AndroidHealthClinic

3-4 kg kwijt in 5 weken?

Bezoekers in dit topic

crissyros

Novice
Lid geworden
25 jul 2016
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
66kg
Hi people,

Ik ben nieuw hier. Ik ben 23 jaar en al sinds mijn 16e/17e heb ik een strijd tegen de kilos. Op mijn 18e ben ik erg veel aangekomen, woog toen 75kg en ben in korte tijd (2 maanden) ruim 12 kg afgevallen. In die periode kreeg ik vaak te horen, wauw wat ben je dik geworden etc. Sinds die tijd ben ik een regelmatige sporter geweest en me in allerlei methodes gaan verdiepen, om de kilos eraf te houden. Ik heb mezelf gezegd, dat ik nooit meer boven de 63kg zou mogen wegen. En ik weeg nu 66kg, het is maar drie kilo, maar ik voel me er echt verschrikkelijk onder..

Ik probeer van alles, train 4 a 5 keer in de week, maar weet even niet meer wat ik kan doen om weer op dat gewicht te komen.. Over 5 weken zit ik op de stranden van marbella en wil zo graag nog die kilos kwijt. Is dit haalbaar en hoe?
 
Als je op je gewicht blijft krijg je evenveel kcal binnen dan je verbrand.Kom je bij krijg je meer binnen dan je verbrand.

Om af te vallen moet je minder eten dan je verbrand.

Dus of je gaat minder eten of je gaat meer sporten om af te vallen.

Je verbruik kan je uitrekenen met de harris benedict methode.
 
Hoi Cryssyros,

Als je snel wil afvallen (niet duurzaam) zou je dan koolhydraatarm kunnen proberen en 500 kcal onder je dagelijkse behoefte. Het is echter niet aan te raden. Veel krachttraining doen en bewust eten is de beste manier.
Succes.
 
Wat is bewust eten?
 
Geen ongezonde dingen, tussendoortjes, fast food etc. Gewoon gezond en goed eten

Wat is "gezond" en hoezo maakt dat iets uit voor je energiebalans? Gaat om het aantal kcals..
 
Wat is bewust eten?

het tegenovergestelde van dit

Rond 22:00 deed ik een groeihormoon (hgh) injectie van 2,5 iu en rond 0:00 kon ik mijn honger niet controleren dat ik 2 proteine koekjes nam... ik werd wakker de ochtend met 4 lege verpakkingen van proteinekoekjes, dus 1280 aan calorieën. Ik herinner me zelfs maar dat ik er 2 gegeten had.
 
Wat is "gezond" en hoezo maakt dat iets uit voor je energiebalans? Gaat om het aantal kcals..
Joehoeeeeeeeeeee, zij wil toch afvallen? Het gaat hier om afvallen dacht ik
 
Joehoeeeeeeeeeee, zij wil toch afvallen? Het gaat hier om afvallen dacht ik

Ja dus moet jij niet beginnen over gezond of ongezond maar over het aantal kcals. Dahaaaag
 
Inderdaad! Niet meer kcal eten dan je verbrand. Oftewel: 'niet zo maar alles meer in je mond stoppen' ;-) Zo vertelde mijn zus het ooit tegen me en dat heeft er toen meteen voor gezorgd dat die knop om ging. Je verhaal klinkt herkenbaar voor mij, maar zorg ervoor dat je niet gedemotiveerd raakt en laat niet alles van de kilo's afhangen... Je fit voelen en lekker in je vel zitten kan ook met drie kilo extra. It's just a number!

Succes! X
 
Back
Naar boven