Fitness Seller

3,3 kb avatar!?!?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil een nieuwe av maar ik kom echt niet op een 3,3kb bestand. Tenzij ik hem op het allerlaagste kwaliteit zet in maat 2x2 pixels.

What the hell?

je zeurt teveel, je huidige avatar is toch ook 2,5 kb bij 85*85 pixels?

( de mijne is 1,8 kb bij 81*66 pixels......) :p
 
Ja, maar de mijne is ook een .gif lieve schat. Het was eerst wel mogelijk geloof ik.

3,3 is gewoon bijna niet te doen, wil je een leuke av hebben. Niks in het leven is belangrijker dan een badass avatar op DBB.
 
Ja, maar de mijne is ook een .gif lieve schat. Het was eerst wel mogelijk geloof ik.

3,3 is gewoon bijna niet te doen, wil je een leuke av hebben. Niks in het leven is belangrijker dan een badass avatar op DBB.

idd
 
Ja, maar de mijne is ook een .gif lieve schat. Het was eerst wel mogelijk geloof ik.

3,3 is gewoon bijna niet te doen, wil je een leuke av hebben. Niks in het leven is belangrijker dan een badass avatar op DBB.

Ik denk dat je een ander probleempje hebt, het is naar alle waarschijnlijkheid geen RGB maar een CMYK GIF of JPEG bestand. Zet hem ff om in photoshop dan kun je hem gebruiken.

Succes bro.
 
vreemd dat jullie zoveel problemen mee hebben
ik verander best wel veel mijn avater en heb er nog nooit last van gehad
 
vreemd dat jullie zoveel problemen mee hebben
ik verander best wel veel mijn avater en heb er nog nooit last van gehad


Als je altijd een RGB bestand hebt krijg je ook geen problemen.........maar soms zijn ze CMYK.
 
Hij is gewoon RGB bij mij. Zulke amateuristische foutjes maak ik nooit ;)
 
Geen problemen mee.
 
De avatars waren ooit 100 bij 100 pixels, mag dat weer terug?
 
Ik wil een nieuwe av maar ik kom echt niet op een 3,3kb bestand. Tenzij ik hem op het allerlaagste kwaliteit zet in maat 2x2 pixels.

What the hell?
Lukt makkelijk, jpg kan je goed compressen zonder teveel verlies.

Mensen die zeggen dat het niets doet aan snelheid hebben het mis, je krijgt een aanzienlijk tragere pagina, zeker voor die mensen met wat minder snelle verbinding. Bovendien zijn de bandbreedte kosten ook niet te onderschatten. Toegankelijkheid en snelheid zijn belangrijker dan wat relatief nutteloze plaatjes. Maar de toegelaten grootte is haalbaar, ik zie hier , en die er goed uit zien, dus waarom zou het bij jou niet lukken.

Voorts over de maat: het is juist storend om een te grote maat te hebben, het gaat om de tekst en inhoud op een forum.
 
Lukt makkelijk, jpg kan je goed compressen zonder teveel verlies.

Mensen die zeggen dat het niets doet aan snelheid hebben het mis, je krijgt een aanzienlijk tragere pagina, zeker voor die mensen met wat minder snelle verbinding. Bovendien zijn de bandbreedte kosten ook niet te onderschatten. Toegankelijkheid en snelheid zijn belangrijker dan wat relatief nutteloze plaatjes. Maar de toegelaten grootte is haalbaar, ik zie hier , en die er goed uit zien, dus waarom zou het bij jou niet lukken.

Voorts over de maat: het is juist storend om een te grote maat te hebben, het gaat om de tekst en inhoud op een forum.
Okee dan, degenen die een wat minder snelle verbinding hebben moeten natuurlijk niet de dupe worden van bewegende avatars. Is het trouwens mogelijk om als een soort Tita Tovenaar de overgeblevende bewegende avatars stil te zetten? Dat is wel zo rechtvaardig, en komt de snelheid ook weer ten goede.
 
Het idee was om ze er vanzelf te laten uitgaan, zodra iemand een nieuwe upload. Anders moet je gaan uitpluizen en mensen verplichten om ze te veranderen.
 
Deze maat avatar vind ik wel prima, ik heb ook een hekel aan die grote avatars. Maar een avatar van 3kb is toch wel erg weinig. 10KB zou ik beter vinden. Mensen met trage verbindingen (ik dacht dat iedereen wel op adsl zat onderhand) kunnen de avatars toch gewoon uitzetten?
 
Dan verplicht je iemand iets te doen wat ze niet perse willen want iedereen vindt avatars wel leuk. 20 posts per pagina met 10kb per avatar is 200 kb (1/5 MB), en waarom, want het gaat nu ook prima.
 
Waar hebben jullie het over, ik heb nooit problemen met mijn pics :scratch:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven