XXL Nutrition

3 jaar progressie RESULTATEN

Bezoekers in dit topic

acbke

Cool Novice
Lid geworden
20 mrt 2013
Berichten
63
Waardering
3
Lengte
1m91
Massa
98kg
Vetpercentage
11%
2,5 jaar training aan één stuk, zonder pauzes. Iedere week min 4x. Begonnen op mijn 15 de. Volledig natuurlijk.
Maart 2013 woog ik 87 kg. Begin januari 2014: 102 kg. Serieus veel massa bijgekomen in benen en rug.

Nu heb ik terug gecut naar 94 kg. En er moet nog 4 kg af tegen 4 juli.

Gedurende 4 maanden doe ik al wat minder aan bodybuilding en voer ik meer en meer cardio in. Momenteel ga ik maar maximum 3x per week naar de gym, juist om alles wat te onderhouden. Ik combineer dit nu met brazilian jiu jitsu (3x), lopen (3x) en zwemmen (1x) per week. Dit helpt erg goed bij het cutten. Dit alles bereid me voor op mijn opleiding bij de defensie.

Leeftijd: 17 jaar
Gewicht: 94 kg
Lengte: 191 cm

krachtstats (begin Januari, toen ik 102 kg woog):
Bench press: 125 kg 1x
Squat: 200 kg 1x
Deadlift: 190 1x

Hopelijk kunnen sommige beginners hier wat motivatie uit halen.
Anything is possible when you believe in yourself. Just get started! And don't ever quit before you have reached your goals.

3-4 jaar geleden zag ik er zo uit (Ik ben die met de gele t-shirt vooraan):
Dit is de beste foto die ik heb.
rqwz8x.jpg


Nu zie ik er zo uit:
sdeijk.jpg


1737e0.jpg
 
Je hebt al zo'n topic geopend. Anyway, goede progressie. Wat wil je gaan doen bij Defensie?
 
Nice hoor Netjes!!

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

Je hebt al zo'n topic geopend. Anyway, goeie progressie. Wat wil je gaan doen bij Defensie?

probably landmacht.

Lijkt mij althans
 
Nice hoor Netjes!!

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------



probably landmacht.

Lijkt mij althans

Hoezo lijkt jou dat zo?
 
Je hebt al zo'n topic geopend. Anyway, goede progressie. Wat wil je gaan doen bij Defensie?
Ik twijfelde tussen duiker bij de marine of onderofficier paracommando. Maar ik heb besloten om voor Ooffr para te gaan
 
Hoezo lijkt jou dat zo?


Door alle propaganda en alle computerspelletjes die de jeugd speelt. word er een gevoel gecreëerd van broederschap, iets goeds kunnen doen, een dik salaris krijgen en vooral badass zijn. Hierdoor kiezen er heel veel voor de landmacht. Voor de een pakt het goed uit en voor de ander niet (getraumatiseerd etc.) En hiermee probeer ik helemaal niet te zeggen dat TS het niet moet doen want als hij die passie heeft moet hij het doen. Hij heeft er zeker het fysiek al voor.
 
Door alle propaganda en alle computerspelletjes die de jeugd speelt. word er een gevoel gecreëerd van broederschap, iets goeds kunnen doen, een dik salaris krijgen en vooral badass zijn. Hierdoor kiezen er heel veel voor de landmacht. Voor de een pakt het goed uit en voor de ander niet (getraumatiseerd etc.) En hiermee probeer ik helemaal niet te zeggen dat TS het niet moet doen want als hij die passie heeft moet hij het doen. Hij heeft er zeker het fysiek al voor.

Ja... Juist...
Je weet dat Defensie uit vier krijgsmachtdelen bestaat?

@OP:
Mooi man. Je bent op de goede weg wat fysiek betreft. Het mentale gedeelte is belangrijker bij een baan als deze, maar dat zal vast wel goed zitten gezien je toewijding aan bodybuilding. Eén ding: onderschat het niet.
Succes!
 
Ja... Juist...

@OP:
Mooi man. Je bent op de goede weg wat fysiek betreft. Het mentale gedeelte is belangrijker bij een baan als deze, maar dat zal vast wel goed zitten gezien je toewijding aan bodybuilding. Eén ding: onderschat het niet.
Succes!


oow... ben ik nu de weirdo?:rolleyes:
 
Ja... Juist...

@OP:
Mooi man. Je bent op de goede weg wat fysiek betreft. Het mentale gedeelte is belangrijker bij een baan als deze, maar dat zal vast wel goed zitten gezien je toewijding aan bodybuilding. Eén ding: onderschat het niet.
Succes!
Ik onderschat het niet en ik speel geen computerspelletjes, ik probeer er me zo goed mogelijk op voor te bereiden. Ik ben ook niet het type van jeugd dat je altijd ziet.
 
Ik onderschat het niet en ik speel geen computerspelletjes, ik probeer er me zo goed mogelijk op voor te bereiden. Ik ben ook niet het type van jeugd dat je altijd ziet.

oke nice ik bedoel er verder echt niks mee hoor, maar ik heb meerdere gesprekken gevoerd met mensen die terug getraumatiseerd uit een oorlogsgebied kwamen en wat hier toch steeds weer naar boven kwam was dat het veel en veel mooier word uitgebeeld en word aangeboden dan dat het daadwerkelijk is.

Wat ik alleen probeer te zeggen is bereid je er goed op voor. Zoek op forums op verhalen van ex-militairen en praat met ex-militairen in je omgeving (mocht je die hebben) en dan niet van die stumpers die op zo'n beroepenmarkt staan maar echt door de wol geverfde jongens die meerdere uitzending achter de rug hebben en weten waar ze over praten.
 
oke nice ik bedoel er verder echt niks mee hoor, maar ik heb meerdere gesprekken gevoerd met mensen die terug getraumatiseerd uit een oorlogsgebied kwamen en wat hier toch steeds weer naar boven kwam was dat het veel en veel mooier word uitgebeeld en word aangeboden dan dat het daadwerkelijk is.

Wat ik alleen probeer te zeggen is bereid je er goed op voor. Zoek op forums op verhalen van ex-militairen en praat met ex-militairen in je omgeving (mocht je die hebben) en dan niet van die stumpers die op zo'n beroepenmarkt staan maar echt door de wol geverfde jongens die meerdere uitzending achter de rug hebben en weten waar ze over praten.

Ok, bedankt!
 
damn, netjes voor je leeftijd en die lengte
 
Sick physique!

Hoeveel kan je 6-8 x benchen? :p
 
complimenten en dat voor 17 jaar wauw!
 
mooie progressie man!
even uit interesse ben je ook effectief het leger binnengegaan nu je 18 bent?
 
Back
Naar boven