XXL Nutrition

3 daags training schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tuningman

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2009
Berichten
19
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
75kg
Dag 1: Dinsdag: Borst en Biceps

Borst
Barbell Bench Press
Barbell Incline Bench Press
Dumbbell Fly

Biceps
Cable Curl
Barbell Curl
Dumbbell Curl

Dag 2: Donderdag: Rug en Triceps

Rug
Barbell Pullover
Barell bent-over Row
Barbell deadlift
Cable Pulldown

Triceps
Dumbbell Triceps Extension
Lying triceps Extension
Cable Pushdown

Dag 3: Zaterdag: Benen en Schouders

Benen
Barbell Squat
Slet Hack Squat
Slet 45° Leg Press
Lever Lying Leg Curl

Schouders
Dumbbell Shoulder Press
Dumbbell Lateral Raise
Dumbbell Upright Row
Barbell Shoulder Press

Ik weet niet of mensen hier nog wat opmerkingen overhebben, ik zou ergens ook nog gespreid wat kuit oefeningen doen.

Maar ik zit toch nog met 1 vraag, is het best om bv eerst alle oefeningen van benen af te werken om dan naar schouders over te gaan of is 1 oef benen(3sets 10 reps)--> 1 oef schouders (3 sets 10 reps)--> etc
 
Bij benen zou ik idd nog één of twee oefeningen voor je kuiten toevoegen. Ik vind zelf het fijnste om eerste alle oefeningen voor één spiergroep te doen, en dan naar de volgende.
 
Ik gebruik nagenoeg hetzelfde schema.

Op maandag rug, biceps en onderarmen (die laatste zie ik hier niet terug). Denk bij die laatste aan dumbbell wrist curl over bench en reverse preacher curls.

Woensdag borst & triceps.

Vrijdag benen, kuiten en buik (hoewel je die met heavy compound de hele week door traint)

Ik ben er erg tevreden over. Ik kan dan ook niets anders dan positief zijn over jouw schema.
 
Klein vraagje nog over die "Heavy Compound" wat bedoel je daarmee precies :)
 
Klein vraagje nog over die "Heavy Compound" wat bedoel je daarmee precies :)

Voornamelijk de squat en de deadlift. Houd je buikspieren gespannen en merk dat die hiermee ook getraind worden.
 
Dus ik zou deze dan niet apart moeten trainen ook?
 
heb nu borst en biceps gedaan, moeilijkste oefening vind ik toch wel barbell curl maar voor de rest alles netjes kunnen doen
 
Moeilijk als in techniek? Misschien moet je dan eerst de preacher curls proberen.
 
moeilijk als in het meest belastend
 
moet toch wel zeggen dat de zaterdag de zwaarste dag is van allemaal zeker met die squats. Maar toch ik gevoel wel dat het wat uithaalt :).

Nu zit ik nog met 1 vraag omtrent cardio, op onze fietsen in de fitness hebben ze "Vetverbranding" en "Cardio". Meestal doe ik 15-20 minuutjes Vetverbranding of zou ik Cardio moeten nemen?
 
Back
Naar boven