Fitness Seller

2x per week krachttraining

Bezoekers in dit topic

karatedude89

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2010
Berichten
3.407
Waardering
144
Lengte
1m85
Massa
83kg
ik heb naast 3 tot 4 keer per week vechtsport, momenteel met name BJJ, een parttime baan en een parttime opleiding nog 2 keer in de week tijd over voor kracht training. soms lukt me 3 keer. maar dat is zeker niet iedere week het geval. dus ik zoek een programma voor 2x in de week

zat zelf te denken aan SS / SL 2x pw

mijn doelen qua krachttraining liggen vooral op de squat deadlift en OHP

hoe zouden jullie het indelen?
 
Volgens mij train je al een tijdje, waarom de voorkeur voor een novice programma?
 
Volgens mij train je al een tijdje, waarom de voorkeur voor een novice programma?
Omdat ik ook een hele tijd niet getraint heb. Iig geen kracht training. Dus ben ook wel wat kracht verloren
 
Omdat ik ook een hele tijd niet getraint heb. Iig geen kracht training. Dus ben ook wel wat kracht verloren
Dan is het een prima keuze. Zou gewoon de normale schema’s volgen, press specifiek trainen kan beter daarna.
 
Dan is het een prima keuze. Zou gewoon de normale schema’s volgen, press specifiek trainen kan beter daarna.
aangezien ik meestal maar 2x pw train. ipv 3 zou je dan 2x deadlift doen of 1x deadlift 1x row?
 
aangezien ik meestal maar 2x pw train. ipv 3 zou je dan 2x deadlift doen of 1x deadlift 1x row?
1x deadlift en 1x row, dan houd je zoveel mogelijk de standaard indeling aan. Is ook genoeg om weer sterker te worden in deze fase.
 
Back
Naar boven