MuscleMeat

3 jaar progress

Bezoekers in dit topic

Tunafish

Novice
Lid geworden
5 dec 2012
Berichten
28
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
Dag mensen!

Ik train nu 3 jaar, mijn benen pas een half jaar. Ik heb een armomtrek van 43 cm.
Wat feedback is altijd leuk.
Mijn doel is om tegen de zomerperiode helemaal droog te staan ( 8% ofzo).
Prioriteit zijn nu borst en benen, ik vind dat ze wat achter lijken te komen.

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg
 
Ziet er keurig uit man, ga zo door!
 
Netjes! alleen benen ff snel bijwerken inderdaad
 
ziet er stevig uit
 
Goed gewerkt. Jammer dat je benen zo laat bent begonnen te trainen. Maar altijd nog bij te werken. Puntje van aandacht. Voor de rest, lekker door gaan zo !

Keep us posted
 
ziet er goed uit al geef ik je geen 85kg. Blijf zo doorgaan idd. Wat is je plan om droger te worden voor de zomer? succes met je doelen iig
 
Heb je Miss foto van je rug? Zou interessant zijn (:
 
ziet er goed uit al geef ik je geen 85kg. Blijf zo doorgaan idd. Wat is je plan om droger te worden voor de zomer? succes met je doelen iig
Ik heb een redelijk zwaar gestel, is mss niet duidelijk op de foto. Weeg nu 83,5, ik kom van 85.
Wat ik vooral doe om geleidelijk aan droger te worden, zijn kleinere dingen, zoals geen koolhydraten voor het slapengaan, enkel een pot kwark iedere avond, mijn maaltijden zijn ietsje kleiner, vooral de hoeveelheden pasta. Friet en alle andere zooi ook totaal geband, al doe ik daar een hele tijd niet echt meer aan mee :)

bedankt voor de reacties trouwens iedereen.
 
Netjes or ziet er goed uit.
 
Goed fysiek man. Benen lopen idd wat achter maar er zit toch al wat massa op. Gaat zeker in orde komen tegen de zomer.
 
43cm armomtrek? Oogt kleiner, dacht eerst mischien ben je lang maar dat is ook niet het geval.
Voor de rest goed bezig! Iets meer benen zou mooi zijn!
 
43cm armomtrek? Oogt kleiner, dacht eerst mischien ben je lang maar dat is ook niet het geval.
Voor de rest goed bezig! Iets meer benen zou mooi zijn!

Heb met 2 benen wel genoeg hoor.
(Flauw) mopje. Er wordt in ieder geval hard aan gewerkt. Ik probeer ze nu 2x per week te doen maar het duurt soms echt 4 dagen voor ze weer helemaal hersteld zijn
 
Zoals gezegd oog je idd minder zwaar. Maar dat kan en is niet raar ofzo. Hoe dan ook prima. Alleen een backpic ontbreekt nog. Vet% valt trouwens reuze mee, je kan best nog wel even bulken en dan makkelijk in 2-3 maanden heel droog worden voor de zomer. Maar goed, dat moet je helemaal zelf weten!
 
ziet er goed uit!
 
Ziet er keurig uit hoor!! Idd had ik je armen ook niet direct 43 geschat, maar dat kan ook door de foto's komen welke allemaal wat van onder zijn genomen.
iig grotere guns dan ik :o

Je BF vraag ik wel af hoe dat gemeten is,... had je zelf eerder 10-11% geschat,.. maar wellicht dat je wat meer op je rug pakt.

Hoe dan ook, nette progressie, en zeker zo door knallen :thumbs:
 
Back
Naar boven