Fitness Seller

3 Day split, Feedback plz (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

PapaJonko

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 jan 2007
Berichten
62
Waardering
1
Lengte
1m72
Massa
72kg
Heb me hier jaren geleden geregistreerd om te leren van de profs, maar dit is eigenlijk mijn eerste post dus bij voorbaat mijn excuses voor eventuele beginnerfouten mbt de geldende ''gedragdcode'' :)
Heb een schema gemaakt en zou graag jullie feedback hierop willen.
Doe overal 1 a 2 warming up sets van en dan 3 werksets 6-8 reps. Train al wel een aantal jaren consequent 3x maal per week maar meer met als doel algehele gezondheid (wel altijd met gewichten), nu is mijn doel spiermassa opbouwen.

Maandag: Rust

Dinsdag:
Incline bench press
Flys
Flat bench press

Skull crushers
Dips

Woensdag: Rust

Donderdag:
Squats
Lunges
Hamstring oefening (ken de naam niet)
Standing Calf raises

Shoulder press
Upright Row
Reverse flys

Vrijdag: Rust

Zaterdag Kickboksen

Zondag
Lap Pulldown
Bent over Rows
Deadlift
Shrugs

Dumbbell curls
Hammer curls


Bij voorbaat dank voor alle bruikbare adviezen :)
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij wel een aardig schema, weinig op aan te merken. Lat pull down zou je kunnen vervangen voor pull ups, is wel een goede massabouwer voor lats zeker voor beginners.
 
Lijkt mij wel een aardig schema, weinig op aan te merken. Lat pull down zou je kunnen vervangen voor pull ups, is wel een goede massabouwer voor lats zeker voor beginners.

oke thanks voor de reactie, ik doe meestal na mijn laatste rug oefening nog 2 sets chinp ups of pull ups zoveel als ik nog kan.
zou je alsnog aanraden latpulldown te vervangen door pull ups en dan op einde weg laten natuurlijk? doe ze eigenlijk nooit als ''volwaardige'' oefening in mijn schema omdat ik te veel reps kan maken, misschien toch maar dipping belt aanschaffen en verzwaarde pull ups doen dan..
 
Het schema is goed maar bij chest zo ik bv Benchpress als eerste oefening nemen en dan een Incline oefening met dumbbells ipv barbell.. Dus Benchpress en dan incline dumbbell presses.. Ik zou 4 x 8 usen op alles.. Buiten op flyes kan je 3 x 12 gebruiken.. Bij rug deadlift ook voorop zetten..

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 09:25 ----------

En chin ups zou ik dan voorop de rugtraining nemen.. 4 sets van 10
 
Het schema is goed maar bij chest zo ik bv Benchpress als eerste oefening nemen en dan een Incline oefening met dumbbells ipv barbell.. Dus Benchpress en dan incline dumbbell presses.. Ik zou 4 x 8 usen op alles.. Buiten op flyes kan je 3 x 12 gebruiken.. Bij rug deadlift ook voorop zetten..

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 09:25 ----------

En chin ups zou ik dan voorop de rugtraining nemen.. 4 sets van 10

thanks voor de input, klinkt wel logisch allemaal ga wat veranderingen doorvoeren!!
 
Back
Naar boven