MuscleMeat

3 dagen fullbody, een laatste oordeel gaarne.

Bezoekers in dit topic

Origineel gepost door obikoe Bekijk Post
ik ben zelfs tegen dit soort schema,s 3 keer in de week Fullbody.
het breekt je spieren meer af dan dat het opbouwt.
als je een oordeel wil horen van mij , stop er mee .
bij 2 keer in de week is het misschien nog wel te doen .
zeker als je echt zware gewichten gebruikt heb je veel meer tijd nodig voor groei en herstel.
maar dat is puur mijn mening hoor.
suc6

je gebruikt waarschijnlijk geen zware gewichten.
dan kun je elke dag alles trainen , 7 keer in de week full-body.
je kan ook elke dag naar je werk fietsen .
je moet goed lezen wat er staat ZWARE GEWICHTEN tot FALEN.
goed lezen is ook een gave die niet veel mensen meegekregen hebben.
misschien moet je ook eens je ogen gaan trainen .:D
Vreemd... ik kan dat stukje tekst toch nergens terug vinden in je post. :rolleyes:

Dus houdt vooral je oogkleppen op en doe het lekker op je eigen manier.
Het zal voor jou best werken. prima! Maar dat wil niet zeggen dat er geen andere manieren zijn dan jouow manier waarop je kan groeien.

verdiep je eens in fullbody. Geen zin in? Ga dan ook niet lopen mauwen over dingen waar je niks van weet.
 
Laatst bewerkt:
Vreemd... ik kan dat stukje tekst toch nergens terug vinden in je post. :rolleyes:

Dus houdt vooral je oogkleppen op en doe het lekker op je eigen manier.
Het zal voor jou best werken. prima! Maar dat wil niet zeggen dat er geen andere manieren zijn dan jouow manier waarop je kan groeien.

verdiep je eens in fullbody. Geen zin in? Ga dan ook niet lopen mauwen over dingen waar je niks van weet.


ik geef mijn mening . dit is een forum .
ik weet genoeg van full-body af , ik zeg niet dat het niet werkt .
ik geef alleen aan dat ik er geen voorstander van ben.
als mensen dan direct mijn mond willen snoeren zonder op de inhoudelijke zaak in te gaan of met argumenten komen die mijn mening weerleggen , ja
dat is niet mijn probleem.
;)
 
De opmerking 'het breekt je spieren meer af dan dat het opbouwt.' is wat tegenstrijdig met "ik zeg niet dat het niet werkt ."

als je genoeg van fullbody afweet, zou je dus weten dat je opmerking over dat je spieren afbreekt weinig hout snijd.


als mensen dan direct mijn mond willen snoeren
ik wil niemand de mond snoeren. ;)
zonder op de inhoudelijke zaak in te gaan of met argumenten komen die mijn mening weerleggen
ik ging anders wel op de zaak in.
De-loaden, niet tot falen trainen, intensiteit cyclen
Daarmee wilde ik dus aangeven dat het wel degelijk mogelijk is om fullbody te trainen zonder spieren af te breken. Kan moeilijk gelijk het helede-loaden, niet tot falen trainen en intensiteit cyclen uitgebreid uit gaan leggen. (nou ja, kan wel, maar daar heb ik nu niet de tijd voor) Plus dat we een heel forum vol hebben met info daarover.


Ik geef ook alleen mijn mening. dit is een forum.

Kwam misschien wat 'knorrig' uit de hoek, beetje hectisch op m'n werk afgelopen 2 dagen. ben dus een beetje gehumeurd zeg maar. :D No hard feelings verder. :)
 
Back
Naar boven