MuscleMeat

2x per week thaibox en 2 x per week thaibox

Bezoekers in dit topic

Luque

Cool Novice
Lid geworden
5 mrt 2011
Berichten
44
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
71kg
Vetpercentage
12%
Ik had mijzelf hiervoor nooit voorgesteld dus laat ik dat maar doen. Ik ben een jongeman (naam zeg ik liever niet) van 19 jaar. Ik ben 1.85 en weeg inmiddels 66 kg (iets teruggegaan dan wat mijn stats zeggen)

Mijn doel is tussen de 80 en 85 kg te komen. Maar aangezien ik ook thaibox ernaast wil doen, is mij dit afgeraden, omdat ik alleen maar trager zal worden.

Daar wil ik 2x per week thaibox doen, en 2x per week krachttraining. Maar is het mogelijk om op deze mijn streefgewicht te behalen. Ik heb een snelle stofwisseling.

Ook heb ik de sticks gelezen, en heb ik een voedingsschema in elkaar gezet waar in mijn ogen goede voedingsstoffen inzitten en geen lege kcal's. Alleen ik kom niet verder dan 3300 kcal. Voor mijn streefgewicht heb ik minstens 3600 nodig.

Dus mijn vraag aan mn medeleden is dus: Kan ik mijn streefgewicht halen met krachttraining of moet ik toch voor massatraining kiezen. En zo ja, is 2x per week dan genoeg.

En weet iemand hoe ik een voedingsschema van 3600 kcal kan zetten, zonder lege kcal.


Ben degene die helpen zeer dankbaar, groetjes:)




Excuses voor de titel;)
 
Gewoon voor 5x5 gaan. Zolang jij thaibox er bij blijft doen en goed blijft rekken + conditie blijft werken word je echt niet traag.

Traag worden is onzin
 
Je wordt trager als je meer vetmassa aanzet. Mensen die zeggen dat meer spiermassa nadelig is in vechtsport hebben er gewoon geen verstand van..
80 tot 85 kilo is haalbaar, je zal wel moeten vreten. Niet teveel zeuren over 'lege' calorieën, je weegt 66 kg en hebt een snelle stofwisseling.. ga eens wat hamburgers/ijs/lasagne/etc eten na je workout.

2-3x per week krachttraining is voldoende. Massatraining is naar mijn mening volstrekt nutteloos in functie van vechtsporten.
 
Back
Naar boven