Fitness Seller

3-daagse split (6x/week trainen) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mambalgin

Cool Novice
Lid geworden
8 nov 2012
Berichten
209
Waardering
1
Lengte
1m80
Hoi,

ik wil graag 6x/week naar de gym gaan en alle spieren 2x/week belasten behalve de benen en mijn buikspieren 5x/week (Maandag t.e.m. Vrijdag);

Daarom vroeg ik mij af of de volgende schema er wel goed uitziet?

2ic6r1e.jpg


Misschien is 5x/week ABS wat overdreven en kan ik het eventueel nog veranderen naar 3x/week (Dinsdag, Vrijdag & Zondag)

Wat denken jullie van dit schema?
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

ik wil graag 6x/week naar de gym gaan en alle spieren 2x/week belasten en mijn buikspieren 5x/week;

Daarom vroeg ik mij af of de volgende schema er wel goed uitziet?

Maandag: Borst, Biceps, Triceps & ABS
Dinsdag: Rug & ABS
Woensdag: Schouders & Benen
Donderdag: Borst, Biceps, Triceps & ABS
Vrijdag: Rug & ABS
Zaterdag: Schouders & Cardio
Zondag: RUST

Misschien is 5x/week ABS wat overdreven en kan ik het eventueel nog veranderen naar 3x/week (Dinsdag, Vrijdag & Zondag)

Wat denken jullie van dit schema?

nooooooo-not-again.png
 
niks. doe ik ook.
 
Waarom dan overal zo troll comments maken?

Ik zou triceps of biceps bij je rugdag zetten. Abs 2-3x/week is prima, meer is imo niet nodig, deze hebben ook rust nodig.
 
Dat zijn geen trollcomments. Meneer maakt nu al drie dagdn achter elkaar topics over 5x per week buik trainen, en dr zijn al een handvol mensen geweest die uitgelegd hebben waarom dit beter anders kan, en we maken gewoon weer een topic aan met dezelfde vraag
 
Dat zijn geen trollcomments. Meneer maakt nu al drie dagdn achter elkaar topics over 5x per week buik trainen, en dr zijn al een handvol mensen geweest die uitgelegd hebben waarom dit beter anders kan, en we maken gewoon weer een topic aan met dezelfde vraag

en aansluitend gaan vragen of je SQ en DL mag doen met een hernia. Ook al is het geen troll, het zou er wel om vragen
 
Dat zijn geen trollcomments. Meneer maakt nu al drie dagdn achter elkaar topics over 5x per week buik trainen, en dr zijn al een handvol mensen geweest die uitgelegd hebben waarom dit beter anders kan, en we maken gewoon weer een topic aan met dezelfde vraag


Haha had die zijn andere topics niet gezien.

Even goede vrienden? :)
 
Haha had die zijn andere topics niet gezien.

Even goede vrienden? :)

Moet je even aan meso vragen. Hij is mijn geheime liefde, en nogal jaloers aangelegd. Maar wat mij betreft no hard feelings! :)
 
Ik zou 8 dagen in de week squatten: 23 setjes a 120 reps, allen tot failure. DL er achteraan, altijd met je voeten ongeveer een meter van de barb en dan gaan !
 
Mooie reacties, ziet er veelbelovend uit.
 
Gewoon doorvragen tot je het antwoord heb wat je wil, gewoon doen dat schema, misschien buik iets vaker?
 
Gewoon doorvragen tot je het antwoord heb wat je wil, gewoon doen dat schema, misschien buik iets vaker?

Jaman buik minimaal 36 keer per dag.
 
5x per week buikspieren is onzin. Net als andere spieren twee keer per week.

Borst/triceps/zijkant schouders
Rug/biceps/achterkant schouders
Benen/buik

Voorkant schouders belast je al genoeg bij borst. Misschien is het handiger om rug of benen als eerst in de week te doen aangezien maandag nationale borstdag is, dunkt me.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
het spijt me heel erg dat ik in het andere topic de waarheidover je heb gesproken. zo nu van dit forum af.

Wacht jij maar verder op de kerstman klein kind...
 
Back
Naar boven