Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Ik doe nu een push pull systeem dat 2 keer per week dezelfde spiergroepen met
andere oefeningen aanspreekt...
.
Een push/pull IS toch een split........![]()
Typische split is eigenlijk een sessie die maar één spiergroep per training aanspreekt.
Dus eigenlijk één keer per week je borst bv ...
Dan ben je toch wel heel veel dagen bezig....
borst
quadriceps
hamstrings
glutes
kuiten
biceps
triceps
lats
traps
schouders
...
Ja, ik weet wat je bedoelt. Maar als je aan dag aan je borst wijdt, dan lijkt met mij vreemd om maar een dag aan de volledige benen, en één aan de volledige rug de wijden.Muggezifter ... je weet wel wat ik bedoel
Dagje Borst
Dagje Rug
Dagje Benen
Etc ...
Akkoord, hams, quads en kuiten nog eens apart gaan opdelen vind ik ook onzin. Ik wilde maar zeggen dat ik borst een aparte dag geven even veel onzin vindWie heeft er dan ook dikke benen nodig
Je kan idd je quads & hams dan gaan opdelen en kuiten bij elk van de 2 trainingen doen;
Vind ik zinloos bij zo'n split. Alles wordt zowiezo nog eens meegetraind, in minder mate,
met je deadlift, en je hams met je BOR's.
Ja, ik weet wat je bedoelt. Maar als je aan dag aan je borst wijdt, dan lijkt met mij vreemd om maar een dag aan de volledige benen, en één aan de volledige rug de wijden.
Benen worden bijna alleen meegenomen met andere oefeningen als je deadlifts en powercleans doet voor rug. Borst wordt trouwens wel aangesproken bij triceps oefeningen.Borst is idd maar klein ten opzichte van rest, maar het wordt ook nergens meer meegenomen.
Rug en benen worden vaak aangesproken bij tal van andere oefeningen, bij borst is dit niet het geval imo.