MuscleMeat

2x of 3x per week benen trainen ??

Bezoekers in dit topic

AKFIT

Cool Novice
Lid geworden
28 sep 2016
Berichten
130
Waardering
2
Ik twijfel tussen: de benen 2x per week trainen, of 3x per week trainen ?

2x per week = Maandag en Donderdag de benen trainen.
3x per week = Maandag, Donderdag, Zondag de benen trainen - dan die week daarna op Woensdag, Zaterdag en weer op de Maandag (en dan zo steeds verder gaan/rouleren om de 2 dagen).
*of weet iemand een betere optie qua trainingsdagen ??

En hoeveel/sets reps blijven aanhouden voor de oefeningen voor de benen, zoals: de Squat, Leg Press, etc etc ? 4 sets van 12 ?

Mijn doel = ik wil HELE dikke/grote benen krijgen/heel erg veel spiermassa dus !!!!

 
Laatst bewerkt:
Als je intensiteit goed zit is 2x per week echt meer dan voldoende en zou je niet eens twijfelen over 3x per week.
 
Goh, wat dacht je? Ik ben nu alweer lang genoeg stil geweest en daarom kan ik nu wel weer dezelfde vraag voor de zoveelste keer stellen?

Lees je talloze eerdere topics eerst eens door en toon eens wat respect voor al diegenen die daarin geprobeerd hebben jou van goed advies te dienen...
 
Voetballen. Afgaand op de verhalen heeft dat al heel veel forummembers geholpen ;)
 
Goh, wat dacht je? Ik ben nu alweer lang genoeg stil geweest en daarom kan ik nu wel weer dezelfde vraag voor de zoveelste keer stellen?

Lees je talloze eerdere topics eerst eens door en toon eens wat respect voor al diegenen die daarin geprobeerd hebben jou van goed advies te dienen...
Ik heb respect voor iedereen. Alleen heb niet echt duidelijke antwoorden gekregen. Want 2x of 3x per week de benen trainen is wel een verschil, vandaar ook mijn vraag: kan ik ze het beste 2x of 3x per week gaan trainen (en waarom juist) ?? That's it.
 
Hoeveel squat je? En hoe lang squat je al?
 
Ik heb respect voor iedereen. Alleen heb niet echt duidelijke antwoorden gekregen. Want 2x of 3x per week de benen trainen is wel een verschil, vandaar ook mijn vraag: kan ik ze het beste 2x of 3x per week gaan trainen (en waarom juist) ?? That's it.
2x, er vanuit gaande dat je niet fatsoenlijk een training kan indelen en kan periodiseren. Rust zal belangrijk zijn.
 
Bij de soortgelijke topics onderin mijn scherm staat gewoon jouw vorige topic met exact dezelfe vraag en je hebt daar gewoon antwoorden gekregen. Bovendien negeer je daar vrolijk de vragen en adviezen.
 
In je andere topic heb je toch al genoeg adviezen gehad, waarom doe je daar niets mee dan ???
 
Probeer anders beiden een paar maanden en laat ons je bevindingen weten.
 
Ik twijfel tussen: de benen 2x per week trainen, of 3x per week trainen ?

2x per week = Maandag en Donderdag de benen trainen.
3x per week = Maandag, Donderdag, Zondag de benen trainen - dan die week daarna op Woensdag, Zaterdag en weer op de Maandag (en dan zo steeds verder gaan/rouleren om de 2 dagen).

Mijn doel = ik wil HELE dikke/grote benen krijgen/heel erg veel spiermassa dus !!!!

Hoe train je ze (volume, intensiteit, enz)
 
:roflol::roflol::roflol: Jij weer. Ik miste jouw topics al :roflol:
 
Bij de soortgelijke topics onderin mijn scherm staat gewoon jouw vorige topic met exact dezelfe vraag en je hebt daar gewoon antwoorden gekregen. Bovendien negeer je daar vrolijk de vragen en adviezen.

Precies, en dat vind ik dus totaal niet van respect getuigen!
 
In je andere topic heb je toch al genoeg adviezen gehad, waarom doe je daar niets mee dan ???
Omdat ik gewoon zit te twijfelen wat de beste zou zijn voor de benen (om de benen echt te laten groeien - dat ze dikker/groter worden - heel veel spiermassa dus). Benen 1x per week trainen lijkt me sowieso al te weinig. Maar 2x of 3x per week moet dan wel goed zijn. Op het internet lees ik namelijk veel verschillende dingen (en veel mensen zeggen dat 1x per week de benen trainen al voldoende is, terwijl iemand anders zegt dat 2x per week goed is), dus een beetje twijfel :p. Gewoon over het algemeen als ik zou moeten kiezen (want tussen de beide opties zit (redelijk) genoeg rust lijkt mij:
Optie 1: Maandag en Donderdag de benen trainen ?
Optie 2: Maandag, Donderdag, Zondag de benen trainen - dan die week daarna op: Woensdag, Zaterdag, en weer op de Maandag (en dan zo steeds verder gaan/rouleren zeg maar).
Of weet jij een betere optie ?
 
Als je intensiteit goed zit is 2x per week echt meer dan voldoende en zou je niet eens twijfelen over 3x per week.
Dus op de Maandag en de Donderdag de benen trainen zou dus goed zijn ?
 
2x, er vanuit gaande dat je niet fatsoenlijk een training kan indelen en kan periodiseren. Rust zal belangrijk zijn.
Dus op de Maandag en de Donderdag de benen trainen zou dus goed zijn ?
 
Back
Naar boven