AndroidHealthClinic

3,3 kb avatar!?!? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bale

Because I can
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
18 mrt 2005
Berichten
783
Waardering
14
Ik wil een nieuwe av maar ik kom echt niet op een 3,3kb bestand. Tenzij ik hem op het allerlaagste kwaliteit zet in maat 2x2 pixels.

What the hell?
 
nog kleiner?
 
Ik snap dat ook nog steeds niet, daarom zit ik al anderhalf jaar met dezelfde avatar.
 
En geen gifs is ook zo'n bull.

Daarom heb ik ook zo'n mooie avatar. Je kunt natuurlijk ook gewoon één zwart vlak pakken. Ter demonstratie ;)
 
Ik vind het maar bullshit. 1 pixel avatars zijn minder mooi dan sommigen denken.
 
Ik had al eens een PM gestuurd naar een modje. Het is inderdaad erg irritant, en je kan bijna geen knappe pic's vinden die aan de eisen voldoen.
 
Is gewoon beroerd. Je zou toch denken dat met de nieuwe server er weinig problemen zich nog moeten voordoen.
 
Yeah, of als alle slechte avatars gewoon geweigerd worden dan kan ik mijn badass Ron Jeremy av uploaden.
 
Als ze nu instellen dat je een plaatje uit een url kunt gebruiken tot 100kb is het hele probleem opgelost.
 
3.3 Kb haha.
 
trouwens sommigen hier hebben wel bewegende avatars maar gif bestand mag niet, waar kan het nog meer mee dan? wat zijn dat dan voor bestandjes?

ps: al vind ik het soms wel storend als er allemaal dingen lopen te flikkeren als je rustig een artikeltje aan het lezen bent.
 
En toch heb ik een rete gave avatar!:cool:
 
Der motte toch bewegende beelden in een avatar mogelijk zijn? ???
 
Vroeger was het waarschijnlijk wel mogelijk neem ik aan? Vandaar dat sommigen wel nog een gif hebben.
 
trouwens sommigen hier hebben wel bewegende avatars maar gif bestand mag niet, waar kan het nog meer mee dan? wat zijn dat dan voor bestandjes?

ps: al vind ik het soms wel storend als er allemaal dingen lopen te flikkeren als je rustig een artikeltje aan het lezen bent.

Ja, welke klootzak neemt er nou een bewegende ava. Afschaffen die zooi.
 
Het lijkt mij idd ook niet zo'n probleem om iets grotere avatars toe te staan. T?
 
tja die tieten in mijn avatar zijn haast niet eens te zien :D
 
Moet je die shizzle niet gewoon met zo'n 'avatarprogje' verkleinen? Zo heb ik dat vroeger ooit eens gedaan (niet deze ava overigens)
 
vind het ook best dom en imo loopt het board er niet sneller of trager door
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven