XXL Nutrition

3 Nieuwe foto's Johanheeze

Bezoekers in dit topic

johanheeze

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 apr 2005
Berichten
2.742
Waardering
30
Lengte
1m87
Massa
92kg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Back Double Bicep

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

most Musclair

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Side Tricep

Ik train 1 3/4 jaar +- nu en zo zie ik er nu uit, stats staan in mijn sig :)

Iemand een bf in gedachten? De 12% klopt denk ik niet echt meer..
 
Ziet er goed uit goos :D

Bij doubleback lijkt je linker helft iet wat meer ontwikkeld dan je rechter, maar kan de houding zijn.

Bij de most musculair lijkt je sixpackie wat scheef, hoop dat het de houding is ;)

Je armen zijn op zich top maar zouden naar verhouding wat groter moeten zijn, en mis wat definitie. Maar dat zou ook door je vet % kunnen komen.

Je bent gezien de tijd dat je trained en je leeftijd zeker goed bezig. Vergeet vooral de benen niet mee te nemen, en gewoon doorblijven knallen, je hebt zekers goed werk geleverd tot nu toe ;)
 
idd wat verschil tussen links en rehts bij die rug pose.

voor het mooie zouden je armen wat voller mogen.

goed droog, mooi borst, prima schouders.

overall wat meer massa zal je zeker niet misstaan, maar dit ziet er opzich prima uit.

keep it up! :thumbup:
 
Goeie rug en schouders en weakpoint is je armen denk ik?
 
ziet er goed uit ..bf zit wel lager denk ik. beetje de puntjes op de i zetten eej. borst kan wel wat beter.
 
Ziet er goed uit, maar ik vind dat je armen meer massa kunnen hebben. En vooral die beentjes ook zo te zien. Heb je geen foto's van je benen? Zo kan je ze niet echt goed beoordelen.
 
THX BRO's!

Ja op de foto zie ik het ook mijn rechter lat is of minder, of het ligt aan de foto/pose.
En me sixpack is scheef ja haha best wazig als ik het zo eens bekijk.
Weakpoint is idd armen! Ik train ze nu 2x in de week om te kijken of ze dan wel groeien evenals borst. Arm meet rechts 42,5 warm dus koud nog een stukje kleiner :(
Beentjes worden ook vast elke week 1x goed aangepakt maar die train ik pas een half jaar dus ik vond het nog niet echt de moeite waard om ze erop te zetten als ik eerlijk ben.
Ik ga eerst meer massa kweken en dan pas echt naar symetrie enalles kijken want dat komt nog wel vind ik.

Bedankt jonges :)
 
We gaan de winter in, lekker bulken nu, massa kweken! Je hebt een goed figuur, maar ook nog een hoop werk te doen, succes ermee! ;)
 
Ziet r idd goed uit kerel! :thumbs: Lekker droog en toch nog zeer behoorlijke massa! Veel detail op je rug, jah eigenlijk overal wel. Je bent wel lang denk ik of niet, want 42,5 cm armen dat is toch flink groot maar ze ogen eerlijk gezegt iets kleiner.
 
Thx bro's :) Ik wil toch niet echt gaan bulken want al dat vet moet er straks ook weer af ik blijf liever een beetje schoon eten en dat gewoon telkens wat opschroeven, en als dat niet meer goed gaat wel gaan bulken :)

Ja ik ben +- 1,90 en weeg 90 kg nu (dus ook op deze foto's van gisteren) En heb hele lange armen natuurlijk en dat is wel een nadeel vind ik want het duurt lang als dat er dik uit gaat zien.
 
Ja, je mist wel wat symetrie op je rug maar mits wat meer massa zal je er nog beter uitzien ;)
 
Rob G zei:
Ziet r idd goed uit kerel! :thumbs: Lekker droog en toch nog zeer behoorlijke massa! Veel detail op je rug, jah eigenlijk overal wel. Je bent wel lang denk ik of niet, want 42,5 cm armen dat is toch flink groot maar ze ogen eerlijk gezegt iets kleiner.
Even z'n sig lezen, hij is 1.90m :D
 
juist centaur :D agjaa die symetie komt nog wel eerst ff massa proberen te pakken!!
 
johan je kunt tog ook stuk meer van die 'schone' dingen gaan eten?
 
Kan geen karma geven, maar hier is hard voor gewerkt, dat kun je zien.
 
Zeer netjes..

Goed in verhouding... :cool:
 
Nice! Bovenkant borst mag groter.
Armen is alles over gezegd... Vorm op je biceps heb je niet, is genetische pech. Groter kunnen je armen natuurlijk wel ;)
 
Bedankt mannen, ik weet 't ik weet 't nog veel werk te doen.. "rent naar zijn snorfiets en rijd volgas naar de gym!!" :D
 
johanheeze zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Back Double Bicep
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
most Musclair
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Side Tricep
Ik train 1 3/4 jaar +- nu en zo zie ik er nu uit, stats staan in mijn sig :)
Iemand een bf in gedachten? De 12% klopt denk ik niet echt meer..

Wow super voor zon korte tijd trainen! Respect :thumbs:
 
THX bro :)!
 
Back
Naar boven