XXL Nutrition

3 dagen achterelkaar trainen

Users who are viewing this thread

arnoldfan

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
27 aug 2006
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Dan heb jij, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, nog nooit met hoge intensiteit je benen getraind.

Een dag daarna op de bril zitten is dan al pijnlijk, laat staan wéér een beentraining!

sorry maar ik denk dat jij tegen de verkeerde persoon praat of mijn reactie niet snapt want ben het 100 % met je eens.

diky

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
17 aug 2004
iemand die zon achterlijk schema opstelt en zich instructeur noemt heeft volgens mij in zijn algeheel geen voldoende stand van zaken om dergelijke belangrijke oefening uit te leggen.

basisoefeningen: bench press/squat/deadlift etc etc.

Jong geleerd oud gedaan, als je meteen op een rot schema begint leer je het meteen fout en dat kan nooit goed zijn.

Welk achterlijk schema? Er wordt helemaal niet over een schema gesproken, alleen dat de TS alle spiergroepen moet trainen gedurende 6 weken.

Dat is dus een hele goede instructeur. TS is een 16 jarige beginner!

Wanneer je een willekeurig andere sport gaat beoefenen begin je ook met de basis. Je gaat dan toch ook niet bv direct de ring in. ;)

diky

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
17 aug 2004
sorry maar ik denk dat jij tegen de verkeerde persoon praat of mijn reactie niet snapt want ben het 100 % met je eens.
Oeps :o Komt omdat jij weer reageert op de reactie van Baka boko en het dus lijkt alsof je het niet met Baka boko eens bent. Een beetje verwarrend.

Ben wel blij dat je het met me eens bent, karma!

;)

Laatst bewerkt:

Barbellman

Irrational retard
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
1 sep 2007
Welk achterlijk schema? Er wordt helemaal niet over een schema gesproken, alleen dat de TS alle spiergroepen moet trainen gedurende 6 weken.

Dat is dus een hele goede instructeur. TS is een 16 jarige beginner!

Wanneer je een willekeurig andere sport gaat beoefenen begin je ook met de basis. Je gaat dan toch ook niet bv direct de ring in. ;)

ok na beter te lezen staat er ook dat hij zelf de dagen heeft ingedeeld das mij fout admitted, maar je begrijpt toch zeker wel dat als je in een gym komt dat een instructeur niet kan doen alsof: ik leer je een beetje de oefeningen en ondertussen zet ik je ff op een waardeloos schema.

als je naar de gym gaat zul je toch je dagen moeten indelen en als je gewoon goed begint scheelt dat vreselijk veel gekloot later.
En zo moeilijk is dat niet he, een leuk schema is geen rocket science.

Goed begin is het halve werk, ook voor een 16 jarige beginner.

diky

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
17 aug 2004
Daarover verschillen we dan in mening. :)

Barbellman

Irrational retard
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
1 sep 2007
Daarover verschillen we dan in mening. :)

dat kan, maar als 16 jarige beginner hoef je toch niet meteen hardcore te beginnen.
gewoon een leuk onderlegt simpel schema niks niet ingewikkeld maar simpel en effectief en ondertussen worden de oefeningen goed uitgelegd.

Ik begrijp dan niet waarom iemand het daar niet mee eens kan zijn, maar goed we zijn niet allemaal t zelfde:D

baka boko

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 apr 2007
dat kan, maar als 16 jarige beginner hoef je toch niet meteen hardcore te beginnen.

Wel, ik heb maanden tijd verspild aan debiele technogym machines omdat die CIOS mannetjes niet zijn opgeleid om mensen BOR of deadlifts aan te leren, want "dat valt buiten de doelgroep" :mad:

Barbellman

Irrational retard
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
1 sep 2007
Wel, ik heb maanden tijd verspild aan debiele technogym machines omdat die CIOS mannetjes niet zijn opgeleid om mensen BOR of deadlifts aan te leren, want "dat valt buiten de doelgroep" :mad:

met niet hardcore bedoelde ik meer zoiets van loeizware gewichten op sub max en dikke dieetschemas:D

Ik had zelfs zon instructeur die begint te janken als iemand zwaar traint, das niet goed voor je enzo. als je zweet en inspanning van je gezicht loopt af te lezen.

En als je later dan hun vooruit gestreven bent krijg je meteen beschuldigingen van aas achter je aan geklapt want anders kan het natuurlijk niet, kijk maar naar die profi instructors want die zijn ook nog niet zo ver en trainen all tig jaar langer bij wijze van.

Maar ik snap precies wat je bedoelt!!!!!! kom van hetzelfde standpunt, heb ook hoop tijd verspilt door dergelijke gelul en achteraf had je altijd gewoon better op een simpel maar goed schema met de juiste oefeningen kunnen trainen, doet je progressie alleen maar ten goede!

vooral zoals je zelf dan ook wel weet dat jongens die wel meteen goed beginnen er uiteindelijk meer rendement uithalen dan wanneer je maanden achter de feiten aanloopt.

Animallegs

Reborn
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
28 feb 2007
Lengte
1m74
Massa
108kg
Vetpercentage
26%
omdat ik donder -vrijdag en zaterdag met werk en school zit vandaar ;) maar ik zit er nu over na te denken om vrijdag van half 3 tot half 4 te trainen en daarna te gaan werken maar dan word het wel een ontzettend drukke dag. ik zou zondag 3 uur kunnen trainen maandag 3 uur, dinsdag 3 uur trainen woendag 3 uur trainen maar ik denk dat ik al binnen 2 uur klaar ben en vrijdag dan 1 uurtje.

zondag: 8 minuten roeien: Borst - biceps - bovenrug - schouders - buik
maandag: 8 minuten roeien: bovenbenen - triceps - onderarmen - buik
dinsdag: 8 minuten roeien: Borst - biceps - bovenrug - schouders - buik
woendag: 8 minuten roeien:bovenbenen - triceps - onderarmen - buik
vrijdag: 4 minuten roeien: Borst - biceps - bovenrug - buik

wat vinden jullie daarvan ? is het misschien te veel en ben ik misschien belangrijke spiergroepen vergeten ? alle tips zijn welkom :rolleyes:

Vergeten?? Haha wat dacht je van onderrug, hamstrings en kuiten? ;)

gallius

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2005
Lengte
1m88
Massa
101kg
omdat ik donder -vrijdag en zaterdag met werk en school zit vandaar ;) maar ik zit er nu over na te denken om vrijdag van half 3 tot half 4 te trainen en daarna te gaan werken maar dan word het wel een ontzettend drukke dag. ik zou zondag 3 uur kunnen trainen maandag 3 uur, dinsdag 3 uur trainen woendag 3 uur trainen maar ik denk dat ik al binnen 2 uur klaar ben en vrijdag dan 1 uurtje.

zondag: 8 minuten roeien: Borst - biceps - bovenrug - schouders - buik
maandag: 8 minuten roeien: bovenbenen - triceps - onderarmen - buik
dinsdag: 8 minuten roeien: Borst - biceps - bovenrug - schouders - buik
woendag: 8 minuten roeien:bovenbenen - triceps - onderarmen - buik
vrijdag: 4 minuten roeien: Borst - biceps - bovenrug - buik

wat vinden jullie daarvan ? is het misschien te veel en ben ik misschien belangrijke spiergroepen vergeten ? alle tips zijn welkom :rolleyes:

alsof andere mensen niet gaan werken of school lopen ???

Naar boven