Fitness Seller

3 maand bulk

Bezoekers in dit topic

Barre

Novice
Lid geworden
17 mrt 2022
Berichten
21
Waardering
9
Lengte
1m70
Massa
61kg
Vetpercentage
13%
Hallo iedereen,

Ik ben nu 3 maand bulk bezig en ben nu 4-5 kilo bijgekomen.
Ik eet ook gezond met ook eens wat ik graag eet.
Nu heb ik de indruk dat ik aan mijn buik toch wel meer bijkom dan ik gewenst had :-/.
Ik eet 2900ckal per dag.
Nu had ik de vraag bulk ik verder of cut ik?
Ben 1m70 en ben nu 65kilo.
Foto van als ik begon en nu.(bovenste nu, onderste 3maand geleden.)
Ik hoop op tips of reacties.

Mvg bart
20220430_120241.jpg
20220316_201055.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zou beginnen met het tracken van je voeding. Alles wat je eet, heb je handige apps voor. Hiermee ga je namelijk voorkomen dat je te snel aankomt, en kun je ook bepalen of je je macro doelen (zoals eiwitten / vetten / koolhy.) haalt.

Ik zou zelf zeggen cutten, omdat je vetpercentage wat aan de hoge kan oogt.
 
Ik train 3x in de week full body... maak ook wel vorderingen quoi gewicht dus denk datk goed bezig ben maarjah.. twijfel🥴
Ik eet ook zoizo mijn macros.
Hou dit bij via een app.
Regelmatig ook shake van 1000ckal

Havermout
Blauwe bessen
Framboos
Honing
Olijfolie
Sesamzaad

Kwark savonds voor slapen

Yogurt
Rozijnen
Nootmengeling

Banaan
Appel

3xboterham met kippenwit bruin brood
3xboterham met rood vlees bruin brood

Avondeten
 
Ik zou beginnen met het tracken van je voeding. Alles wat je eet, heb je handige apps voor. Hiermee ga je namelijk voorkomen dat je te snel aankomt, en kun je ook bepalen of je je macro doelen (zoals eiwitten / vetten / koolhy.) haalt.

Ik zou zelf zeggen cutten, omdat je vetpercentage wat aan de hoge kan oogt.
Screenshot_20220523-165724_MyFitnessPal.jpg
Screenshot_20220523-165717_MyFitnessPal.jpg
Screenshot_20220523-165659_MyFitnessPal.jpg
 
Als je net begonnen bent kan het zijn dat je lichaam nog moet wennen. En ja, in een bulk heb je kans op een wat dikke buik, heel normaal. Aan je foto te zien zou ik zeggen goed blijven eten, hard trainen en goed rusten en dan gaat het goed komen
 
Als je net begonnen bent kan het zijn dat je lichaam nog moet wennen. En ja, in een bulk heb je kans op een wat dikke buik, heel normaal. Aan je foto te zien zou ik zeggen goed blijven eten, hard trainen en goed rusten en dan gaat het goed komen
Gewoon blijven doen hoe ik nu al 3maand doe dus? En geen schrik hebben van wat dikke buik? Want wou doorbulken tot voor zomer volgend jaar omdatk nog nie veel massa heb.

Dank vior uw reactie
 
Je buik is wat opgezet omdat je nu meer eet dan normaal. In een stevige bulk is het vrij veel voorkomend dat je buikomtrek snel paar cm stijgt doordat je veel eet en je maag wat uitrekt. Zolang je wekelijks secuur alles bijhoud heb je nog wel wat ruimte om te bulken, maar of dit tot volgend jaar zomer is betwijfel ik.
 
Vrouwen praat weer dit, niets mis mee slapen tussen je (vieze) kleding. Als je geluk hebt krijg je gratis huisdiertjes:)
Is de gewassen kleding🤦‍♂️ we slapen liever in onze woonkamer in onze plooibed💪
 
Vrouwen praat weer dit, niets mis mee slapen tussen je (vieze) kleding. Als je geluk hebt krijg je gratis huisdiertjes:)

"Voor je aan grootste dingen begint, begin je met het opmaken van je bed," vrij naar Admiral McRaven, Texas 2024, 10 lessen van Basic Underwater Demolition/SEALS.
(Opzoeken op YT, dikke aanrader)

"Als je jezelf of de wereld wilt veranderen, ruim je eerst je kamer op," vrij naar Jordan Peterson, clinisch psycholoog, the daddy of the internet.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven