Fitness Seller

2x winterkuurvoorstel..

Bezoekers in dit topic

jack-herrer.

Novice
Lid geworden
10 jan 2018
Berichten
16
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
16%
kuur idee 1:
eerste week frontload
500mg test E
800mg mast E

week 2 totm 6
250 test E
400mg mast E

week 5 totm 8
1mg methyl tren p/d

kuur idee 2:
week 1 totm 6
250 test E
200 tren E
50 mg turinabol totm week 3

nakuur zal tamoxifen zijn 20 mg per dag eventueel een cruise op test e..
.caber bij de hand voor het geval dat..

reden van de 6 weken kuurtjes is dat ik vanaf week 2 al reageer op enanthaat..
en niet te lang door wil trekken met veel middelen aangezien ik het meeste tegen 6 a 8 weken wel bereikt heb voor mijn gevoel..
 
oeps..
 
schiet lekker op zo.. jaren terug een account gehad.. blijkbaar ben ik het verleerd..
 
bedankt voor je reactie..
 
reden van de 6 weken kuurtjes is dat ik vanaf week 2 al reageer op enanthaat..
en niet te lang door wil trekken met veel middelen aangezien ik het meeste tegen 6 a 8 weken wel bereikt heb voor mijn gevoel..

Tuurlijk reageer je vanaf week 2 al op enanthaat, maar dat wil niet zeggen dat het dan al 100% zijn werk doet.

Na 6 weken stoppen met enanthaat is imo echt het verpesten van je kuur en geld, pak hem gewoon 10 weken en blijf fatsoenlijk eten dan kun je die laatste weken er nog genoeg uithalen.
 
heb in het verleden vaker 10 of 20 weken gekuurd..
wat nou als dit voor mij en mn omgeving prettig werkt.. in 6 weken prikken met 2 weken uitloop kan ik in mijn ogen genoeg bereiken..
maar ik zal je advies eens in achting nemen.. bedankt voor je reactie..
 
Tuurlijk reageer je vanaf week 2 al op enanthaat, maar dat wil niet zeggen dat het dan al 100% zijn werk doet.

Na 6 weken stoppen met enanthaat is imo echt het verpesten van je kuur en geld, pak hem gewoon 10 weken en blijf fatsoenlijk eten dan kun je die laatste weken er nog genoeg uithalen.

Al eens zelf geprobeerd? Ik wel 6 weken blast op lange esthers met een oral erbij en prima resultaat.
 
denk dat het ook iets in die geest word om zo naar de zomer toe te werken.. 6 weken op en 6 weken af op 250 test E..
 
Al eens zelf geprobeerd? Ik wel 6 weken blast op lange esthers met een oral erbij en prima resultaat.

Ligt er natuurlijk ook aan wat jij een prima resultaat vind.. Als jij de eerste weken een hoop vocht aankomt en daarom denkt dat je goed op weg bent en na 6 weekjes wel kan stoppen dan ben je gewoon je tijd aan het verspillen vind ik.. die laatste 4 weken van de kuur zijn imo de belangrijkste en dan kun je het meest eruit halen.

Doe gewoon 6 weken met korte esther of 10 met lange, waarom zou je in godsnaam 6 weken met lange esther doen?

Oral vind ik sowieso troep, je lever van te voren even goed de vernieling in helpen om een kilootje extra te pakken.. En dan ook nog is na 6 weken stoppen met je inject..
 
Laatst bewerkt:
vanuit een gezondheid oogpunt zou denk ik niemand MT aanraden.
wat is de reden om geen HCG te nemen?
 
Oral vind ik sowieso troep, je lever van te voren even goed de vernieling in helpen om een kilootje extra te pakken.. En dan ook nog is na 6 weken stoppen met je inject..

Gezwam.
 
Tbol is niet zo slecht mt wel
 
bedankt voor je reactie..
word een andere samenstelling bij nader inzien..

test E 250 pw
deca 200 pw
primo 300 pw
turinabol 40 mg per dag voor de eerste 3 weken..

de test en primo laat ik langer doorlopen,. week of 20.. na 8 a 10 weken gaat de deca eruit en eventueel een andere compound erin.. zoals tren en mast..
 
is wel ineens een andere insteek. Van 6 weekjes naar 20 :p
 
wat is je doel?
als dat massa is dan sowieso test verdubbelen
 
Back
Naar boven