AndroidHealthClinic

~ 3.200 kcal cut cycle schema (2) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gunz for Hire

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
13 jan 2014
Berichten
886
Waardering
89
Hey,

Aangezien mijn vorige topic een beetje off-topic ging en ik mijn schema aangepast heb (eiwitten omhoog en vetten iets lager, complexe koolhydraten in de ochtend, meer eiwitten over de dag heen) ben ik benieuwd wat jullie er nu van vinden.

Deze schema's zijn om de eerste weken mee te beginnen, naar gelang de progressie gooi ik er eventueel nog kcal uit. Graag jullie adviezen en meningen :).

Op dit moment zit ik nogsteeds in mijn cruise op ongeveer 4.000 kcal, na een blast (test tren met winny kick) van ~ 4.250 - 4.500 kcal.

Mijn tweede (cut)blast begint over 2 weken en ziet er ziet er als volgt uit (tweemaal per week prikken):
week 1 - 12: Testosteron e 500 mg EW
week 1 - 12: Masteron e 400 mg EW
week 1 - 12: Primobolan 600 mg EW
week 1 - 10: T3 à 75 mcg ED
week 9 - 12: Anavar 70 mg ED

Ik heb eventueel nog een potje clen, maar ik ben niet van plan deze te gaan gebruiken.

Bijbehorende nieuwe schema's waar ik mee wil gaan cutten zijn:

Maaltijd 2 is niet een gehele maaltijd, maar dit eet ik tussen maaltijd 1 en 3.

bedfg2.png

oho0bb.png

Wat vinden jullie er van? :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Het maakt niet uit wat je eet maar als je maar onder je onderhoud eet, verder vraag ik me af of je geen honger zult krijgen hiervan zie telkens whey en halfvolle melk.
 
Het maakt niet uit wat je eet maar als je maar onder je onderhoud eet, verder vraag ik me af of je geen honger zult krijgen hiervan zie telkens whey en halfvolle melk.

In mijn bulk at ik ongeveer hetzelfde alleen met iets grotere porties bij ontbijt bijvoorbeeld. In m'n bulk zaten er vier boterhammen pindakaas bij, die ik nu vervang door bacon en losse kipfilet.

Met betrekking tot de shakes: Ik neem 's ochtends havermout (daar hoort toch gewoon melk bij), een shake na het sporten en voor het slapen. Night Protein vind ik wel degelijk een aanvulling, vooral in de cut.

Ik verwacht het niet dat ik honger ga krijgen, althans in mijn cruise heb ik sowieso al minder honger. We'll see.

Verder aanmerkingen? :)
 
Back
Naar boven