nog komen, ben geflitst aan 60km/u en aan 58km/u in een zone max 50..
deze 2 snelheden worden teruggebracht (ivm ijken vh flitsapparaat) tot 54km/u en 52km/u..
en voor die 2 snelheden moet ik dus 2x 50 euro betalen!!
een boete van 50 euro voor 52km/u waar je 50 mag :eek:
wat een k*tpolitiek is dit eigenl in dit ****ing apenland!
en dan zeggen ze vorige week nog opt journaal dat ze geen blijf meer weten met hun teveel geïnde boetegeld:eek:
hier krijg ik dus echt grijs haar van he!
tis erover..
 
Lol, kost hier maar 16 euro haha...
 
Wees blij dat de echte superboetes niet meer bestaan. Toen ik 2x geflitst was, was ik € 400 kwijt.

Die 100 euro van jouw is natuurlijk ook ongeld.
 
altijd via Wallonië rijden als dat lukt :p
Daar is het concept flitsen en flitspalen nog niet doorgedrongen :p
 
altijd via Wallonië rijden als dat lukt :p
Daar is het concept flitsen en flitspalen nog niet doorgedrongen :p

idd! ze zeiden deze week op t journaal dat het boetegeld in België voor 83% in Vlaanderen en voor de overige 17% in Wallonië wordt geïnd!
das toch schandalig!!! :mad:
 
idd! ze zeiden deze week op t journaal dat het boetegeld in België voor 83% in Vlaanderen en voor de overige 17% in Wallonië wordt geïnd!
das toch schandalig!!! :mad:

en het mooiste van al is, uit dat boetefonds, krijgt Wallonië wel iets meer dan de helft toegekend :p
 
Yo
gister zwaar geflipt toen ik 2 leuke briefjes in mijn bus zag zittn
toen ik 2 weken geleden naar het examencentrum reed om mijn theoretisch motorrijexamen te doen, ben ik onderweg zowel op de heen- en de terugweg geflitst door dezelfde flitskar..
en het ergste moet nog komen, ben geflitst aan 60km/u en aan 58km/u in een zone max 50..
deze 2 snelheden worden teruggebracht (ivm ijken vh flitsapparaat) tot 54km/u en 52km/u..
en voor die 2 snelheden moet ik dus 2x 50 euro betalen!!
een boete van 50 euro voor 52km/u waar je 50 mag :eek:
wat een k*tpolitiek is dit eigenl in dit ****ing apenland!
en dan zeggen ze vorige week nog opt journaal dat ze geen blijf meer weten met hun teveel geïnde boetegeld:eek:
hier krijg ik dus echt grijs haar van he!
tis erover..


Ja het is triestig e in België, je zou het voor minder gaan haten. Bij mij is het alvast zo, ook al ben ik nog nooit geflitst geweest.
snelheidsboete's vanaf 60 km per uur zou mij realistischer lijken. Ikzelf als ik me aan mijn snelheid hou rij onwetend wel eens te snel bv 58 en je hebt het aan je kloten. Opdracht: tijdig kijken naar je snelheidsmeter de woelige voetpaden vol met kinderen moeten het maar begrijpen dat je niet volledig aandachtig kan zijn jammer genoeg.
 
Lol, kost hier maar 16 euro haha...

Ook binnen de bebouwde kom ???

Mijn broer is een paar jaar geleden geflitst met 51 km/h waar je 50 mag. Prijs ???
 
monstercrimineel
 
Nog geluk dat je niet in een zone 30 zat :p

Idd erg hier in België ... gisteren stak een scooter mij voorbij zelfs :(
Binnenkort zijn de tractors nog de snelste op de weg :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

+

wd2.jpg


=

flitspaal_on_fire.jpg
 
@hardcorebuilder
ben je al geflitst met dat ding op je avatar..:D
 
Het is gewoon schandalig.
Mijn broer ook nog verleden week. Geflitst tegen geflitst omdat hij 55km/h reed waar je 50 mocht.
 
:roflol: pa ook overlaats, 125 of 126 ofzoiets ipv 120: 17€ hahaha ( in Nederland wel te verstaan, in België zou de prijs meer dan het dubbel zijn :rolleyes: )
 
Back
Naar boven