XXL Nutrition

2x per week krachttraining voldoende? Welk soort schema? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ThomasK

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 apr 2010
Berichten
427
Waardering
25
Lengte
1m86
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Beste DBB'ers,

ik heb zonet mijn nieuw lesrooster gekregen en heb geconstateerd dat ik nu nog maar 2 dagen per week krachttraining kan doen: dinsdag en donderdag. Momenteel train ik 3 dagen per week: maandag, woensdag, vrijdag. Kan ik blijven krachtgains maken door 2 keer per week KT te doen? En hoe pak ik dit het beste aan?

Mijn weekindeling zou er dan zo ongeveer uitzien:

Maandag: Boksen
Dinsdag: Krachttraining
Woensdag: Boksen
Donderdag: Krachttraining
Vrijdag: Boksen
Zaterdag: Krav Maga
Zondag: Rust

Misschien zaterdagochtend er een plyometrische training tussengooien? Mijn doel is om te cutten btw.

Ben benieuwd naar jullie inbreng.
 
Kan best, ik zou een fb schema als sl/rippetoe noem maar op gaan doen alleen dan 2x in de week dus. 3x is optimaal maar met 2x kan je een heel end komen.
 
2 maal KT per week is zat om te cutten. Ik zou zelf 2 maal full body doen, beetje naar UD2.0
 
2 maal KT per week is zat om te cutten. Ik zou zelf 2 maal full body doen, beetje naar UD2.0

Heb vlug eens Ultimate Diet doorgelezen, maar staat er niet in dat 4 keer per week krachttraining doen ideaal is?
 
Heb vlug eens Ultimate Diet doorgelezen, maar staat er niet in dat 4 keer per week krachttraining doen ideaal is?

2 keer depletion, en 2 keer echte KT. Zonder depletion werkt het ook wel (minder, maar toch) en daarnaast heb je je boksen en krav maga als depletion.
 
2 keer depletion, en 2 keer echte KT. Zonder depletion werkt het ook wel (minder, maar toch) en daarnaast heb je je boksen en krav maga als depletion.

Ah op die manier.. me dit weekend eens verdiepen in UD en dan eens praktisch uitwerken.. bedankt voor je input :)
 
Back
Naar boven