Fitness Seller

3 Het vet van het land (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Esperantisto
vet = glycerol plus 3 vetzuren.. dus: glucose wordt vrij makkelijk in glycerol en heeeeel moeilijk in vetzuur omgezet, zo goed?
Espi
Wanneer er zich meer glycogeen in de spieren bevindt zal er over het algemeen meer glucose naar de vetcellen gaan(glycerol). Heeft alles te maken met de insuline gevoeligheid in de spieren. Maar glycerol lijkt qua structuur op een glucose molecuul en kan ook weer terug naar glucose omzetten.
 
Originally posted by Esperantisto
vet = glycerol plus 3 vetzuren.. dus: glucose wordt vrij makkelijk in glycerol en heeeeel moeilijk in vetzuur omgezet, zo goed?

Espi
Yup...
 
Originally posted by kingnbajam
het werkt goed om naar een bepaalde dag toe te werken en tot die tijd STRIKT te blijven cutten zonder je beheersing te verliezen en te gaan cheaten...

Als je die ene dag eet waar je zin in hebt en toch probeer je vetten laag te houden, kun je naar mijn mening dubbel profiteren. Je stofwisseling schiet omhoog... en je kunt er weer tegenaan.

Ik merk zelfs dat ik tijdens en na m'n refeed niet eens meer trek heb in al die suikerrijke troep...

Eerlijk gezegd heb ik nooit zin in suiker op een dieet, het is een knop die ik omdraai. Was niet altijd zo, maar ik heb dat geleerd. Ik zeg ook niet dat ik tijdens een dieet nooit eens een dag meer eet, maar nooit suikerrijke voeding. Zolang je je forskoline en caffeine neemt is het ook nergens voor nodig. Metabolisme gaat omhoog, maar tegen de tijd dat je je glycogeen weer wegwerkt en vet gaat verbranden is dat toch al voorbij.

Daarenboven werk je als je slim bent, grotendeels met ephedrine, wat het T3/T4 ratio omhoog helpt de eerste 6 a 8 weken van gebruik, en daarna, als ratio omlaag gaat, begin je met de yohimbine (daar a2 actie geen nut meer heeft) en guggul (om T3/T4 niet teveel te laten zaken) of lage dosis T3 om metabolisme hoog te houden. Dus ook metabolisme is niet echt een probleem.
 
Originally posted by burn

Wanneer er zich meer glycogeen in de spieren bevindt zal er over het algemeen meer glucose naar de vetcellen gaan(glycerol). Heeft alles te maken met de insuline gevoeligheid in de spieren. Maar glycerol lijkt qua structuur op een glucose molecuul en kan ook weer terug naar glucose omzetten.

Op voorwaarde dat ie niet aan vetzuren veresterd zijn. Vrije glycerol is ook niet zo slecht aan de andere kant, daar het de doorbloeding verbeterd. Met ECY-F combo's en L-carnitine levert dit alles eigenlijk weinig problemen op.
 
Originally posted by Big Cat


Op voorwaarde dat ie niet aan vetzuren veresterd zijn. Vrije glycerol is ook niet zo slecht aan de andere kant, daar het de doorbloeding verbeterd. Met ECY-F combo's en L-carnitine levert dit alles eigenlijk weinig problemen op.

De glucose in het bloed wordt pas in de vetcellen omgezet naar glycerol waardoor er nog geen sprake kan zijn dat deze aan vetzuren veresterd zijn.

Kun je iets meer over vrije glycerol en de verbetering van de doorbloeding vertellen? Ik neem aan dat het met het extra water in het bloed te maken heeft?
 
Vetcellen hebben altijd overschot aan vetzuren, er is weinig mobilisatie, zeker in de laatste stages van een dieet. Dus toename aan glycerol leid snel tot verestering, zeker bij het minste omgekeerde signaal.

Glycerol is een alcohol, wat vaatverwijding teweeg brengt, hierdoor verbeterd doorbloeding, wat een toename aan vetverbranding kan betekenen als er voldoende vbetzuren getransporteerd worden, wat we kunnen bereiken met wat cardio en Acetyl-L-carnitine. Hierom wordt Glycerol ook voor wedstrijden gebruikt om vascularisatie te verbeteren.
 
Goh, weer wat geleerd... tja natuurlijk : alles wat op -ol eindigt is een alcohol. Wat lijkt scheikunde toch heerlijk veel op Esperanto: allebei even voorspelbaar qua grammaticale structuur!

Espi
 
stanozolol is geen alcohol ... :D
 
Back
Naar boven