MuscleMeat

3 á 5 daags heavy ass schema

Bezoekers in dit topic

Het lijkt mij iets te veel van het goede, maar als je verder geen leven hebt :rolleyes: :P, ik wens je iig sterkte!

Te veel isolatie, te weinig compounds, te veel oefeningen, te veel reps.

Maarja, als jou dit goed bevalt moet je het zeker doen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie dat de dagen aangeven staan als Oefeningen, hiermee worden dus dagen mee bedoelt ^^

Maar goed, inderdaad gelijk het is een behoorlijk schema en in uitvoering ook behoorlijk zwaar echter heeft deze methode me toch gebracht tot waar ik nu ben, al ben ik er nog niet mijn doelen komen een stuk dichterbij :)

Onderstaand link naar het resultaat wat het mij tot nu toe gebracht heeft.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/overgewicht-196488/

Ik zie dat de dagen aangeven staan als Oefeningen, hiermee worden dus dagen mee bedoelt ^^

Maar goed, inderdaad gelijk het is een behoorlijk schema en in uitvoering ook behoorlijk zwaar echter heeft deze methode me toch gebracht tot waar ik nu ben, al ben ik er nog niet mijn doelen komen een stuk dichterbij :)

Onderstaand link naar het resultaat wat het mij tot nu toe gebracht heeft.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/overgewicht-196488/

je staat goed droog op de pics... maar denk je niet dat er meer massa bij kan.
Hoewel ik ook in hoge sets en reps train is dit naar mijn mening teveel

ik weet verder niet hoe je voedingspatroon in elkaar zit.. maar als je meer massa wilt.. weet je wel dat (als je alles correct uitvoert) je schema een behoorlijk intensiteit is

verder snap ik het niet helemaal met oefening 1 etc neem aan dat het dagen zijn.

Als dat het geval is.. bij dag 1 doe je je biceps ongeveer 11 sets tel ik en tel ik ongeveer 15 sets voor je borst..

dag 2 doe je dan rug triceps en schouders
met rug belast je je biceps.. die de dag ervoor gedaan hebt.. door je borst te trainen belast je je triceps en gedeeltelijk je schouderkop. Terwijl je op dag 2 je triceps en schouders belast

in totaal zie ik 5 oefeningen en neem aan dat het 5 dagen zijn waarvan je 2 rust. Opzicht zou je schema kunnen maar zoals ik zei kan niet 1.2.3 achterhalen wat je doelen zijn.. en als het idd voor massa is zou ik tog de indeling anders doen

en en en spelfouten voorbehouden =)

@Epk; Niet teveel isolatie, 70% is compound! Niet teveel oefeningen, sets per spiergroep per week is goed! Hij traint 3 x per week dus heeft tussen elke training een rustdag. Dag (oefening) 4+5 zijn dezelfde spiergroepen als 1+2, deze zijn puur voor de afwisseling. Vandaar de 3-5 dagen per week in de titel.

Terug
Naar boven